Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (878)
Lähes päivittäin valitat täällä, sinun kirjoitustyyli ja etenkin valitustyyli tunnetaan. Kiertelet ja kaartelet, etkä ota oikeasti vastuuta itsestäsi ja teoistasi mitkä ovat aiheuttaneet tuon velkamäärän -ja kierteen. Sinua on neuvottu hyvällä ja pahalla, sinulla on kaikki tieto käsissäsi ja silti valitset valittaa, uhkailla ja olla kirjaimellisesti aikuislapsi tämän asian suhteen.
Kasva aikuiseksi, psyykkisellä tasolla.
jos velat on myyty perjät tulevat mieti mikä sormi katkaistaan ensin yleensä peukalo jos rahaa ei löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei saisi kouria pyllyä kaljamahainen meikattu nainen tiukois farkuis unelma aah
Olen kaljamahainen mies farkuissa aah, kouritaan toisiamme, aaahh!
En halua kouria miehen pyllyä minä haluan kouria naisen pyllyä mikset sitä jo tajua !!!
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin valitat täällä, sinun kirjoitustyyli ja etenkin valitustyyli tunnetaan. Kiertelet ja kaartelet, etkä ota oikeasti vastuuta itsestäsi ja teoistasi mitkä ovat aiheuttaneet tuon velkamäärän -ja kierteen. Sinua on neuvottu hyvällä ja pahalla, sinulla on kaikki tieto käsissäsi ja silti valitset valittaa, uhkailla ja olla kirjaimellisesti aikuislapsi tämän asian suhteen.
Allu ei pysty, on heikkolahjainen, äo on 70 ja päälle monta diagnoosia. Auttaminen on hyödytöntä, siksi saanut terapeutiltaankin potkut. Eihän tuota voi auttaa, kun on ikuisesti uhmaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta oletko muka ite täydellinen, minä haluan pyllyä ja juoda kesäki tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä tykkään pyllyistä mitä sitte?
Sitä sitte että pyllyä et saa koskaan.
Kuulostat niin kertakaikkiaan typerältä, lapselliselta ja ärsyttävältä että kyllä sun pitäisi olla jossakin hoitolaitoksessa.
Kourin pehmoista pyllyäsi aah
Se on kivenkova ja hieman karvainen. Tule vain.
-Tero 68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei saisi kouria pyllyä kaljamahainen meikattu nainen tiukois farkuis unelma aah
En halua kouria miehen pyllyä minä haluan kouria naisen pyllyä mikset sitä jo tajua !!!
Minä kourin sinun pehmeää pyllyä aahh! Aah! Tv.: Kaljamahainen mies tiukoissa farkuissa. Ps. Pyllyni on erityisen pehmeä ja farkut tiukat. Aaahhh!
Tämä just, jankuttaa vaa juomisesta ja perseistä, mitään muuta osaa sanoa. Täytyy todella vajaaälyinen olla. Juo ja ota lisää velkaa mutta älä tule tänne valittamaan
Vierailija kirjoitti:
NO LOPETA SITTEN HOTTO SOIKOON ULINA JA JANKUTUS KUN ET MITÄÄN MUUTA HALUA KUIN SAAVUTTAMATONTA, ELI SITÄ PYLLYÄ VTUN LUUSERI PELLE APINA
Kourin pyllyäsi, aahh! Onhan pehmeä pyllypylleröinen? Aahhh.
Ja kohta taas tule naama etee sanomaa
Ei näytä kukaa nainen kiinnostuvan antaa olla..en saa osumia
Jaha. Täällä vuoden sketsihahmo Allu taas laukoo kommenttejaan. Tai siis viimeisten vähintään 10 vuoden. Jankutuksesta tulee mieleen Peteliuksen hahmot etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika psykologille. Vaikka työterveyden kautta. Sano syyksi ahdistus.
No en mä saa totoa velkaa lyhennettyä millään
Ostat vaan välttämättömät, etkä enää yhtään ihqua kesämekkoa, käsilaukkua, tatuointeja, hiustenvärjäystä, suoratoistoa, jumppatuntia jne. Lopeta tuhlaaminen turhiin, niin rahaa riittää velanmaksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.
En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda
Autoa ei voi ajaa, jos juo. Toinen pitää jättää pois, mitä valitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.
En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda
Autoa ei voi ajaa, jos juo. Toinen pitää jättää pois, mitä valitset?
Valitsen pyllyt juomisen ja auton
Miksi et saa lainoja yhdistettyä? Ootko ottanut yhteyttä kuntasi Talous -ja velkaneuvontaan? Entä Takuu-säätiöön? Googlaamalla löydät yhteystiedot.
Tääkin on normaali kierre; kun ei osaa argumentoida niin alkaa jankuttamaan pyllyistä. Yrittää siis vaihtaa aihetta, kun ei saa haluamaansa vastausta.
Nää on niin nähty, ei se tuosta enää osaa kehittyä, älyn rajat tullut vastaan.
Miettikää minkälainen tämä on työkaverina. Kaikki tauot jankkaa näitä juttujaan.