Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytti Hynninen pahoinpideltiin.

Vierailija
04.05.2026 |

Väkivaltahan on tuomittavaa toimintaa.

Suomessa on kuitenkin sananvapaus ja vapaus olla sitä mieltä mitä haluaa.

Sinimusta liikkeen kulkueelle oli haettu viranomaisen lupa ja sitä kautta kulkueella oli lupa toteuttaa marssi.

Miksi siis pitää mennä kulkueeseen provosoimaan ja häiritsemään.

Antaa marssia rauhassa ja sillä selvä.

https://www.youtube.com/shorts/gUhccThbCVU

Jos kukaan ei mene häritsemään toisten marsseja, ei myöskään tällaista tapahdu.

Hynninen voisi tässä tapauksessa miettiä, altistiko itse itsensä tarkoituksella tilanteeseen, missä näin voi tapahtua.

Kommentit (1348)

Vierailija
161/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitusteksti on täsmälleen oikein. Asiaa voi miettiä tykönään ajatuksella, jos ei heti avaudu. Laillinen, poliisille asianmukaisesti ilmoitettu mielenosoitus, jota joku turhake meni tahallaan häiriköimään.

Vierailija
162/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaa haki ja sitä sai

ihan oma syy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla 80 poliisia nasseja suojelemassa ja kun joku hakataan, kukaan heistä ei "huomaa" mitään. Näöntarkastuksia poliisikouluihin kenties?

Eikä poliisi totesi "parempi olla näin" ja katsoi muualle. 😌

Vierailija
164/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi vuonna kyseinen liike ei saa lupaa mielennosoitukselleen, koska eivät osaa rauhanomaisesti sitä tehdä. 

Vierailija
165/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun vellihousut häpäisevät Suomen lipun. Vaaditaan burkhakieltoa ja itse piestään naisia naamioutuneina. Se on sitä oikeiston parempaa väkivaltaa. 

Lisää vielä pahoinpidellään porukalla. 

Vierailija
166/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yhdentekevä joku hynninen

Vierailija
167/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan oma syy

Tuskin haki, eikä pahoinpitely ole koskaan oma syy. 

Itse en olisi odottanut tuollaista joukkopahoinpitelyä. Mutta ehkä nacci.ieliset tietää paremmin, mitä olisi tulossa. Siinä on isänmaan arvot kaukana. 

Vierailija
168/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä nevahööd on?

Minä ei tuntea suomi. Sinä et tiedä minä koskaan. Minä äo yli 160.

Vierailija
169/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneellä roskasakilla ei ollut kanttia marssia kasvot esillä. Voi luoja, mitä luuseriraukkoja.

Vierailija
170/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin yhdentekevä joku hynninen

Sini mustat teki hänestä tärkeän. 

Vierailija
171/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmä ei ollut meikattu, silmä tummenee lyönnin jälkeisinä päivinä, eikä vaalene. Näitä epäilijöitä ei näköjään ole koskaan lyöty turpaan. Silmä on erittäin herkkä tällaiselle, verrattuna muuhun naamaan.

Aika epämiehekästä lyödä pientä naista kyllä. Olisivat etsineet edes jonkun vasemmistolaisen miehen sieltä kulkueesta, jota tirvaista. Ja naamio päällä vielä, no kyllä minuakin hävettäisi ja piilottaisin naamani.

ilmeisesti kyynärpää osunut silmään. ei ole naama turvoksissa eikä hampaita lähtenyt kuten hakatessa.

En nyt tiiä. Voi olla yksittäinen nyrkinisku, mikä sattui osumaan silmään. Silmä on herkkä. Minun naama näytti suunnilleen samalta erään snägäritappelun jälkeen, siinäkin vastustaja osui minua pari kertaa, toinen silmään ja toinen poskeen. Poskeen ei jäänyt mitään, silmään jäi.

Video pitäisi nähdä tilanteesta, mutta en ole löytänyt. Mutta sinänsä sama oliko kyynärpää, MMA:ssakin käyttävät kyynärpäätä ja se on tehokas tapa lyödä, siinä missä nyrkkikin. Naisten hakkaamista molemmat.

Vierailija
172/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan oma syy

Tuskin haki, eikä pahoinpitely ole koskaan oma syy. 

Itse en olisi odottanut tuollaista joukkopahoinpitelyä. Mutta ehkä nacci.ieliset tietää paremmin, mitä olisi tulossa. Siinä on isänmaan arvot kaukana. 

Uskaltaisitko jalkapallohuligaanien sekaan heiluttelemaan vastustajan lippua?

Vierailija
173/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä kuvittelevat että heillä on oikeus häiriköidä toisten mielenosoitusta ja kulkuetta? 

