Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuola ihmiset elää todella pienellä rahalla ja ovat työttömiä kehtaattekin sanoa minua pohjalle, menkää hoitoon, mulla on 2 työtä!!!!!
tänäänkin tuli ihan ok rahaa että taas pärjää, tilanne on ihan ok, että kyllä sitä rahaa on, mutta ei se velka nyt ole lähtenyt vielä lyhentymään, että tää on vähän vaikeeta ja muutenkin yritän ainaski.
No ei se velka tietenkään lyhenny, kun juot niin pirusti. Tyhmempikin tuon ymmärtää; mutta sinä et.
En usko Allulla olevan kahta työtä, en myöskään velkajärjesteltyn kovin, sitä varten pitäisi itsekin tehdä jotain muuta kuin ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuola ihmiset elää todella pienellä rahalla ja ovat työttömiä kehtaattekin sanoa minua pohjalle, menkää hoitoon, mulla on 2 työtä!!!!!
tänäänkin tuli ihan ok rahaa että taas pärjää, tilanne on ihan ok, että kyllä sitä rahaa on, mutta ei se velka nyt ole lähtenyt vielä lyhentymään, että tää on vähän vaikeeta ja muutenkin yritän ainaski.
No ei se velka tietenkään lyhenny, kun juot niin pirusti. Tyhmempikin tuon ymmärtää; mutta sinä et.
Siinähän et usko, ei mua vois vähempää kiinnostaa, ihme olettamista kun ei ihmistä ees tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole niin isot tulot että saisin velkaa maksettua pois enempi.
No minkä helvetin takia olet ottanut niin paljon velkaa,ettet pysty maksamaan??
Ramasee tarkoittaa sua nukuttaaaaaa niin kovin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole niin isot tulot että saisin velkaa maksettua pois enempi.
No minkä helvetin takia olet ottanut niin paljon velkaa,ettet pysty maksamaan??
KOSKA EN TIENNY ETTÄ JOUDUN PELIKIERTEESEEN EN OO KOSKAA ENNEN OLLUT ELI MULLA EI OLE ONGELMIA JA EN PELAA ENÄÄ MUTTA JOUDUIN JA MENETIN LÄHEMMÄS 20 TUHATTA JUURI SIKSI!!!
mä en nyt enää jaksa jos jollaki on asiaa voi soittaa tai tulla naaman eteen voin ilomielin hakee pampun jostain ja aletaa tappeleen. en jaksa enää yhtää tällästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän et usko, ei mua vois vähempää kiinnostaa, ihme olettamista kun ei ihmistä ees tunneta.
No tunnetaanhan, kun joka Jumalan päivä täällä ruikutat samaa sontaa. Ja olet itse meille kertonut kuinka paljon rahaa sinulla menee alkoholiin ja roskaruokaan. Mutta koska olet yksinkertaisesti aivan hiton tyhmä, et viitsi tehdä asioille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
mä en nyt enää jaksa jos jollaki on asiaa voi soittaa tai tulla naaman eteen voin ilomielin hakee pampun jostain ja aletaa tappeleen. en jaksa enää yhtää tällästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja siinä nähtiin taas tämä "kiltti, ujo ja rauhallinen mies" joksi Allu itseään kutsuu. Ei ihme että yhtäkään naista ei kiinnosta mokoma ylikasvanut mieskakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä nähtiin taas tämä "kiltti, ujo ja rauhallinen mies" joksi Allu itseään kutsuu. Ei ihme että yhtäkään naista ei kiinnosta mokoma ylikasvanut mieskakara.
Juu ja sä voit mennä vaikka vetää päähäs ja leipäjonosta hakemaa ruokaa, mua ei tippaakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tunnetaanhan, kun joka Jumalan päivä täällä ruikutat samaa sontaa. Ja olet itse meille kertonut kuinka paljon rahaa sinulla menee alkoholiin ja roskaruokaan. Mutta koska olet yksinkertaisesti aivan hiton tyhmä, et viitsi tehdä asioille yhtään mitään.
koska tykkään juoda ja menee rahaa alkoholiin ,ihmeellistä kun ihmiset on tommosia, mä haluan juoda, ei todellakaa mene rahaa roskaruokaan, mä syön harvoin ulkona ja ostan normaali ruokaa, mitä sä oikee meinaat??
KYLLÄ MONET IHMISET ON VELKAANTUNEITA SÖSSINY ASIANSA JA JUO TUOLA KUULE MONETKIN NAISET JUO MITÄ OLEN NÄHNYT, MITÄ HITTOA PITÄÄ JAUHAA SITÄ PÄÄTÄ?
OIKEESTI IHMISET EI EES TUNNE MUA JA OLETETAAN ETTÄ SAADAAN PAHA MIELI JAUHAMALLA TOMMOSTA VOI JEESUS MENKÄÄ HOITOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ SORI TEEN ASIOILLE JOTAIN OLEN HAKENUT APUA VELKANEUVOJA SELVITTÄÄ PÄÄSENKÖ VELKAJÄRJESTELYYN SIINÄ NE 2 ISOINTA ONGELMAA ON MUN ELÄMÄSSÄ
Joo eiköhän tää riittäny mulle heido
Vierailija kirjoitti:
Joo eiköhän tää riittäny mulle heido
Noin olet ap sanonut vaikka kuinka monta kertaa, ja aina palaat kuitenkin samaan asiaan muutaman päivän päästä.
Iha paskaa alko ramasee ja masentuun. En tiedä pääsenkö velkajärjestelyyn!!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi viitsit jaanata siitä jatkuvasti; et ole edes yrittänyt sinne päästä, ja sitäpaitsi tiedät itsekkin että velkajärjestelyyn ei missään nimessä oteta velkoja jotka on hankittu pelaamalla ja ryyppäämällä. Asia olisi toinen jos kyseessä olisi esimerkiksi asuntolaina tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi viitsit jaanata siitä jatkuvasti; et ole edes yrittänyt sinne päästä, ja sitäpaitsi tiedät itsekkin että velkajärjestelyyn ei missään nimessä oteta velkoja jotka on hankittu pelaamalla ja ryyppäämällä. Asia olisi toinen jos kyseessä olisi esimerkiksi asuntolaina tms.
Mä en pelaa enää tein vaan virheen kun pelasin. Kyllä omalla rahalla saa juoda ja lyhentää samalla velkaa. Ihme ettet tätä tajua!!!
Ennenvanhaan pääsi velkajärjestelyyn vain jos oli tarpeeksi roikkunut ulosotossa…?