Tytti Hynninen pahoinpideltiin.
Väkivaltahan on tuomittavaa toimintaa.
Suomessa on kuitenkin sananvapaus ja vapaus olla sitä mieltä mitä haluaa.
Sinimusta liikkeen kulkueelle oli haettu viranomaisen lupa ja sitä kautta kulkueella oli lupa toteuttaa marssi.
Miksi siis pitää mennä kulkueeseen provosoimaan ja häiritsemään.
Antaa marssia rauhassa ja sillä selvä.
https://www.youtube.com/shorts/gUhccThbCVU
Jos kukaan ei mene häritsemään toisten marsseja, ei myöskään tällaista tapahdu.
Hynninen voisi tässä tapauksessa miettiä, altistiko itse itsensä tarkoituksella tilanteeseen, missä näin voi tapahtua.
Kommentit (1348)
Tarina saattaa hyvinkin olla täysin keksitty. Jännää ettei videota löytynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väkivaltaa haki ja sitä sai
ihan oma syy
Tuskin haki, eikä pahoinpitely ole koskaan oma syy.
Itse en olisi odottanut tuollaista joukkopahoinpitelyä. Mutta ehkä nacci.ieliset tietää paremmin, mitä olisi tulossa. Siinä on isänmaan arvot kaukana.
Uskaltaisitko jalkapallohuligaanien sekaan heiluttelemaan vastustajan lippua?
En koska nuo, samoin kuin sinimustat, on hulluja. Ne sortuu pahoinpitelyihin, enkä halua joutua RIKOKSEN uhriksi.
Toivottavasti saadaan äkkiä tekoäly syrjäyttämään tuo kaupunkikuvaa pilaava jäteongelma. Tai pystyisivät edes jossain Kankaanpäässä ja jättäisivät oikeat kaupungit rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan oma syy
Itse en olisi odottanut tuollaista joukkopahoinpitelyä. Mutta ehkä nacci.ieliset tietää paremmin, mitä olisi tulossa. Siinä on isänmaan arvot kaukana.
Eli huligaanijoukon rähinöinti oli siis kyseessä? Toiset täällä ovat kivenkovaan väittäneet kulkuetta asialliseksi mielenosoitukseksi.
Arhinmäki ja ystävänsä tekivät juhannusaattona Helsingin Vuosaaressa junaradalla sijaitsevan sillan seinään noin 16 metriä leveän ja kolme metriä korkean maalauksen. Vartiointiliike keskeytti maalauspuuhat ja hälytti paikalle poliisin.
hesan pormestari vauhdissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että provosointi ja häiritseminen oikeuttaa usean ihmisen yhteen kohdistaman väkivallan? No tällähän voi sitten perustella kaikki muutkin väkivaltatilanteet: perheväkivallan uhri häiritsi ja provosoi joten tätä piti lyödä, koulukiusattu häiritsi ja provosoi joten tätäkin piti lyödä jne. Tällaisella uhmaikäisen logiikalla mikä tahansa on sallittua, jos toinen osapuoli ns. provosoi.
Niin. Mitä uutta tuossa oli? Niinhän ne hakkaajat juurikin toimiaan puolustelevat. Enhän minä muuten, mutta kun tuo ärsytti ja provosoi. Tällaisen puolustelun ainakin itse kuulin, kun jouduin yhden salinassen hakkaamaksi. Kun uhkasin tehdä rikosilmoituksen, uhosi että siinähän teet: sen jälkeen et lapsiasi enää elossa näe. Nyt lapset ovat aikuisia ja jos joskus samanlaiseen tilanteeseen joutuisin, en epäröisi tehdä ilmoitusta. Ja saman toivon kaikkien tässä vappuhakkauscasessakin tekevän: vaikka olisi oma lapsesi (päiväkodistahan ne nuorimmat vissiin oli mukaan haalittu), niin ilmoita, voit ehkä vielä pelastaa hänen loppuelämänsä.
Ehkä kamalinta (hakkaamisen lisäksi) olikin se, että ne nuorimmat marssijat ja heilaajat olivat selkeästi alaikäisiä, jotka tuskin edes tajusivat, missä olivat mukana.
Mitäpä luulette, jos ihmisellä on työ ja perhe, onko sillä aikaa larpata nassea? Tuskin on vaan tämä on säälittävien incelsurkimusten touhuja. Kansakunnan rupusakkia. Varmaan joiden alkoholistiperheiden saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan oma syy
Onko ne verrannollisia? Luulin, että Sinimustat liittyy politiikkaan.
Näin moni puolustelee väkivaltaa täällä. Näin moni on sitä mieltä että väkivalta on ansaittua jos toinen ärsyttää. Ei tätä voi muuten tulkita.
Sairas suomi :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulette, jos ihmisellä on työ ja perhe, onko sillä aikaa larpata nassea? Tuskin on vaan tämä on säälittävien incelsurkimusten touhuja. Kansakunnan rupusakkia. Varmaan joiden alkoholistiperheiden saavutuksia.
Hiljaisia kannattajia löytyy esim. Suomen eduskunnasta ja hallituksesta useita.
Vihervassarit on itse uus n a t s e j a. Kannattaa ottaa asioista selvää, Palestiina tukee hitleriä.
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäki ja ystävänsä tekivät juhannusaattona Helsingin Vuosaaressa junaradalla sijaitsevan sillan seinään noin 16 metriä leveän ja kolme metriä korkean maalauksen. Vartiointiliike keskeytti maalauspuuhat ja hälytti paikalle poliisin.
Mitä eroa on tekoälyllä ja ryssätrolilla?
Tekoäly ymmärtää ilkivallan ja väkivallan välisen eron.
Vierailija kirjoitti:
Yritä vaan harhauttaa keskustelu muihin asioihin. Se ei toimi. Me puhutaan nyt siitä miten uusnatsin hakkasi ihmisen ”rauhanomaisen” kulkueensa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit on itse uus n a t s e j a. Kannattaa ottaa asioista selvää, Palestiina tukee hitleriä.
Newsflash: Hitler on kuollut.
pikku mustelma silmäkulmassa vs. monikulttuurisesti joukkoraiskattu suomalaistyttö
Vierailija kirjoitti:
Näin moni puolustelee väkivaltaa täällä. Näin moni on sitä mieltä että väkivalta on ansaittua jos toinen ärsyttää. Ei tätä voi muuten tulkita.
Sairas suomi :D
Syrjäytyneiden maakuntien Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan oma syy
😁 eli ne tunnustetaan huligaaneiksi myös?
Kaikille nasseja puolustajille: tämä on se syy, miksi te ette saa naista.
Miettikää jos olisi ollut ääri-islamistien kulkue ja ne olisi hakanneet suomalaisen naisen. Kansa vaatisi verta.
Mutta jos suomipojat hakkaa niin se on parempaa väkivaltaa 💙
Ryssätrolli ei erota ilkivaltaa pahoinpitelystä.