Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (854)

Vierailija
221/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukujen perusteella Allulla menee viinaan useita satasia kuussa. 

Ei mene noin 200 e kk, mä halun juoda

No se on sinun valintasi sitten. Olet sitten ikuisessa velkaloukussa. Turha valittaa velasta jos et sitä halua maksaa. 

maksan mitä pystyn!

Et maksa. Pystyisit maksamaan paljon enemmänkin. Tällä hetkellä maksat vain sen, mitä on pakko. 

Saisit lainan lyhennettyä pois kokonaan melko nopeasti jos maksaisit kaiken, minkä pystyisit, mutta se vaatisi sen juopottelun lopettamista ja muutenkin tarkempaa taloudenpitoa. Auto pois. 

Nii ja istua 5 v kotona? Ei kiitos

Vierailija
222/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sinun valintasi sitten. Olet sitten ikuisessa velkaloukussa. Turha valittaa velasta jos et sitä halua maksaa. 

maksan mitä pystyn!

Et maksa lähellekään sitä mihin pystyisit, vaan ryyppäät mieluummin kuin lyhennät velkaa. Etkö sinä raukka tajua, että voit ihan itse maksaa lyhennystä enemmän kuin laskusssa lukee? Osaatko edes käyttää mobiilipankkia? Siellä voit ihan itse räplätä lyhennyserät isommiksi tai maksaa ylimääräisiä lyhennyksiä aina kun sulla on rahaa. 

Allu taitaa olla näitä käteisjankuttajia. Nostaa automaatista ja kantaa setelit suoraan baariin.

Lyhenee sen mitä lyhenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sivu nollaus.fi. Selvitä voisiko jonkin lainan korkoa laskea.

Vierailija
224/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy auto ja pyöräile töihin. Sillä saat jo velkaa lyhenemään nopeammin. Lopeta myös juopottelu niin rahaa alkaa jäämään ja saat velankin joskus maksettua. 

Ja kas näin Allu myy autonsa ja ryyppää rahat. Haha, ei kannettu äly aivoissa pysy. Miehet on ihan itse kehitelleet kaikki ongelmansa.

en todellakaa myy autoa se on tärkeä ja siihen menee aika vähän rahaa 

Laskepas, Allu kaikki autosi kulut vuoden ajalta. 

-verot

-parkkeeraus 

-huollot 

-bensa

-vakuutukset 

-renkaat 

-arvonalenema

Siitä pääset alkuun taloutesi ymmärtämisessä. 

Allu, laske nämä. Sinulle olisi suuresti hyötyä hieman ymmärtää talouttasi paremmin. 

Auton pitäminen on kallista, siihen menee tuhansia euroja vuodessa vaikka auto olisi kuinka halpa räpsykkä. 

Ei todellakaa mene vakuutus 50 ja vero 50 per 3 kk remontit maks 300 euroa vuosi

Vierailija
225/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maksan mitä pystyn!

Et maksa. Pystyisit maksamaan paljon enemmänkin. Tällä hetkellä maksat vain sen, mitä on pakko. 

Saisit lainan lyhennettyä pois kokonaan melko nopeasti jos maksaisit kaiken, minkä pystyisit, mutta se vaatisi sen juopottelun lopettamista ja muutenkin tarkempaa taloudenpitoa. Auto pois. 

Pääkaupunkiseudulla on pilvin pimein kaikkea kivaa ilmaista tekemistä jossa ei tarvi juopotella. 

On tapahtumia, kuntopuistoja, ilmaispäiviä näyttelyihin ja museoihin, konsertteja, ihania puistoja, upeat lenkkeilyreitit, maksa mitä pystyt -teatteria, kursseja jne. 

Julkisilla pääsee lukemattomiin hienoihin paikkoihin. 

Vierailija
226/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut yhteyttä velkajärjestelyyn ehkä pääsen

Vierailija
227/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maksan mitä pystyn!

Pääkaupunkiseudulla on pilvin pimein kaikkea kivaa ilmaista tekemistä jossa ei tarvi juopotella. 

On tapahtumia, kuntopuistoja, ilmaispäiviä näyttelyihin ja museoihin, konsertteja, ihania puistoja, upeat lenkkeilyreitit, maksa mitä pystyt -teatteria, kursseja jne. 

Julkisilla pääsee lukemattomiin hienoihin paikkoihin. 

Baareissa on naisia ei niitä kyl nykyää saa. Ennen sai

Vierailija
228/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy auto ja pyöräile töihin. Sillä saat jo velkaa lyhenemään nopeammin. Lopeta myös juopottelu niin rahaa alkaa jäämään ja saat velankin joskus maksettua. 

Ja kas näin Allu myy autonsa ja ryyppää rahat. Haha, ei kannettu äly aivoissa pysy. Miehet on ihan itse kehitelleet kaikki ongelmansa.

-verot

-parkkeeraus 

-huollot 

-bensa

-vakuutukset 

-renkaat 

-arvonalenema

Allu, laske nämä. Sinulle olisi suuresti hyötyä hieman ymmärtää talouttasi paremmin. 

Auton pitäminen on kallista, siihen menee tuhansia euroja vuodessa vaikka auto olisi kuinka halpa räpsykkä. 

Ei todellakaa mene vakuutus 50 ja vero 50 per 3 kk remontit maks 300 euroa vuosi

Juurihan sulla meni tonni auton korjaamiseen. 

Noilla hinnoilla verot ja vakuutukset tekee 700€/vuosi. 

Eli vähintään 1700€ mennyt pelkästään auton olemassaoloon. 

Lisäksi sun pitää laskea renkaiden käyttö, parkkeeraus, katsastus ja bensat. 

Vierailija
229/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-verot

-parkkeeraus 

-huollot 

-bensa

-vakuutukset 

-renkaat 

-arvonalenema

460 meni ja muut jutut päälle hotelli 130€ juominen 80€ ja loput juomiseen 200

Vierailija
230/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-verot

-parkkeeraus 

-huollot 

-bensa

-vakuutukset 

-renkaat 

-arvonalenema

Jatka vain juomista. Se kannattaa.

Vierailija
231/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sinä Allu jotain kiksejä tästä vänkäämisestä?

Ja tuo ihminen välillä väittää että hänellä olisi kaksi työpaikkaa. Tuolla ulosannilla ja aivotoiminnalla.

Vierailija
232/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pelaamisen on mennuyt 20 000 niin mihin ne loput rahat on käytetty? Jos kerran saat palkkaakin? Mitä olet hakkkinut velaksi? Oli mitä tahansa niin myyt pois ja sijoitat nekin rahat sen kalleimman rahan ja kovimman koron lainan maksamiseen. Se ekana pois ja sitten toinen, tee niin kuin tässä on jo neuvottu.

Ei kannata tavoitella sellaista elintasoa ja elämäntyyliä, mihin ei ole rahaa kuitenkaan pitkässä juoksussa. 

Velipoika hankki ulkomaankeikan jälkeen verovapaasti hienon auton, jossa oli 80 litran tankki. Tämä bensatankin koko teki hänelle selväksi todella nopeasti, että tämän hintaluokan auto ei voi olla hänen tuloluokalleen tarkoittu. Tankkaaminen täyteen vei hänen käyttövarastaan niin ison osan, ettei siinä vaan ollut mitään järkeä. 

Sulla taitaa olla vähän samanlainen tilanne, vaikkei ehkä kirjaimellisesti olekaan bensatankista kyse. Ehkä ostelet kalliita elektroniikkaa kämpille, hienon blenderin, muka-tärkeitä ja ylihintaisia lenkkareita ja jotain lippiksiä?? Kun sulla ei niihin nyt vaan ole varaa. Ei nyt eikä seuraavaan 5 vuoteen. Että se pitää nyt ekana sun sisäistää. 

Koska oelasin tajuatko

Autoon. Baareihin. Elämiseen. Auton korjauksiin. Maksullisiin naisiin.

Myyt auton ja myyt itse seksiä, älä osta. 

Vierailija
233/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se siitä vielä iloksi muuttuu pahinta tosin mitå ihminen voi tehdä on maksaa velalla velkaa. 

Vierailija
234/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta ymmärtää, miksi psykologi/psykoterapeutti löi hanskat tiskiin. Ei tuollaista voi kukaan auttaa, kun ei ota mitään apua vastaan vaan vaan jankuttaa.

Vierailija
235/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan maksaa 1 lainaa tajuatko joku 550 e kk

Vierailija
236/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää maailma ei toimi sun halujen mukaan.

Aikuiset tekee mitä pitää, lapset kiukuttelee.

Vierailija
237/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mener jo 100 euroa kk lisää luottokortin luottokorkoa ja sil rahal voisin lyhentää luottokorttia se kasvaa kokoajan pakko maksaa

Vierailija
238/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää maailma ei toimi sun halujen mukaan.

Aikuiset tekee mitä pitää, lapset kiukuttelee.

Tuloja olisi maksaa 1 lainaa mut eivät myönnä 48 tuhatta!!

Vierailija
239/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-verot

-parkkeeraus 

-huollot 

-bensa

-vakuutukset 

-renkaat 

-arvonalenema

Hotelli?!???

Vierailija
240/854 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mener jo 100 euroa kk lisää luottokortin luottokorkoa ja sil rahal voisin lyhentää luottokorttia se kasvaa kokoajan pakko maksaa

Lopeta juominen niin voit lyhentää luottovelkaa 200 eurolla kuukaudessa normilyhennyksen lisäksi. Sitten saat monta sataa lyhentämään muita velkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän