Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?

Vierailija
03.05.2026 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, käytkö lainkaan yössä vai oletko siellä yössä?! Joka ilta on (valitettavasti) naisia, jotka kovasti haluavat miestä, mutta kyseisten naisten oma taso ja heidän miesvaatimukset eivät oikein kohtaa. Tietyn tyyppiset kundit käyvät hoitaa näitä.

Vierailija
122/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan

Saat olla pitkä ja komea, mutta oletko hauska ja supliikki myös?

Mikä pakkomielle sulla on tuohon "supliikkiin", spede? Käyttämällä sitä sanaa tosiaan tulee mieleen muuan tv-spelit-vainaja, joka oli loppuaikoina ihan helvetin hauska, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestään. lisäksi umpikatkera. Oletko jotain yli 70 vee vai pelkästään outo, henkinen papparainen?

Kiukuttaako totuus vai mikä on? Et sinä naisia saa palstailemalla. Mene ihmisten pariin ja opettele käyttäytymään. Se auttaa jo paljon.

Olen helvetin kyllästynyt tuohon supliikista jankuttavaan urpoon. Oletko koskaan kuullut kenenkään muun käyttävän sanaa "supliikki"? Jotkut saatanan savolaiset joskus jossain on keksineet sen kiusatakseen ihmiskuntaa sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta. Sama kuin hieroisi puolitetulla kalakukolla ihmisiä naamaan.

Olen. Kuulen sanaa useinkin, kun tulee puhetta miehestä joka osaa puhua muille. Se on normaali sana jota käytetään normaaleissa tilanteissa.

Se on sana, jota 200 sanan käsitevarastolla varustetut savolaiskallut käyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan

Saat olla pitkä ja komea, mutta oletko hauska ja supliikki myös?

Mikä pakkomielle sulla on tuohon "supliikkiin", spede? Käyttämällä sitä sanaa tosiaan tulee mieleen muuan tv-spelit-vainaja, joka oli loppuaikoina ihan helvetin hauska, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestään. lisäksi umpikatkera. Oletko jotain yli 70 vee vai pelkästään outo, henkinen papparainen?

Kiukuttaako totuus vai mikä on? Et sinä naisia saa palstailemalla. Mene ihmisten pariin ja opettele käyttäytymään. Se auttaa jo paljon.

Olen helvetin kyllästynyt tuohon supliikista jankuttavaan urpoon. Oletko koskaan kuullut kenenkään muun käyttävän sanaa "supliikki"? Jotkut saatanan savolaiset joskus jossain on keksineet sen kiusatakseen ihmiskuntaa sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta. Sama kuin hieroisi puolitetulla kalakukolla ihmisiä naamaan.

Olen. Kuulen sanaa useinkin, kun tulee puhetta miehestä joka osaa puhua muille. Se on normaali sana jota käytetään normaaleissa tilanteissa.

Se on sana, jota 200 sanan käsitevarastolla varustetut savolaiskallut käyttävät.

Kummasti vaan sitä sanaa kuulee ympäri Suomea. Sinulla on ongelma. Oletko sinä incel?

Vierailija
124/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIköhän tää riittäny mulle taas, meen vaikka urheilemaan ulos.

Ethän sinä ressukka mene. Koko iltapäivä menee täällä ulistessa, ja illemmalla taas lisää kaljaa. 

Vierailija
125/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä kysymys, ap. Kysy näin: Miksi jotkut miehet valehtelevat niin helvetisti seksuaalikokemuksistaan ja miksi minä uskon sen ihan täysillä.

Ne miehet, joista naiset oikeasti pitävät, eivät kerro seksijuttujaan.

Tämä on yleismaailmallisesti tiedossa oleva asia. Paskanjauhanta mielikuvitusseksistä on yleistä heikon itsetunnon omaavilla kokemattomilla miehillä, joilla on ihan valtava tarve hankkia muiden miesten hyväksyntää. Oikeasti heitä halveksii suurin osa miehistä.

Sinä sotket kaksi asiaa. Ne miehet joista on perheenisäksi ja puolisoksi sekä ne miehet jotka kelpaavat seksiseuraksi. Otsikko tarkoittaa käsittääkseni tätä jälkimmäistä ryhmää eli miehiä jotka saavat seksiä helposti

Sinä keksit mielikuvituseroja näiden miesryhmien välille. 

Myös perheenisä saa seksiä helposti JOS on hyvä rakastaja ja huomaavainen, ahkera aviomies.

Jokainen sinkkuna suosittu mies voi tulla perheenisäksi, mutta paljastua laiskapaskaksi ja masturboijaksi, jota ei kiinnosta osallistua oman perheensä ja puolisonsa tarpeiden tyydyttämiseen, joten tuleepi ero.

Sinkkuus on elämänvaihe ennen parisuhdetta ja sen jälkeen. itsestä se vain riippuu, pystyykö mies kestävään parisuhteeseen vai ajelehtiiko tyhjän panttina kuten Allu.

Normaali ihminen sukupuoleen katsomatta on mieluummin yksin kuin surkeassa suhteessa. Yksin olo on nautinnollista ja elämä kaikin puolin tyydyttävää kun sen sellaiseksi tekee. Kenenkään onttoutta ja puutteita ei voi toinen ihminen korjata.

Mitä sinä selität? Sekavaa settiä. On olemassa ihmisiä joita ei halua parisuhteeseen kanssaan, mutta jotka ovat seksuaalisesti puoleensavetäviä. Näitä on paljonkin. 

On olemassa, mutta sinä et niihin kuulu.

Siinä olet oikeassa. Olen nainen.

Vierailija
126/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaisuus (joka nykyään ymmärretään usein laaja-alaisina oppimisvaikeuksina tai normaalin älykkyysjakauman alimpana osana) ei yleensä näy ulkonäössä. [1, 2]

Kyllä kaikki Allun kaltaisen kuolaavan hullun, silmät tapillaan tuijottajan tunnistaa missä tahansa.

Ei todellakaa kukaa ei tiedä miltä näytän

Tietää, vastahan sun nimi tuli esiin ja naamakirjarofiili oli nähtävillä. 

Mutta olen silti komea ja pitkä

Pitkä olet, mutta et missään nimessä komea. Rupsahtanut pullaposki. Yäk.

Vierailija
127/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, käytkö lainkaan yössä vai oletko siellä yössä?! Joka ilta on (valitettavasti) naisia, jotka kovasti haluavat miestä, mutta kyseisten naisten oma taso ja heidän miesvaatimukset eivät oikein kohtaa. Tietyn tyyppiset kundit käyvät hoitaa näitä.

Minkä tyyppiset miehet heitä hoitaa?

Oikeesti, millaiset?

Vierailija
128/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan esittänyt teoriaa, että Allu on autisti?

Tää tuli mulle vasta nyt mieleen siksi, että hänen ongelmansa näkyy nimenomaan vuorovaikutuksessa. Olen pitänyt häntä vain tyhmänä, mitä hän varmaan on myös, mutta olisko alustan fiksuilla autisteilla näkemystä, voiko tällainen jankuttaminen ja muutaman sanan ja lauseen jatkuva toistelu tosiaan liittyä autismiin, jota ei ole diagnosoitu. 

Autismihan ei tietenkään poistu eikä parane eikä sen tarvitsekaan, koska kyse on erilailla toimivista aivoista, mutta autistia voidaan kuntouttaa vuorovaikutukseen ja käytännön asioihin esimerkiksi toimintaterapialla ja vertaisryhmissä. 

Allu voisi ehkä, jos on siis autisti, hyötyä toimintaterapiasta ja varsinkin vertaisryhmään osallistumalla. Sinänsähän hänellä on ollut hyvä tuuri kun on työllistynyt ja kykenee elämään itsenäisesti, mutta vuorovaikutusongelmat eivät ole yli kymmenessä (yli 40) vuodessa tulleet selätetyiksi.

Mutta ehdottomasti nyt pitää saada tuo seksuaalivietti rauhoitettua, koska se estää täysin Allua kehittymästä ja oppimasta. Hänen erityinen kiinnostuksenkohteensa, fiksaationsa lienevät naiset, hyvä tavaton sentään. Olispa pienoisjunat tai ratikka-aikataulut tai perhoset tms, niin hänet olisi diagnosoitu vuosikymmeniä sitten jo.

Vierailija
129/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaisuus (joka nykyään ymmärretään usein laaja-alaisina oppimisvaikeuksina tai normaalin älykkyysjakauman alimpana osana) ei yleensä näy ulkonäössä. [1, 2]

Kyllä kaikki Allun kaltaisen kuolaavan hullun, silmät tapillaan tuijottajan tunnistaa missä tahansa.

Olen komea sanot vain noin koska haluat olla ilkeä?

Vierailija
130/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä kysymys, ap. Kysy näin: Miksi jotkut miehet valehtelevat niin helvetisti seksuaalikokemuksistaan ja miksi minä uskon sen ihan täysillä.

Ne miehet, joista naiset oikeasti pitävät, eivät kerro seksijuttujaan.

Tämä on yleismaailmallisesti tiedossa oleva asia. Paskanjauhanta mielikuvitusseksistä on yleistä heikon itsetunnon omaavilla kokemattomilla miehillä, joilla on ihan valtava tarve hankkia muiden miesten hyväksyntää. Oikeasti heitä halveksii suurin osa miehistä.

Sinä sotket kaksi asiaa. Ne miehet joista on perheenisäksi ja puolisoksi sekä ne miehet jotka kelpaavat seksiseuraksi. Otsikko tarkoittaa käsittääkseni tätä jälkimmäistä ryhmää eli miehiä jotka saavat seksiä helposti

Sinä keksit mielikuvituseroja näiden miesryhmien välille. 

Myös perheenisä saa seksiä helposti JOS on hyvä rakastaja ja huomaavainen, ahkera aviomies.

Jokainen sinkkuna suosittu mies voi tulla perheenisäksi, mutta paljastua laiskapaskaksi ja masturboijaksi, jota ei kiinnosta osallistua oman perheensä ja puolisonsa tarpeiden tyydyttämiseen, joten tuleepi ero.

Sinkkuus on elämänvaihe ennen parisuhdetta ja sen jälkeen. itsestä se vain riippuu, pystyykö mies kestävään parisuhteeseen vai ajelehtiiko tyhjän panttina kuten Allu.

Normaali ihminen sukupuoleen katsomatta on mieluummin yksin kuin surkeassa suhteessa. Yksin olo on nautinnollista ja elämä kaikin puolin tyydyttävää kun sen sellaiseksi tekee. Kenenkään onttoutta ja puutteita ei voi toinen ihminen korjata.

Mitä sinä selität? Sekavaa settiä. On olemassa ihmisiä joita ei halua parisuhteeseen kanssaan, mutta jotka ovat seksuaalisesti puoleensavetäviä. Näitä on paljonkin. 

On olemassa, mutta sinä et niihin kuulu.

Siinä olet oikeassa. Olen nainen.

Niin minäkin. On se kumma, mikä tarve ihmisillä on kuvitelmiensa pohjalta sukupuolittaa tekstien kirjoittajia ja arvottaa ne sillä perusteella.  En minä ole sua mieheksi luullut, mutta sinä sanoit minua mieheksi.

Savolainen, etkö olekin? Enintään ammattitutkinto.

Vierailija
131/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ollut nuorena ongelmia sillä saralla. Varmaan ihmiset olivat rennonpia. Jopa junassa etsittiin panopaikka tunnin tutustumisen jälkeen, ei löydetty. Sitten yhden tytön laskinta yritin myydä. No en saanut myytyä, mutta tuli pantua häntäkin. Ehkä nainen tarvitsee rennon ja turvallisen olotilan. Minä ehkä jotenkin onnistuin viestimään, että en minä päälle karkaa, mutta kiinnostaa kyllä.

Vierailija
132/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan esittänyt teoriaa, että Allu on autisti?

Tää tuli mulle vasta nyt mieleen siksi, että hänen ongelmansa näkyy nimenomaan vuorovaikutuksessa. Olen pitänyt häntä vain tyhmänä, mitä hän varmaan on myös, mutta olisko alustan fiksuilla autisteilla näkemystä, voiko tällainen jankuttaminen ja muutaman sanan ja lauseen jatkuva toistelu tosiaan liittyä autismiin, jota ei ole diagnosoitu. 

Autismihan ei tietenkään poistu eikä parane eikä sen tarvitsekaan, koska kyse on erilailla toimivista aivoista, mutta autistia voidaan kuntouttaa vuorovaikutukseen ja käytännön asioihin esimerkiksi toimintaterapialla ja vertaisryhmissä. 

Allu voisi ehkä, jos on siis autisti, hyötyä toimintaterapiasta ja varsinkin vertaisryhmään osallistumalla. Sinänsähän hänellä on ollut hyvä tuuri kun on työllistynyt ja kykenee elämään itsenäisesti, mutta vuorovaikutusongelmat eivät ole yli kymmenessä (yli 40) vuodessa tulleet selätetyiksi.

Mutta ehdottomasti nyt pitää saada tuo seksuaalivietti rauhoitettua, koska se estää täysin Allua kehittymästä ja oppimasta. Hänen erityinen kiinnostuksenkohteensa, fiksaationsa lienevät naiset, hyvä tavaton sentään. Olispa pienoisjunat tai ratikka-aikataulut tai perhoset tms, niin hänet olisi diagnosoitu vuosikymmeniä sitten jo.

mulla on laaja alainen kielellinen oppimisvaikeus häiriö, ei ole mitää autismia ja epävakaa persoonan oireet

Vierailija
133/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni, josta just erosin pitkästä suhteesta, on hyvännäköinen, urheilullinen, seurallinen mies..saa varmasti seksiä halutessaan.. mutta se, mitä se mulle teki eli eromme syy, on niin hirveä, että selkäpiitä karmii seuraavien naisten puolesta.

Vierailija
134/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että ovat juuri oikealla tavalla sosiaalisia.

Huomaa että saavat seksiseuraa ei tarkoita että saisivat seksiseuraa kenestä tahansa. Osaavat lähestyä juuri niitä naisia joiden huomaavat olevan samaa etsimässä.

Kyllä siinä on tärkeintä ennen kaikkea varakkuus ja lisäksi ulkona näillä eväillä pääsee mies pitkälle niin kuin myöskin nainen. 

Meidän yliopistolaitoksemme tuottaa suuret määrät ihmisiä suoraan elinikäiseen työttömyyskortistoon. 

Taloutemme suurin ongelma on lähes 400 000 työtöntä ja 600 000 ihmistä jollakin erilailla sairausperukkeilla jättäytynyt työelämästä ulos. Tämän yli miljoonan ihmisen ruokkiminen elättäminen lainarahalla on tuhoamassa suomalaisen talouden. Ja tämä samainen porukka on aktiivisia vasemmiston äänestäjiä jotka mahdollistaa vasemmiston valtaan pääsyn ja tuhoamaan lopullisesti suomalaisten ihmisten elämän. Meidän yliopistolaitoksemme kouluttamat punaiset talouselämän asiantuntija ovat täysin ulkona tästä todellisesta ongelmasta niin kuin lumiukot. 

Myös meidän punainen ylemme on tehokkaasti mukana suomalaisen ihmisen elintason tuhoamisessa. Aikoinaan Neuvostoliiton vaatimuksesta yleen sain ottaa vain Marxin teoria tuntevat toimittajat töihin, ja sitä kautta yle on edelleen erittäin punainen. Kannattee vielä muistaa että vasemmistolaiset ovat murhanneet maapallolla yli 100 miljoonaa ihmistä, vanhan Neuvostoliiton alueella on valtavia autoja täynnä ammuttuja ihmisten luurankoja, tavallisia ihmisiä jotka olivat politiikkaa täysin syyttömiä. Aina kun vasemmisto on päässyt valtaan jossakin päin maapalloa siitä on seurannut paikallisille ihmisille maanpäällinen helvetti. 

Anna jo olla incel. Sinä et selittelemällä muuta sitä, että sinulla ei ole sosiaalisia taitoja etkä sinä tule tuollaisella käytöksellä saamaan naisia.

Vierailija
135/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyppiset miehet heitä hoitaa?

Oikeesti, millaiset?

MIesh'oran tyyppiset. Jotka jakaa kaikille jotka vain huolii. Tai väittää tekevänsä niin, koska kukaan ei seiso sängyn vieressä todistamassa.

Ihmisillä on merkillinen taipumus kuvitella, että kaikki muut saa ihan helvetisti seksiä, mutta ite ei käy ollenkaan flaksi. Saati että se seksin määrä kertoisi mitään sen laadusta tai tyydyttävyydestä osapuolten kannalta. 

Itse en pystyisi harrastamaan tuollaista aivotonta nylkyttämistä saati että arvostaisin sen harrastajia kovin korkealle, mutta kukin vapaasta tahdostaan voi harrastaa mitä tahansa, mikä ei vahingoita muita ihmisiä.

Vierailija
136/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on yli 100 tonnia velkaa!!!

Mutta sitä velkaa vastaan on olemassa asunto. Eli plussan puolella ovat kuitenkin. Sinä maksat sekä velkaa, että vuokraa. Se on pois kaikesta muusta ja alentaa elämänlaatua valtavasti. 

niin mitä sitten?

Kuka haluaa itsensä jo nuorena nalkkiin koko elämäksi yhden ja saman asunnon seiniin???

En voi käsittää.

Minulla ollut siirrot elämässä runsaat ja niin vaihderikasta, ettei se olisi onnistunut.

Toki joskus harmitellut tuuleen heitettyjä vuokrarahoja.

Vierailija
137/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias ja siisti.

Vierailija
138/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.

Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä. 

Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.

Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.

Tätä eivät ulisevat incelit suostu hyväksymään. Maailma on täynnä rumia miehiä kenelle löytyy naisseuraa. Heillä persoona korvaa puutteet ulkonäössä.

Mä en ole ruma ku et ole ees nähny ja olen tosi pitkä mieheksi aina pitkä mies kiinnostaa paremmin kun 160 cm lyhyt mies

Pituus ei auta. Olet silti jankuttava kehitysvammainen.

MULLA EI OLE KEHITYSVAMMAA

Jos siitä on lääkärinlausunto, pakko uskoa. Mutta onko sulla diagnosoitu autismi? 

Vierailija
139/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ja pitkä kalu ovat oikotie makuuhuoneeseen.

INCEL hyvä. Naisen emätin on noin 9 cm syvä, ja pitkä mulkku sattuu. Tulit kertoneeksi, että  et ole saanut koskaan. Jatka itsesi hautaamista omaan paskaasi.

Vierailija
140/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kiinnosta, haluan kouria pyllyäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi