Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä puoliksi tuntemattomat ihmiset kutsuvat toisiaan häihinsä???

Vierailija
11.05.2007 |

Meille tuli kutsu serkultani. Kutsu oli osoitettu minulle, miehelleni ja esikoisellemme. Hieman nauratti, sillä meille on syntynyt viime tapaamisen jälkeen 2 lasta lisää ja nuorinkin on jo kohta kaksivuotias...

Miksi ihmeessä jotkut tahtovat kutsua kaikki mahdolliset ihmiset? Saadakseen juhlista " näyttävät" kun on satoja vieraita? Kannattaako oikeasti maksaa juhlat tuntemattomille?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=(

Vierailija
2/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden merkeissä on mukava tavata sellaisia tuttuja, joita ei muuten enää paljon näe. Ehkä morsiuspari haluaa antaa tilaisuuden teillekin pitää yhteyttä sukulaisiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päättänyt, että kaikki serkut kutsutaan. Joskus voi olla vakea vetää rajaa ketkä serkuista kutsutaan ja ketkä ei. Ja ihan kiva, että jollain on tosiaanmahdollisuss järjestään niin isto häät, että kaikki kutsutaan. Onko tämä pohjanmaalla ?

Vierailija
4/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän vieraita sitä enemmän rahhoo/lahjoja....

ahneutta my dear friend.

Vierailija
5/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin aikanaan tehtiin tietty rajaus ja jos serkkuja kutsuttiin niin sitten heidät kaikki (serkut) piti kutsua. Aina löytyy niitä kateellisia ja helposti suuttuvia sukulaisia.

Jos olisin sinun tilanteessasi niin kiittäisin kutsusta ja jättäisin menemättä :D Hääpari voi hyvinkin jopa " toivoa" sitä.

Vierailija
6/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan et häälahjaksi saa enemmän rahaa kuin on pannut häiden järjestelyyn?

Meillä menee yhteensä häihin n.7000¿. On aivan varmaa, että lahjoina ei tuota summaa takaisin saada.

Vierailija
7/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme erittäin läheisessä yhteydessä kaikkiin muihin sukulaisiin, eli jokainen muu olisi tiennyt meidän perheestämme.

Ja miten tuohon kutsuun pitäisi vastata? " Tulemme mielellämme, mutta saisimmeko ottaa toisetkin lapset mukaan?"

ap

Vierailija
8/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun puolelta yleensä rajaukset vedetty niin päin, että ketään serkuista ei kutsuta. Ei edes niitä, joihin pidetään yhteyttä, ettei sitten tarvitse kutsua kaikkia... :(.

Vierailija
9/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi taivas sentään. Ette taida paljoakaan tehdä itse?

huhu.

Vierailija
10/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pohjimmiltaan toivoo, että he eivät tulisi.

Minua on alkanut oksettaa nämä häätouhut ihan kunnolla kun olen näitä mielipiteitä lukenut täällä.

En taida mennä enää muihin kuin lapsieni häihin.

Järkyttävää itsekkyyttä.

11/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Käytöksen Kultainen Kirja.[/b]

ap:

Ja miten tuohon kutsuun pitäisi vastata? " Tulemme mielellämme, mutta saisimmeko ottaa toisetkin lapset mukaan?"

Vierailija
12/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan en usko että niillä pääsee rikastumaan, sillä jos tosiaan kutsuu ihmisiä joita ei ole tavannut vuosiin, tulee vierasmäärästä aika huima ja näinollen kustannuksetkin nousevat.

ap

Vierailija
13/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emme tosiaankaan tee paljon mitään itse , se tässä juuri tarkoitus. Meitä ei kiinnosta häästressi, näpertely, kauppojen kiertely jne.

Pitopalvelu ja hääpaikka maksavat n. 5000¿. Puvut n. 800¿. sormukset 1200¿.

Vierailija
14/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä enemmän vieraita sitä enemmän rahhoo/lahjoja....

ahneutta my dear friend.

Meidän häämme maksoivat n. 10 000 ¿ ja saimme lahjarahana (jota emme edes pyytäneet) n. 5 000 ¿. Joten " persnettoa" tuli sinun logiikkasi mukaan.

Vierailija
15/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos pohjimmiltaan toivoo, että he eivät tulisi.

Minua on alkanut oksettaa nämä häätouhut ihan kunnolla kun olen näitä mielipiteitä lukenut täällä.

En taida mennä enää muihin kuin lapsieni häihin.

Järkyttävää itsekkyyttä.

Jos kaikki ajattelisivat samalla lailla, niin olisit lastesi ainoa vieras... :DD

Vierailija
16/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietysti oli se hyvä puoli että hää paikka ssaatiin ilmaseksi ;)

Ruoka tuli anopin toimesta ruoka-alan ammattilainen.... jne.. ja mä tykkään näpertelytä se on hermolepoa minulle. oli ihanaa väsätä kukka kaaria ja sen selaista. meillä häät maksoi noin 15 000 mummon markkaa. Ja pidin sitäkin jo ihan sika hintana.

Vierailija
17/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, että eivät unelmoi yhdestä prinsessapäivästä ja kiukuttele sen kanssa vuosikausia ja itke häiden jälkeen vuosikausia kun kaikki ei vastannutkaan odotuksia.

Vierailija
18/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että saavat enemmän. taatusti 10 vierasta antaa enmän lahjoja rahaa kuin 2?? en puhunut missään vaiheessa voitosta.

Vierailija
19/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 häät pääkaupunkiseudulla

Vierailija
20/43 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Lauttasaaressa ;)