Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (854)

Vierailija
841/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin yhden naisen kirjoitusta. Ottaa velkaa, jotta saa maksettua kk menot ja maksaa tilipåivänä, tili tyhjä, ottaa taas velkaa.

Sä olet ottanut velkaa, et maksanut pois ja nyt mietit mitä pitää tehdä 

Sun pitää laittaa lainat järjestykseen, muuttaa halvempaan ja takoa järkeä päähäsi

Ennen sai naisia ja oli vähempi velkaa

Allu botti jankkaa. Miten joku voi jankata vuosikausia samoja asioita? Aina lähtee toiveikkaana etsimään sitä naista yökerhosta ja aina tulee itkemään yllättyneenä kun ei löytynyt. 

Jos haluaa vela naisen jonka pitää olla kaunis, iso rintainen, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja meikata eikä saa olla lihava niin on todella nirso. Tällaisia naisia on todella vähän. Toki Allu tulee kohta selittämään että kyllä minä nään näitä usein. Niin voin kertoa että Allu et näe päältä onko naisella jo lapsia tai haluaako nainen lapsia tai onko nainen jo varattu kuitenkin.

Ja jos nyt löytyykin joku tällainen harvinainen nainen joka kelpaisi Allulle niin sitten on vielä se toinen puoli asiasta. Kelpaisiko tällaiselle harvinaisella naiselle mies joka ei ole normaaliälyinen ja joka on ollut naisille väkivaltainen? 

Aika epätodennäköistä että Allu löytää naista joka täyttäisi hänen vaatimuksensa ja naiselle vielä kelpaisi Allu. 

Ihme juttuja jauhat. Mä en etsi prinsessaa mä en ole nirso.  Enkä välivaltainen. Mutta annetaan nyt olla en jaksa tätä keskustelua

Vierailija
842/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kieltää ettet ole väkivaltainen, itse olet sekaisin, olet jotain naistakin joskus tönäissyt, ja täällä rupeet aina uhkailemaan väkivallalla ja toivot halvaantumista, onko se hyvää käyttäytymistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Allu laittaisit korkin kiinni, ihan vain vaikka kuukaudeksi? Ja katsot sitten mikä on olo? Minä olen itsekkin alkoholisti eli tiedän mistä puhun. Jos kuukausi tuntuu mahdottomalta ilman alkoholia, niin sitten sinulla ON ongelma ja tarvitset apua.

Vierailija
844/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi mielessä että kuinka Allu voi lähteä jollekin risteilylle? Meinaan, eihän hänellä ole niin minkäänlaista organisointikykyä. Ja hänellä ei ole kavereita- on monta kertaa siitä maininnut. Ja sitten se että miksi ihmeessä täällä jankuttaa veloistaan, mutta rahaa on muka kuitenkin lähteä laivalle ryyppäämään?

Siksi tämä risteilyjuttu onkin Allun omaa fantasiaa, ihan niinkuin se "kaunis, koulutettu naisystävä", salilla käynti ja ihmisten turpiin vetäminen. Voiko surkeampaa olla.

Vierailija
845/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi mielessä että kuinka Allu voi lähteä jollekin risteilylle? Meinaan, eihän hänellä ole niin minkäänlaista organisointikykyä. Ja hänellä ei ole kavereita- on monta kertaa siitä maininnut. Ja sitten se että miksi ihmeessä täällä jankuttaa veloistaan, mutta rahaa on muka kuitenkin lähteä laivalle ryyppäämään?

Siksi tämä risteilyjuttu onkin Allun omaa fantasiaa, ihan niinkuin se "kaunis, koulutettu naisystävä", salilla käynti ja ihmisten turpiin vetäminen. Voiko surkeampaa olla.

En sano tähän mitään. Hyvää jatkoa

Vierailija
846/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat lyhenee+ on rahaa lähtee laivalle

Vierailija
847/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos Allu laittaisit korkin kiinni, ihan vain vaikka kuukaudeksi? Ja katsot sitten mikä on olo? Minä olen itsekkin alkoholisti eli tiedän mistä puhun. Jos kuukausi tuntuu mahdottomalta ilman alkoholia, niin sitten sinulla ON ongelma ja tarvitset apua.

Laitoin jo 6 viikoksi tossa ennen

Vierailija
848/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..niin, kuten aina, kun jäät kiinni valehtelusta, et "sano tähän mitään". Olet toisessakin ketjussa ulisesmassa siitä kuinka, yllätys yllätys, Tinderissä ei tule osumia. 

Vierailija
849/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan apua ja meen terapiaan ja lääkäriin. Maksan velkoja

Vierailija
850/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tehnyt saadaksesi velkavarallisuutta? (eikä ne voi myydä eteenpäin?,tsih)

Vierailija
851/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ramasee, niin mene nukkumaan. Se auttaa väsymykseen.

Vierailija
852/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunut ainakin vuosikymmenen päivät, eikä mikään ole muuttunut. Pakonomainen valitus joka päivä, sitten kaikkien hyvienkin ehdotusten torjuminen, lopulta väkivallalla uhkailu ja näennäinen kyllästyminen. Sitten uudestaan. Tämä Ap taitaakin olla vauvapalstan varsinainen vetonaula, minkä takia hän saa jatkaa tätä.

Vierailija
853/854 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan apua ja meen terapiaan ja lääkäriin. Maksan velkoja

Et saa, etkä sitä tee, koska haluat juoda. Näin olet 100 kertaa ilmoittanut. Haluat kurjan alkoholisti-tilanteesi parantaa, mutta vain tekemättä mitään sen eteen. Kakkua ei voi sekä syödä että säilyttää, jos ymmärrät tämän vertauksen?

Vierailija
854/854 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaljamaha ei ole este naisille. Nyt riitti heido

On se. Heido.

Miksi sitten lihava nainen kelpaa miehille?? Kerroppa se?

Kerro nyt miksi lihava mies kelpaa naisille? Jos kaljamaha on naisille ongelma?

OK, minäpä selitän. 

Usein käy niin että mies- ja miksei nainenkin- lihoaa parisuhteen aikana. Se ei kuitenkaan rakkauteen vaikuta mitenkään, kun yhjdessä ollaan jo oltu jonkin aikaa. Siksi näet pariskuntia, joissa yksi on toista lihavampi.

Mutta se, että nainen lähtisi uuteen suhteeseen kaljamahaisen, pullaposkisen ja huonokuntoisen miehen kanssa? Ei tule kertakaikkiaan mitään. Et ole millään tavalla seksikäs tai kiinnostava.

Toi ei ole totta. Kunto ok. Urheilen ja kaljamaha ei haittaa kumma ettet tajua

No kyllä se haitaa, kun naisenpuutetta uliset täällä päivittäin. Kuinka ihminen voi olla noin urpo???

Oot täysin sekaisin. Mulla pieni maha ei todellakaa haittaa!!!!!!!!!!!!!

Niin mites se menikään..?   

"Iso valtava kaljamaha kyllä. Valtava. Ihan sama. Juon la todella paljon alkoholia"

Voi sinua Allu. Se risteilyjuttukin oli täyttä fantasiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän