Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (854)
Sait timanttisen ohjeen tuossa yllä. Neuvon sua tekemään oman päiväkirjan, ihan itseäsi ja omaa tsemppaustasi varten, älä soimaa siinä itseäsi vaan kannusta; ja tee niinkuin sua kehotettiin, keskity yhden lainan hoitoon kerrallaan. Nipistä nipistä, 50 tai vaikka 100 e enemmän kuussa sen ensimmäisen maksuun. Kirppikselle kaikki irtain ylim vaatteet ym. ja kaikki kolikot kassaan, ei lompakkoon, ettei katoa. Ruokaan menee helposti 200 e ylimääräistä jos yhtään syö ulkona. Ei kai pitäisi sanoa, mutta katso myös ruokajono.fi. käy, mikäli työajat antavat periksi.
Lopetat vain maksamisen. Sitten joudut ulosottoon etkä maksa niitäkään. Sitten sinulta aletaan pidättää suoraan palkasta tietty osuus ja jätetään vain suojaosuus. Niin sitten elät, kunnes ulosottovelat kuittaantuneet. Luottotiedot menee, mutta onko se yhtään pahempi asia kuin tilanteesi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Sait timanttisen ohjeen tuossa yllä. Neuvon sua tekemään oman päiväkirjan, ihan itseäsi ja omaa tsemppaustasi varten, älä soimaa siinä itseäsi vaan kannusta; ja tee niinkuin sua kehotettiin, keskity yhden lainan hoitoon kerrallaan. Nipistä nipistä, 50 tai vaikka 100 e enemmän kuussa sen ensimmäisen maksuun. Kirppikselle kaikki irtain ylim vaatteet ym. ja kaikki kolikot kassaan, ei lompakkoon, ettei katoa. Ruokaan menee helposti 200 e ylimääräistä jos yhtään syö ulkona. Ei kai pitäisi sanoa, mutta katso myös ruokajono.fi. käy, mikäli työajat antavat periksi.
No tiedän muttakun ei sekää onnistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiedän muttakun ei sekää onnistu
Joo ruokaan menee, no mulla myös menee alkoholiin se on ainaski semmonen mitä työstän vaikeeta on
Sovi pankkiin tai velkaneuvojalle tapaaminen jossa käytte läpi tulosi ja menosi. Minimoi menosi, tarkista nyt parilta kuukaudelta menot ajatuksen kanssa, onko niissä karsittavaa, ruokaan ja bensaan menee usein yllättävästikin ylimääräistä. Suunnittele etukäteen menosi, tämä sujuu yllättävän pian rutiinilla. Onko esin netfliksiä, lehtitilauksia mitä voi vähentää. Ulosottoon ei kannata velkoja päästää, ne tuplaantuu kulujen kanssa.
mun ikäset ja nuoremmat ajaa tuola bemareilla ja näyttää olevan hyvinkin asiat, mua kyllä niin ramasee, mä ajan 800 romulla ei tommosta auto oo ees kellään, asun kai vähän vääräs paikas
Vierailija kirjoitti:
Sovi pankkiin tai velkaneuvojalle tapaaminen jossa käytte läpi tulosi ja menosi. Minimoi menosi, tarkista nyt parilta kuukaudelta menot ajatuksen kanssa, onko niissä karsittavaa, ruokaan ja bensaan menee usein yllättävästikin ylimääräistä. Suunnittele etukäteen menosi, tämä sujuu yllättävän pian rutiinilla. Onko esin netfliksiä, lehtitilauksia mitä voi vähentää. Ulosottoon ei kannata velkoja päästää, ne tuplaantuu kulujen kanssa.
Ei mene bensaan, ruokaan mulla menee
joo mutta romulla kun ajat tuola se syö kyllä sun itsetunnon ja ramasee lisää kun toiset ajaa hienoilla autoilla ihmettelen miten ihmisillä on varaa hienoihin atuoihin nykyää kun on työttömiä paljon
Erikoista jos lainat ramasee, tavallisesti se tila tulee aterian jälkeen alkaa väsyttämään.
Jos nuo neuvotkaan eivät onnistu, niin sitten muutat vanhemmillesi. Tai he hankkivat sinulle edunvalvojan. Susta ei ole aikuiseksi, jos et näin hyvistä neuvoista muuta kuin valita lisää. Kuvittele että tuntemattomat ihmiset neuvovat sinua täällä, ja tyrmäät kaikki pitkätkin apu-kirjoitukset vain laiskalla kommentilla. Tarvitset holhoojan raha-asioihisi. Onko sinulla diagnosoitu kehitysvammaa? Tai luonnevikaa, kun olet noin kiittämätön? Vai oletko vain nuori, joka on tottunut saamaan elämältä helposti kaiken?
Vertaat itseäsi jatkuvasti niihin, joilla menee paremmin kuin sinulla. On paljon ihmisiä, joilla on asiat erittäin paljon huonommin kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vertaat itseäsi jatkuvasti niihin, joilla menee paremmin kuin sinulla. On paljon ihmisiä, joilla on asiat erittäin paljon huonommin kuin sinulla.
No musta tullut enempi katkera asun sellasessa paikassa missä ihmisillä on rahaa ja hienoja autoja
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo neuvotkaan eivät onnistu, niin sitten muutat vanhemmillesi. Tai he hankkivat sinulle edunvalvojan. Susta ei ole aikuiseksi, jos et näin hyvistä neuvoista muuta kuin valita lisää. Kuvittele että tuntemattomat ihmiset neuvovat sinua täällä, ja tyrmäät kaikki pitkätkin apu-kirjoitukset vain laiskalla kommentilla. Tarvitset holhoojan raha-asioihisi. Onko sinulla diagnosoitu kehitysvammaa? Tai luonnevikaa, kun olet noin kiittämätön? Vai oletko vain nuori, joka on tottunut saamaan elämältä helposti kaiken?
Epävakaan persoonan oireet ja oppimisvaikeus
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ois takana loistava tulevaisuus, ja oli parempi elintaso kun asuit kotona, niin ei auta itku markkinoilla. Sitä mennyttä elintasoa ei saa mukaansa, vaan se on itse luotava. Jos et ole siellä vielä, niin tee enemmän.
Tiedätkö, mitä ramaiseminen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaan persoonan oireet ja oppimisvaikeus
Olen tottunut saamaan kaiken en pysty olemaan ilman rahaa
Sulla on selkeää riippuvuuskäyttäytymistä. Siihen tarvitset ammattiapua. Et tule saamaan asioitasi kuntoon ilman apua.
Olisi kiva maksella vain 1 lainaa että tämä lainakin lyhenisi
vaikee tilanne, ei tässä ole mitää järkeä