Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (854)
Rumat ja lihavat ei kiitos kelpaa.
Naisella pitää olla kaljamaha meikkiä ja tiukat farkut ja toppi
Jos en saa naista homoilen kaverin kanssa hytissä mitä sitte
Aika tehokkaasti rajaat 99% naisista pois jo tuolla pituusvaatimuksellasi.
Vierailija kirjoitti:
Meinaa jo seota jo pahasti kun ei ymmärrä miten tätä velkaa on tullut näin paljon
Se voi nyt tuntua tuolta, mutta pysähdy ja hengitä syvään. Ihmisillä on satojen tuhansien asuntolainoja. 50000 ei ole mikään tähtitieteellinen summa. Vielä 13 vuotta sitten minulla oli 32 000 opintolainaa, nyt on enää 9000. Ja jossain vaiheessa oli 12000 autolaina tohon päälle ja pari luottokorttia.. vaikka tienaan vaan 3000.. Suhtaudu lainoihin kuten johonkin tuollaiseen. Hiljaa maksat pois niitä etkä ota uusia lainoja. Sovita erä tarpeeksi pieneksi jotta raha riittää elämiseen. Jos yrität lyhentää enemmän, rahat loppuu - uusi laina tulee sitten taas otettua.
Eli: hätä ei ole tämännäköinen! Maksat rauhassa pois vaan niitä minimilyhennyksellä niin kyllä ne jonain päivänä on maksettu. Se vaatii nöyryyttä ja kärsivällisyyttä.
Minä haluan kouria pyllyä mitä sitte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaa jo seota jo pahasti kun ei ymmärrä miten tätä velkaa on tullut näin paljon
Se voi nyt tuntua tuolta, mutta pysähdy ja hengitä syvään. Ihmisillä on satojen tuhansien asuntolainoja. 50000 ei ole mikään tähtitieteellinen summa. Vielä 13 vuotta sitten minulla oli 32 000 opintolainaa, nyt on enää 9000. Ja jossain vaiheessa oli 12000 autolaina tohon päälle ja pari luottokorttia.. vaikka tienaan vaan 3000.. Suhtaudu lainoihin kuten johonkin tuollaiseen. Hiljaa maksat pois niitä etkä ota uusia lainoja. Sovita erä tarpeeksi pieneksi jotta raha riittää elämiseen. Jos yrität lyhentää enemmän, rahat loppuu - uusi laina tulee sitten taas otettua.
Eli: hätä ei ole tämännäköinen! Maksat rauhassa pois vaan niitä minimilyhennyksellä niin kyllä ne jonain päivänä on maksettu. Se vaatii nöyryyttä ja kärsivällisyyttä.
Ei kiinnosta, minä tykkään juoda lähden laivalle
Mulla ei ole isot vaatimukset. Lapseton nainen joka juo mahakas käyttää tiukkoja farkkuja ja isot tissit ja meikkaa. Mä olen itsekki komea nii kyl mahkut riittää
Emmä vaa ymmärrä naisia en mitenkää
Nuorempana sain paljon ja myös naisia jotka meikkas oli kauniita
En ymmärrä. Pakko jutella niille ja yrittää livenä
Täällä on lihava 24 vuotias nainen ja aina on vientiä riittänyt. Ja ihan samoja miehiä kun niillä hoikillakin. Nyt olen tosin 5 vuotta antanut vaan pakkeja koska olen löytänyt ihanan komean miehen miehen, joka on muuten hoikka ja urheilullinen. Sellainen mies jolla muutenkin vientiä riittäis.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lihava 24 vuotias nainen ja aina on vientiä riittänyt. Ja ihan samoja miehiä kun niillä hoikillakin. Nyt olen tosin 5 vuotta antanut vaan pakkeja koska olen löytänyt ihanan komean miehen miehen, joka on muuten hoikka ja urheilullinen. Sellainen mies jolla muutenkin vientiä riittäis.
Lihavallekkaan ei kelpaa
Tommosia naiset on miehen pitäs käydä salilla ja syödä terveellisesti hohhoijaa
Luin yhden naisen kirjoitusta. Ottaa velkaa, jotta saa maksettua kk menot ja maksaa tilipåivänä, tili tyhjä, ottaa taas velkaa.
Sä olet ottanut velkaa, et maksanut pois ja nyt mietit mitä pitää tehdä
Sun pitää laittaa lainat järjestykseen, muuttaa halvempaan ja takoa järkeä päähäsi
Vierailija kirjoitti:
Luin yhden naisen kirjoitusta. Ottaa velkaa, jotta saa maksettua kk menot ja maksaa tilipåivänä, tili tyhjä, ottaa taas velkaa.
Sun pitää laittaa lainat järjestykseen, muuttaa halvempaan ja takoa järkeä päähäsi
Ennen sai naisia ja oli vähempi velkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai naisia ja oli vähempi velkaa
Allu botti jankkaa. Miten joku voi jankata vuosikausia samoja asioita? Aina lähtee toiveikkaana etsimään sitä naista yökerhosta ja aina tulee itkemään yllättyneenä kun ei löytynyt.
Jos haluaa vela naisen jonka pitää olla kaunis, iso rintainen, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja meikata eikä saa olla lihava niin on todella nirso. Tällaisia naisia on todella vähän. Toki Allu tulee kohta selittämään että kyllä minä nään näitä usein. Niin voin kertoa että Allu et näe päältä onko naisella jo lapsia tai haluaako nainen lapsia tai onko nainen jo varattu kuitenkin.
Ja jos nyt löytyykin joku tällainen harvinainen nainen joka kelpaisi Allulle niin sitten on vielä se toinen puoli asiasta. Kelpaisiko tällaiselle harvinaisella naiselle mies joka ei ole normaaliälyinen ja joka on ollut naisille väkivaltainen?
Aika epätodennäköistä että Allu löytää naista joka täyttäisi hänen vaatimuksensa ja naiselle vielä kelpaisi Allu.
No ole sitten tyytyväisenä yksin ja pidä pääsi kiinni.