Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (878)

Vierailija
361/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei saisi kouria pyllyä kaljamahainen meikattu nainen tiukois farkuis unelma aah

Olen kaljamahainen mies farkuissa aah, kouritaan toisiamme, aaahh!

Vierailija
362/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin valitat täällä, sinun kirjoitustyyli ja etenkin valitustyyli tunnetaan. Kiertelet ja kaartelet, etkä ota oikeasti vastuuta itsestäsi ja teoistasi mitkä ovat aiheuttaneet tuon velkamäärän -ja kierteen. Sinua on neuvottu hyvällä ja pahalla, sinulla on kaikki tieto käsissäsi ja silti valitset valittaa, uhkailla ja olla kirjaimellisesti aikuislapsi tämän asian suhteen.

Kasva aikuiseksi, psyykkisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos velat on myyty  perjät tulevat mieti mikä sormi katkaistaan ensin yleensä peukalo jos rahaa ei löydy 

Vierailija
364/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei saisi kouria pyllyä kaljamahainen meikattu nainen tiukois farkuis unelma aah

En halua kouria miehen pyllyä minä haluan kouria naisen pyllyä mikset sitä jo tajua !!!

Vierailija
365/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin valitat täällä, sinun kirjoitustyyli ja etenkin valitustyyli tunnetaan. Kiertelet ja kaartelet, etkä ota oikeasti vastuuta itsestäsi ja teoistasi mitkä ovat aiheuttaneet tuon velkamäärän -ja kierteen. Sinua on neuvottu hyvällä ja pahalla, sinulla on kaikki tieto käsissäsi ja silti valitset valittaa, uhkailla ja olla kirjaimellisesti aikuislapsi tämän asian suhteen.

Allu ei pysty, on heikkolahjainen, äo on 70 ja päälle monta diagnoosia. Auttaminen on hyödytöntä, siksi saanut terapeutiltaankin potkut. Eihän tuota voi auttaa, kun on ikuisesti uhmaikäinen.

Vierailija
366/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta oletko muka ite täydellinen, minä haluan pyllyä ja juoda kesäki tulossa

Vierailija
367/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä tykkään pyllyistä mitä sitte?

Sitä sitte että pyllyä et saa koskaan.

Kuulostat niin kertakaikkiaan typerältä, lapselliselta ja ärsyttävältä että kyllä sun pitäisi olla jossakin hoitolaitoksessa. 

Kourin pehmoista pyllyäsi aah

Se on kivenkova ja hieman karvainen. Tule vain. 

-Tero 68

Vierailija
368/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kouria miehen pyllyä minä haluan kouria naisen pyllyä mikset sitä jo tajua !!!

Minä kourin sinun pehmeää pyllyä aahh! Aah! Tv.: Kaljamahainen mies tiukoissa farkuissa. Ps. Pyllyni on erityisen pehmeä ja farkut tiukat. Aaahhh!

Vierailija
369/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä just, jankuttaa vaa juomisesta ja perseistä, mitään muuta osaa sanoa. Täytyy todella vajaaälyinen olla. Juo ja ota lisää velkaa mutta älä tule tänne valittamaan 

Vierailija
370/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO LOPETA SITTEN HOTTO SOIKOON ULINA JA JANKUTUS KUN ET MITÄÄN MUUTA HALUA KUIN SAAVUTTAMATONTA, ELI SITÄ PYLLYÄ VTUN LUUSERI PELLE APINA

Kourin pyllyäsi, aahh! Onhan pehmeä pyllypylleröinen? Aahhh.

Vierailija
371/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta taas tule naama etee sanomaa

Vierailija
372/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kukaa nainen kiinnostuvan antaa olla..en saa osumia

Vierailija
373/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo antaa olla..mulle riitti

Vierailija
374/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Täällä vuoden sketsihahmo Allu taas laukoo kommenttejaan. Tai siis viimeisten vähintään 10 vuoden. Jankutuksesta tulee mieleen Peteliuksen hahmot etenkin.

Vierailija
375/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika psykologille. Vaikka työterveyden kautta. Sano syyksi ahdistus. 

No en mä saa totoa velkaa lyhennettyä millään

Ostat vaan välttämättömät, etkä enää yhtään ihqua kesämekkoa, käsilaukkua, tatuointeja, hiustenvärjäystä, suoratoistoa, jumppatuntia jne. Lopeta tuhlaaminen turhiin, niin rahaa riittää velanmaksuun.

Vierailija
376/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.

En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda

Autoa ei voi ajaa, jos juo. Toinen pitää jättää pois, mitä valitset?

Vierailija
377/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa luopua autosta. Siitä säästyy jo monta sataa kuukaudessa, vaikka ostaisit jonkun kuukausikortin julkisiin. Tuottaa vähän vaivaa, mutta siihen tottuu.

En haluu luopua autosta tarvin sitä, haluan uuden auton juoda ja löytää naisen jonka kanssa juoda

Autoa ei voi ajaa, jos juo. Toinen pitää jättää pois, mitä valitset?

Valitsen pyllyt juomisen ja auton

Vierailija
378/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa lainoja yhdistettyä? Ootko ottanut yhteyttä kuntasi Talous -ja velkaneuvontaan? Entä Takuu-säätiöön? Googlaamalla löydät yhteystiedot.

Vierailija
379/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on normaali kierre; kun ei osaa argumentoida niin alkaa jankuttamaan pyllyistä. Yrittää siis vaihtaa aihetta, kun ei saa haluamaansa vastausta.

Nää on niin nähty, ei se tuosta enää osaa kehittyä, älyn rajat tullut vastaan.

Vierailija
380/878 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää minkälainen tämä on työkaverina. Kaikki tauot jankkaa näitä juttujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä