Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?

Vierailija
03.05.2026 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaisuus (joka nykyään ymmärretään usein laaja-alaisina oppimisvaikeuksina tai normaalin älykkyysjakauman alimpana osana) ei yleensä näy ulkonäössä. [1, 2]

Kyllä kaikki Allun kaltaisen kuolaavan hullun, silmät tapillaan tuijottajan tunnistaa missä tahansa.

Ei todellakaa kukaa ei tiedä miltä näytän

Tietää, vastahan sun nimi tuli esiin ja naamakirjarofiili oli nähtävillä. 

Kiinnostaa. Voiskos joku linkata?

Näköjään Anton Ekman Vantaalta päivitti profiilinsa kolme tuntia sitten. On vaihtanut profiilikuvakseen järvimaiseman. Kumma kyllä tyypillä näkyy olevan FB-kavereita ja vuorovaikutusta, joka vaikuttaa paljon fiksumman kirjoittamalta kuin nämä lässynlässyn jankutukset täällä.

Mä osaan jutella. Mä en jankuta livenä!!

Ei ole uskottavaa niin kauan kun jankutat täällä eli et osaa olla jankuttamatta. 

En ymmärrä miksi jatkat jankuttamista palstalla kun nimesikin näyttää olevan tiedossa.

Menen lääkärille ja terapiaan

Vierailija
162/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvin apua!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää naisia ja ketään. Tuun vaa vihaiseksi ku luen tällästä ja mua mollataan!!!!!!!!

Vierailija
164/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syytän itseäni et olen pilannu asiank

Vierailija
165/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaantunut pahasti ja ajan romulla

Vierailija
166/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ajaa romulla. En voi sille mitää pakko hyväksyä

Vierailija
167/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun puntissa pullottaa ja/tai tumma iho.

Vierailija
168/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan

Minä taas en ole pitkä ja silti on vientiä koko ajan. 

Vierailija
169/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yksinkertaisia ja kysyvät: pannaanko? 

Vierailija
170/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset ajaa 30 tonnin bemareilla ja mä maksan korkoja ja omia typeryyksiä ja ajan 21 v vanhalla romulla se masentaa mua ja oon kai pohjalla ei ole normaalia. Miten ulkomaalaisilla on varaa uuteen bemariin?

Vierailija
171/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ajaa 30 tonnin bemareilla ja mä maksan korkoja ja omia typeryyksiä ja ajan 21 v vanhalla romulla se masentaa mua ja oon kai pohjalla ei ole normaalia. Miten ulkomaalaisilla on varaa uuteen bemariin?

Mä en voi ymmärtää miten varaa 30 tuhatta bmw jollai turkkilaisella naisella pizzan paistamisella. Tollasta se on. Toiset käy leipäjonossa

Vierailija
172/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo lopetan tän.

Vierailija
173/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta porukkaa et kaljamaha ois este ja kaljuuntuminen huhuhuh

Minulla on mahakas ja kalju mies. Hän on älykäs, hauska ja hyvä ihminen. Ihana mies. 

miten on kelvannut sulle?

Koska hän on noita mainitsemiani asioita. Äly, hauskuus ja hyvyys ovat kaikkein tärkeimmät ominaisuudet. Aivan täysi kultakimpale. 

Meillä on myös paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja olemme toistemme parhaat ystävät. 

Vierailija
174/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että nainen luulee nuorena, että se komea sarjaiskijä alkaa seurustelemaan hänen kanssa. Onkin varattu pettäjä.

Vierailija
175/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.

Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä. 

Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.

Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.

Tätä eivät ulisevat incelit suostu hyväksymään. Maailma on täynnä rumia miehiä kenelle löytyy naisseuraa. Heillä persoona korvaa puutteet ulkonäössä.

Mä en ole ruma ku et ole ees nähny ja olen tosi pitkä mieheksi aina pitkä mies kiinnostaa paremmin kun 160 cm lyhyt mies

Pituus ei auta. Olet silti jankuttava kehitysvammainen.

MULLA EI OLE KEHITYSVAMMAA

Jos siitä on lääkärinlausunto, pakko uskoa. Mutta onko sulla diagnosoitu autismi? 

Allun äo oli muistaakseni 71, eli nipin napin kehitysvammaisen rajan yllä. Normaaliälyinen ei kahden pisteen eroa huomaa kanssakäymisessä. Normaalille Allu on samaa tasoa kuin kehitysvammainen. 

Vierailija
176/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.

Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä. 

Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.

Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.

Tätä eivät ulisevat incelit suostu hyväksymään. Maailma on täynnä rumia miehiä kenelle löytyy naisseuraa. Heillä persoona korvaa puutteet ulkonäössä.

Mä en ole ruma ku et ole ees nähny ja olen tosi pitkä mieheksi aina pitkä mies kiinnostaa paremmin kun 160 cm lyhyt mies

Pituus ei auta. Olet silti jankuttava kehitysvammainen.

MULLA EI OLE KEHITYSVAMMAA

Jos siitä on lääkärinlausunto, pakko uskoa. Mutta onko sulla diagnosoitu autismi? 

Allun äo oli muistaakseni 71, eli nipin napin kehitysvammaisen rajan yllä. Normaaliälyinen ei kahden pisteen eroa huomaa kanssakäymisessä. Normaalille Allu on samaa tasoa kuin kehitysvammainen. 

En ole kehitysvammainen minä haluan kouria pyllyä, mikset sitä tajua?

Vierailija
177/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sekopää porukkaa täälä

Vierailija
178/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat homoseksuaaleja. 

Vierailija
179/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat homoseksuaaleja. 

Tämä voisikin olla Allulle mainio ratkaisu.

Vierailija
180/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neitsynaisia on liian vähän, nii siks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan