Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (878)
Pyllyt ja juominen on vaa mun juttuja tykkään niistä mitä sitte?
Olkoo vaa sun juttuja mut mitä jauhat niistä koko ajan
Miksei muka saisi jankata juoda ja kouria naisten pyllyjä
Vierailija kirjoitti:
Perspillut kivoja.
Mukava lupsuttaa pillua samalla kun kourii pyllyä.
Mitä nämä epäasialliset viestit oikein ovat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa lainoja yhdistettyä? Ootko ottanut yhteyttä kuntasi Talous -ja velkaneuvontaan? Entä Takuu-säätiöön? Googlaamalla löydät yhteystiedot.
Koska 34 tuhatta on raja
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälainen tämä on työkaverina. Kaikki tauot jankkaa näitä juttujaan.
Samaa settiä kuin äijien ronskit jutut kera joka toinen sana kirosana
Pakko hyväksyä et täl tyylil ei kiinnosta naisia
Vierailija kirjoitti:
Koska luulee olevansa kova jätkä, vaikka on vaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava lupsuttaa pillua samalla kun kourii pyllyä.
Ihan kuin raukalla olisi mitään saumaa😄
Ja nyt avannut uuden ketjun, kun täällä ei silitetty päätä, jessus mikä pelle.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6499067/mika-siina-sitten-jos-miehella-…
Vierailija kirjoitti:
mun ikäset ja nuoremmat ajaa tuola bemareilla ja näyttää olevan hyvinkin asiat, mua kyllä niin ramasee, mä ajan 800 romulla ei tommosta auto oo ees kellään, asun kai vähän vääräs paikas
Ramasee tarkoittaa et sua nukuttaa, mitä ihmettä selität? Lainarahalla tai yksityisliisarilla ne hienommat bemarit on käyttöön saatu. Jollei ole sössineet raha-asioitaan niinkun sä, joka maksat velkoja 700,-/kuu, on varaa lyhentää autolainaa tai maksaa leasingiä 300-400,-/kk. Sellasta asuinpaikkaa voi olla hankala löytää, missä niitä ei näkyis. Mut muutto halvempaan asuntoon tois tietysti säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ikäset ja nuoremmat ajaa tuola bemareilla ja näyttää olevan hyvinkin asiat, mua kyllä niin ramasee, mä ajan 800 romulla ei tommosta auto oo ees kellään, asun kai vähän vääräs paikas
Ramasee tarkoittaa et sua nukuttaa, mitä ihmettä selität? Lainarahalla tai yksityisliisarilla ne hienommat bemarit on käyttöön saatu. Jollei ole sössineet raha-asioitaan niinkun sä, joka maksat velkoja 700,-/kuu, on varaa lyhentää autolainaa tai maksaa leasingiä 300-400,-/kk. Sellasta asuinpaikkaa voi olla hankala löytää, missä niitä ei näkyis. Mut muutto halvempaan asuntoon tois tietysti säästöjä.
Siinähän maksaa.
Mulla oli viime kesänä ihan hitosti eri kulutusluottoja, klarnaa, perintään menneitä maksuja ja jopa vuokra hetken aikaa parilta kuulta maksamatta. En oo rikas vieläkään vaan tässä edetään yhä kädestä suuhun mut kyllä noi hoitaa kun oikeesti, pääsin vuodessa eroon (jos ei enempää' tienaa) niin kuluttaa vähemmän sitten. Ite eläny välillä ihan viikkoja ilman rahaa ja laihduin 10 kiloa silloin mutta luovuus lisääntyy, tuli keksittyä ruokaa vaikka mistä yhdistelmistä ja keksittyä miten säästän ylipäänsä. En tykkäis olla ns. nuuka mut joskus on pakko. Kyl se siitä. Jos auto ei oo pakollinen nii sen kun myyt säästää, voit vaikka vuokrata jonkun upeen auton sit ku tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.
En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda
Autoa ei voi ajaa, jos juo. Toinen pitää jättää pois, mitä valitset?
Valitsen pyllyt juomisen ja auton
Sitten ei passaa valittaa veloista. Voisit valita toisinkin.
Allu ei vaan tajua, kun ei pää riitä ajatteluun impulssien lisäksi
Miksi mikään taho antaisi lainaa sellaiselle, joka on hummannut 50 tonttua peleihin, juomiseen ja maksullisiin naisiin.