Tämä on sitä samaa kun yleensäkin nämä vihervasemmistolaiset oikeuttavat itselleen kaikki keinot koska he ovat oikeassa omasta mielestään

normaalipsyykeiset mielenosoittajat olisivat vain jatkaneet marrsimistaan välittämättä vastahuutelijoista. ihan vain tossua tossun eteen ja suusta omaa sloganiaan. 

mutta se juttu tässä oli hyvä ja kaikkien hyväksi, että nyt on todella moni päättäjä alkanut vaatia naamioitusmkieltoa ja mikä parasta: ollaan kieltämässä kaikki natsisymbolit ja eleet ja natsiympatiakerhot. 

Kyllähän tästä näki, että tuli ihan selkäytimestä tuo, että hakataan ja potkitaan nainen joukolla. Ei oltu ensimmäistä kertaa asialla.

Ajat ei ole hirveästi muuttuneet sitten 1980-luvun. Asuttiin silloin savossa ja muistan silloin etenkin joensuun alueella olleen varsin vankka uus-n kannatus ja jengejä. Silloinkin noita tyyppejä pidettiin säälittävinä eikä kukaan halunnut edes harkita niiden kanssa seurustelua. Yleensä ne tytöt, jotka hengailivat noiden kanssa omasi jotain lastenkotitaustaa tai muuten voimakasta päihdekäyttäytymistä, mikä myös oli tuolloin aika noloa. 

ihme tuubaa, skinit olivat hyvin vahva ysäri-ilmiö. 

niin, silloin liike nousi julkisuuteen ulkomaita myöten, mutta heitä oli mysö 1980-luvun loppupuolella

varmaan oli mutta eivät järjestäytyneitä. ei kannata uskoa kaikkea mitä wikiin kirjoitetaan. 

Vierailija
174/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangen monikulttuurinen toimintamalli. Naista turpaan.

Vierailija
175/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka implussi näillä sininustilla: hakataan kun toinen on eri mieltä. Kuulostaa tosi turvalliselta porukalta joo.

Vegaani, siviilipalvelusmies Arhinmäki meni Itsenäisyyspäivänä vittuilemaan poliiseille ja tönimään heidän kilpiään. Varsin rakentavaa toimintaa rauhanaktivistilta.

Vierailija
176/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiis ihmiset täällä mielummin puolustaa UUSNATSIEN tekosia kuin ihmistä joka tuli hakatuksi heidän toimestaan? Näin sankoin joukoin? Meidän Suomessa?

Tämä maa on pilalla.

Vierailija
177/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmä ei ollut meikattu, silmä tummenee lyönnin jälkeisinä päivinä, eikä vaalene. Näitä epäilijöitä ei näköjään ole koskaan lyöty turpaan. Silmä on erittäin herkkä tällaiselle, verrattuna muuhun naamaan.

Aika epämiehekästä lyödä pientä naista kyllä. Olisivat etsineet edes jonkun vasemmistolaisen miehen sieltä kulkueesta, jota tirvaista. Ja naamio päällä vielä, no kyllä minuakin hävettäisi ja piilottaisin naamani.

ilmeisesti kyynärpää osunut silmään. ei ole naama turvoksissa eikä hampaita lähtenyt kuten hakatessa.

Turha vähätellä. Siitä on varmasti noilla "isänmaallisia"  videoita. Koska ne ei ole vielä julkisuudessa, ne on näyttää pahalta. Ehkä ne tulee myöhemmin muokattuina. Siinä tytöt varmaan hakkaa toisiaan. 

Vierailija
178/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka implussi näillä sininustilla: hakataan kun toinen on eri mieltä. Kuulostaa tosi turvalliselta porukalta joo.

Vegaani, siviilipalvelusmies Arhinmäki meni Itsenäisyyspäivänä vittuilemaan poliiseille ja tönimään heidän kilpiään. Varsin rakentavaa toimintaa rauhanaktivistilta.

Viime juhannuksena kansainvälistä mediahuomiota herättänyt Helsingin kulttuurin apulaispormestari Paavo Arhinmäen (vas.) ja hänen ystävänsä tekemän graffitin tapauksesta on annettu tuomio Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa. Tapaus käsiteltiin niin kutsuttuna kirjallisena menettelynä.

Paavo Arhinmäki ja mukana ollut ystävä tunnustivat teon. Molemmat tuomittiin 20 päiväsakkoon vahingonteosta.

Arhinmäen tuloilla tämä tekee yhteensä 2 520 euroa.

Lisäksi Arhinmäki ja ystävä määrättiin maksamaan valtiolle 80 euron rikosuhrimaksu.

Vierailija
179/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytti nevahöödnen

Vierailija
180/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä nevahööd on?

Minä ei tuntea suomi. Sinä et tiedä minä koskaan. Minä äo yli 160.

Tere? Sehän mainostaa, että äo:nsa on isompi kuin 2 %:lla suomalaisista 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä