Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytti Hynninen pahoinpideltiin.

Vierailija
04.05.2026 |

Väkivaltahan on tuomittavaa toimintaa.

Suomessa on kuitenkin sananvapaus ja vapaus olla sitä mieltä mitä haluaa.

Sinimusta liikkeen kulkueelle oli haettu viranomaisen lupa ja sitä kautta kulkueella oli lupa toteuttaa marssi.

Miksi siis pitää mennä kulkueeseen provosoimaan ja häiritsemään.

Antaa marssia rauhassa ja sillä selvä.

https://www.youtube.com/shorts/gUhccThbCVU

Jos kukaan ei mene häritsemään toisten marsseja, ei myöskään tällaista tapahdu.

Hynninen voisi tässä tapauksessa miettiä, altistiko itse itsensä tarkoituksella tilanteeseen, missä näin voi tapahtua.

Kommentit (1348)

Vierailija
861/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimustan silmän sai. Ahhah, sori oli pakko. En kannata sinimustia.

Vierailija
862/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tasa-arvo. Naiset ansaitsevat saman kohtelun kuin miehet.

Eli sinusta miehen saa hakata? Minusta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaavaksi sitten vaikka Gazaan osoittamaan mieltä Palestiinan puolesta? 

Vierailija
864/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamielenoisoittaja joutui vastavastamielenoisoituksen kohteeksi täysin yllättäen ja lähes provosoimatta!

Vierailija
865/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää oikeasti. Kuka teistä pystyisi potkimaan maassa makaavaa ihmistä?

Pystyisinhän mä sodassa tappamaan vaikka kenttälapiolla tai pistimellä venäläisen. En oo nössö.

Ei ole verrannollinen ko tapauksen kanssa.

Mä ainakin ennemmin pystyisin olemaan väkivaltainen jotain suoraan mun henkilökohtaiseksi viholliseksi julistautunutta kohtaan kuin satunnaista Putinin sotaan käskemää naapurimaalaista. Enhän mä siitä jälkimmäisestä tietäisi mitään ihmisenä. Siellä me oltaisiin juoksuhaudassa listimässä toisiamme, vaikka voitaisiin oikeasti toisiimme tutustuttuamme olla parhaita kaveruksia. Sillä voi olla lapset kotona odottamassa jne..

Vierailija
866/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuo tytteli meni toisen liikkeen mielenosoitukseen häiritsemään?!
Suomessa kaikki saavat osoittaa mieltään.

Näitten vasurien ja myös äärioikeiston ym. pitäisi ymmärtää, että todelliset Suomelle viholliset istuvat EU:ssa ja nykyhallituksessa.

Esim. nyt laajennetaan mahdollisesti GMO: lajikkeiden myyntiä. Vihanneksessa tai viljalajikkeessa voi olla jopa 20 geenimanipuloitua mutaatiota, mutta sitä ei tarvitse merkitä tuotepakkaukseen.

Media ei tuo näitä seikkoja esille, vaan paisuttelee milloin mitäkin tyhjänpäiväistä.

meni sinne, koska suomessa kaikki saavat osoittaa mieltään 

Tytin mielestä ilmeisesti ei saa

Vierailija
867/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vtn Tytti?

Vierailija
868/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä aika ironista, kun äärioikeistopersut ovat toitottaneet vuosia, kuinka tänne tulijat ovat vaarallisia suomalaisille naisille ja sitten itse hakkaavat suomalaisia naisia ja puolustavat suomalaisen miehen oikeutta hakata naisia!

Taisi olla tälle akalle ensimmäinen kerta kun saa kokea tasa-arvoa. Jos tulet päälle niin saat samalla mitalla takaisin. Tällä kertaa sinua ei suojellut sinun sukupuolesi, tosin uhriutua osaatte edelleen ihmisvauvat 🤣

Ei käynyt kenenkään päälle, ääliö.

Sä varmaan potkisit naista joka sanoo sulle vastaan?

Naispuhetta!

Vierailija
869/1348 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä samaa porukkaa, joka vastustaa muslimeja, koska he rajoittavat naisten sananvapautta?

Vierailija
870/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuo tytteli meni toisen liikkeen mielenosoitukseen häiritsemään?!

Näitten vasurien ja myös äärioikeiston ym. pitäisi ymmärtää, että todelliset Suomelle viholliset istuvat EU:ssa ja nykyhallituksessa.

Esim. nyt laajennetaan mahdollisesti GMO: lajikkeiden myyntiä. Vihanneksessa tai viljalajikkeessa voi olla jopa 20 geenimanipuloitua mutaatiota, mutta sitä ei tarvitse merkitä tuotepakkaukseen.

Media ei tuo näitä seikkoja esille, vaan paisuttelee milloin mitäkin tyhjänpäiväistä.

Jos Sinimustat sais päättää niin ei saisi. Mikäli ette ymmärtä mitä fasismi on, niin mm. sananvapauden rajoittamista vain omaan käyttöön.

Vierailija
871/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sinimustat sais päättää niin ei saisi. Mikäli ette ymmärtä mitä fasismi on, niin mm. sananvapauden rajoittamista vain omaan käyttöön.

Kukahan se tässä olikaan joka päätti vastustaa poliisien määräyksiä ja rajoittaa ihmisten mielenilmaisuvapautta tukkimalla heidän tien? Väkivalta oli väärin ja on sitä aina, mutta mitään rauhattomuutta ei olisi ikinä tapahtunut jos tämä olisi osoittanut mieltään rauhanomaisesti vastamielenosoituksen paikalla, minkä virkavalta oli heille osoittanut.

Vierailija
872/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kukaan ei mene häritsemään toisten marsseja, ei myöskään tällaista tapahdu."

Ai, sua saa siis vetää turpiin, vaikka menisit läpi kulkueen!

Olipa typerä avaus!

Vierailija
873/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää/huonompaa väkivaltaa !

Vierailija
874/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla false flag koko pahoinpitely. Naamioituneet pahoinpitelijät oli jotain Supon miehiä ("yllättäen" poliisi ei sitten heitä löydä) ja tarkoituksena oli edistää naamioitumiskieltoa. Hyvin näyttää toimineen kun nyt lampaat ei mitään muuta huudakkaan.

Vierailija
875/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat rajoittaa fasistien sananvapautta, koska eroat heistä miten?

On se kumma kun keinot kelpaa, kohdetta vain pitää säätää. KeskitysIeirit nasseille olisi sinusta hyvä lopullinen ratkaisu.

Vierailija
876/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt katsoin tuon videon isolta näytöltä ja hidastettuna.

En näe minkäänlaista banderollia missään. Kun kulkue marssii eteenpäin, Tytin olisi käytännössä pitänyt näyttää banderollia sivusuunnassa, eli kameraan päin. Siitä ei näy merkkiäkään. Voitte itse katsoa. Miten Tytti sai kulkueen lukemaan tekstin ja suuttumaan siitä, jos hän vain avasi banderollin (näkymättömän sellaisen) eikä sanonut mitään? 

Tytti meni kulkueeseen ystävänsä kanssa. Ystävää ei näy missään. Hän ei tule Tytin avuksi, kun Tytti on maassa. En näe, että Tyttiä lyötäisiin nyrkillä naamaan. Hän kertoo haastattelussa saaneensa polvesta naamaansa. Tuollaista ei näy videolla. Videolla häntä potkaisee pienikokoinen tyyppi, jolla on valkoiset tennarit.  Häntä ei lyöty maassa enää nyrkillä yhtään minnekään. Katsokaa itse.

Hän on kulkueeseen mennessään riisunut pois mm. nenälävistyksensä. Ikään kuin olisi odottanut, että häntä lyödään. Omituista vähintään.

Minulla on kokemusta kamppailulajeista, minulla on ollut pari kertaa musta silmä. Se ei näytä tuolta. Silmä ensiksikin turpoaa melkein kiinni, mustelma tulee silmän alapuolella ja valuu siitä alaspäin. Mustelma vaalenee koko ajan ja muuttuu lopuksi keltaiseksi. Voitte itse miettiä, aiheutuuko tennarilla tehdystä potkusta tuollainen hyvin rajattu pieni tummaa luomiväriä muistuttava ns. musta silmä. 

Tässä ei nyt kaikki täsmää, täsmääkö oikein mikään? Ymmärrän, että sankaritarinat on kivoja, on mukavaa fanittaa nuorta naista sankarina, mutta tässä ei nyt ole siihen aihetta. Tytti on jo 27-vuotias, vailla koulutusta ja työtä. Sankaruutta voi osoittaa esimerkiksi opiskelemalla ammatin ja tekemällä töitä. Sillä ei tosin saa julkisuutta eikä mainetta.

Menisit edes töihin.

Eli sulta argumentit loppu. Ymmärrän. Onhan toi aika selvä feikkaus,

Persuslapsukaiset heränneet taas uuteen aamuun ja nuoren naisen maalittamiseen. Menisit edes töihin.

Vierailija
877/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe minkäänlaista banderollia missään. Kun kulkue marssii eteenpäin, Tytin olisi käytännössä pitänyt näyttää banderollia sivusuunnassa, eli kameraan päin. Siitä ei näy merkkiäkään. Voitte itse katsoa. Miten Tytti sai kulkueen lukemaan tekstin ja suuttumaan siitä, jos hän vain avasi banderollin (näkymättömän sellaisen) eikä sanonut mitään? 

Tytti meni kulkueeseen ystävänsä kanssa. Ystävää ei näy missään. Hän ei tule Tytin avuksi, kun Tytti on maassa. En näe, että Tyttiä lyötäisiin nyrkillä naamaan. Hän kertoo haastattelussa saaneensa polvesta naamaansa. Tuollaista ei näy videolla. Videolla häntä potkaisee pienikokoinen tyyppi, jolla on valkoiset tennarit.  Häntä ei lyöty maassa enää nyrkillä yhtään minnekään. Katsokaa itse.

Hän on kulkueeseen mennessään riisunut pois mm. nenälävistyksensä. Ikään kuin olisi odottanut, että häntä lyödään. Omituista vähintään.

Minulla on kokemusta kamppailulajeista, minulla on ollut pari kertaa musta silmä. Se ei näytä tuolta. Silmä ensiksikin turpoaa melkein kiinni, mustelma tulee silmän alapuolella ja valuu siitä alaspäin. Mustelma vaalenee koko ajan ja muuttuu lopuksi keltaiseksi. Voitte itse miettiä, aiheutuuko tennarilla tehdystä potkusta tuollainen hyvin rajattu pieni tummaa luomiväriä muistuttava ns. musta silmä. 

Tässä ei nyt kaikki täsmää, täsmääkö oikein mikään? Ymmärrän, että sankaritarinat on kivoja, on mukavaa fanittaa nuorta naista sankarina, mutta tässä ei nyt ole siihen aihetta. Tytti on jo 27-vuotias, vailla koulutusta ja työtä. Sankaruutta voi osoittaa esimerkiksi opiskelemalla ammatin ja tekemällä töitä. Sillä ei tosin saa julkisuutta eikä mainetta.

Menisit edes töihin.

Persuslapsukaiset heränneet taas uuteen aamuun ja nuoren naisen maalittamiseen. Menisit edes töihin.

Edelleen argumentit loppu, mutta mölytä pitää.

Eri ja matkalla töihin

Vierailija
878/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit edes töihin.

Edelleen argumentit loppu, mutta mölytä pitää.

Eri ja matkalla töihin

HöpöHöpö. Peräkammarinpojan unelmia. Työ.

Vierailija
879/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2026 ja täällä kailotetaan SUKUPUOLESTA?? 

Vierailija
880/1348 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2026 ja täällä kailotetaan SUKUPUOLESTA?? 

Naiset on schrödingerin naisia: ne on syyntakeettomia pikkulapsia joita ei saa lyödä vaikka ne ärsyttää mut niiden pitää saada olla presidenttekä ja pääministereitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi