Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (878)

Vierailija
341/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole normaalia ja tuntuu et olen pahasti pudonnut, on romu auto ja hävettää ajaa tommosella en kehtaa enää kohta ajaa ja liikkua missään.

Ei ne velat Sulle itekseen oo tullu, ite petasit, makaa nyt.

Vierailija
342/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään helppoa ratkaisua. Jos jatkat tällä tyylillä, et pysty samaan aikaan lyhentämään velkoja ja säästämään uuteen autoon. Velkojen maksussa menee varmaan joku 10 vuotta...?

Velkajärjestelyssä taas on ruuhkaa, hakemuksen sisäänlaittamisesta järjestelyn alkamiseen voi mennä yli vuosi. Sitten 3-5 vuotta velkajärjestelyä, jonka aikana ei saa tehdä uutta velkaa. Eli vaikka pääsisitkin siihen, olisit velaton noin 4-6 vuoden kuluttua.

Totuus on, että et tule saamaan uutta autoa kuin vasta joskus monien vuosien päästä.

Velkajärjestelijä sanoi että laitetaa hakemus sisää myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole niin isot tulot että saisin velkaa maksettua pois enempi.

Hanki lisää tuloja ja lopeta velaksi eläminen. Älä valita.

On sillä sen verran tuloja että voisi velkaa enemmänkin lyhentää mutta haluaa mieluummin juopotella. 

Ei ymmärrä, että jos hetken aikaa tekisi uhrauksia niin elämä paranisi lopulta. 

en halua vain lyhentää minä haluan juoda ja kouria pyllyä

Vierailija
344/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toisee käteen kaljan ja toisee naisen pehmeän pyllyn aah

Vierailija
345/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täälä naisia jotka lähtis munkaa kaljalle? Olen pitkä ja komee

Vierailija
346/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää näin niin seksikkään naisen jolla oli pehmonen pylly ja tiukat housut jalas ja muodokas ja meikkas, aah aah tykkäsin

Vierailija
347/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää näin naisen jolle maistuu varmasti alkoholi oli nätti tiukat housut jalassa, olisi kelvannut mutta vaikuttaa että juo, mitä sitte, minäkin juon 

Vierailija
348/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat itseäsi jatkuvasti niihin, joilla menee paremmin kuin sinulla. On paljon ihmisiä, joilla on asiat erittäin paljon huonommin kuin sinulla. 

Vaikka ois takana loistava tulevaisuus, ja oli parempi elintaso kun asuit kotona, niin ei auta itku markkinoilla. Sitä mennyttä elintasoa ei saa mukaansa, vaan se on itse luotava. Jos et ole siellä vielä, niin tee enemmän. 

Sitä paitsi, kun näet naapurillasi hienon auton, et voi tietää onko hänellä oikeasti varaa siihen, vai onko hän vasta uppoamassa siihen allikkoon missä nyt itse ryvet. 

Sinulle on annettu hyviä ohjeita. Kannattaisi miettiä niitä ajatuksella ja toimia fiksummin tästä eteenpäin.

Ei kuulosta siltä, että olisit oikeasti ongelmissa muun kuin epärealistisen elämännäkemyksesi kanssa.

Nyt tajua realiteetit. Kyllä tuo sotkuistasi nouseminen on ihan itsestäsi kiinni. Älä ota velkaa jos et ole valmis sitä maksamaan.

Vierailija
349/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat itseäsi jatkuvasti niihin, joilla menee paremmin kuin sinulla. On paljon ihmisiä, joilla on asiat erittäin paljon huonommin kuin sinulla. 

Vaikka ois takana loistava tulevaisuus, ja oli parempi elintaso kun asuit kotona, niin ei auta itku markkinoilla. Sitä mennyttä elintasoa ei saa mukaansa, vaan se on itse luotava. Jos et ole siellä vielä, niin tee enemmän. 

Sitä paitsi, kun näet naapurillasi hienon auton, et voi tietää onko hänellä oikeasti varaa siihen, vai onko hän vasta uppoamassa siihen allikkoon missä nyt itse ryvet. 

Sinulle on annettu hyviä ohjeita. Kannattaisi miettiä niitä ajatuksella ja toimia fiksummin tästä eteenpäin.

Ei kuulosta siltä, että olisit oikeasti ongelmissa muun kuin epärealistisen elämännäkemyksesi kanssa.

Nyt tajua realiteetit. Kyllä tuo sotkuistasi nouseminen on ihan itsestäsi kiinni. Älä ota velkaa jos et ole valmis sitä maksamaan.

ei kiinnosta, minä haluan pyllyä

Vierailija
350/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään pyllyistä mitä sitte?

Vierailija
351/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sitte että pyllyä et saa koskaan.

Kuulostat niin kertakaikkiaan typerältä, lapselliselta ja ärsyttävältä että kyllä sun pitäisi olla jossakin hoitolaitoksessa. 

Vierailija
352/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allua taas jokunen kärsivällisesti yrittänyt neuvoa ja kannustaa tekemään tarvittavat muutoksen elämässään, mutta Allu se vaan halua ryypätä ja puristella pyllyä. Ihan turhaan siis yrittää kukaan olla sille avuksi missään. Tampio on tampio. On tampio. Oma on elämänvalintansa seurauksineen, mutta sen kitinän ja uhriutumisen voisi lopettaa kokonaan, kun ei sillä enää täältäkään sympatiaa/empatiaa saa vaan reaktio on täysin päinvastainen. Juokoon kaikessa rauhassa itsenä hengiltä. Velkoihinsa tukehtuen. 

Vierailija
353/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.

Vierailija
354/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat niin kertakaikkiaan typerältä, lapselliselta ja ärsyttävältä että kyllä sun pitäisi olla jossakin hoitolaitoksessa. 

tuu sanoo naama eteen?

Vierailija
355/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.

En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda

Vierailija
356/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kourin pehmoista pyllyäsi aah

Vierailija
357/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun ikäset ja nuoremmat ajaa tuola bemareilla ja näyttää olevan hyvinkin asiat, mua kyllä niin ramasee, mä ajan 800 romulla ei tommosta auto oo ees kellään, asun kai vähän vääräs paikas

Eli sun suurin ongelma on ettei sulla ole bemaria, suosittelen kasvamaan aikuiseksi. Sun asenteella velkaannut vaan lisää.

Romullako sit pitäs ajaa?

Ei kun bussilla ja fillsrilla.

Jos saisit velan maksettua, niin ottaisit heti 50 tonnia lainaa uuteen bemariin. Sittekö olisit onnellinen?

Allu ei osaa ajaa pyörällä, vähintään apupyörät tarttee.

Vierailija
358/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepäile kohta pääset töihin jopa kahteen että saat meidän velat maksettua takaisin. velat ostimme velat kun harrikka pihaan saapuu tiedät nyt tuli velan maksu sitten ei selittely riitä 

Vierailija
359/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kourin pehmoista pyllyäsi aah

Aah! Kouri kouri... aah!

Tv: Rauski

Vierailija
360/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole niin isot tulot että saisin velkaa maksettua pois enempi.

Hanki lisää tuloja ja lopeta velaksi eläminen. Älä valita.

On sillä sen verran tuloja että voisi velkaa enemmänkin lyhentää mutta haluaa mieluummin juopotella. 

Ei ymmärrä, että jos hetken aikaa tekisi uhrauksia niin elämä paranisi lopulta. 

en halua vain lyhentää minä haluan juoda ja kouria pyllyä

Aaahh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan