Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?
Kommentit (180)
Emmä jaksa enää naisia ja ketään. Tuun vaa vihaiseksi ku luen tällästä ja mua mollataan!!!!!!!!
Tottakai syytän itseäni et olen pilannu asiank
Velkaantunut pahasti ja ajan romulla
Mua hävettää ajaa romulla. En voi sille mitää pakko hyväksyä
No kun puntissa pullottaa ja/tai tumma iho.
Vierailija kirjoitti:
Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan
Minä taas en ole pitkä ja silti on vientiä koko ajan.
Ovat yksinkertaisia ja kysyvät: pannaanko?
Ulkomaalaiset ajaa 30 tonnin bemareilla ja mä maksan korkoja ja omia typeryyksiä ja ajan 21 v vanhalla romulla se masentaa mua ja oon kai pohjalla ei ole normaalia. Miten ulkomaalaisilla on varaa uuteen bemariin?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ajaa 30 tonnin bemareilla ja mä maksan korkoja ja omia typeryyksiä ja ajan 21 v vanhalla romulla se masentaa mua ja oon kai pohjalla ei ole normaalia. Miten ulkomaalaisilla on varaa uuteen bemariin?
Mä en voi ymmärtää miten varaa 30 tuhatta bmw jollai turkkilaisella naisella pizzan paistamisella. Tollasta se on. Toiset käy leipäjonossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta porukkaa et kaljamaha ois este ja kaljuuntuminen huhuhuh
Minulla on mahakas ja kalju mies. Hän on älykäs, hauska ja hyvä ihminen. Ihana mies.
miten on kelvannut sulle?
Koska hän on noita mainitsemiani asioita. Äly, hauskuus ja hyvyys ovat kaikkein tärkeimmät ominaisuudet. Aivan täysi kultakimpale.
Meillä on myös paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja olemme toistemme parhaat ystävät.
Siksi että nainen luulee nuorena, että se komea sarjaiskijä alkaa seurustelemaan hänen kanssa. Onkin varattu pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.
Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä.
Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.
Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.
Tätä eivät ulisevat incelit suostu hyväksymään. Maailma on täynnä rumia miehiä kenelle löytyy naisseuraa. Heillä persoona korvaa puutteet ulkonäössä.
Mä en ole ruma ku et ole ees nähny ja olen tosi pitkä mieheksi aina pitkä mies kiinnostaa paremmin kun 160 cm lyhyt mies
Pituus ei auta. Olet silti jankuttava kehitysvammainen.
MULLA EI OLE KEHITYSVAMMAA
Jos siitä on lääkärinlausunto, pakko uskoa. Mutta onko sulla diagnosoitu autismi?
Allun äo oli muistaakseni 71, eli nipin napin kehitysvammaisen rajan yllä. Normaaliälyinen ei kahden pisteen eroa huomaa kanssakäymisessä. Normaalille Allu on samaa tasoa kuin kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.
Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä.
Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.
Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.
Tätä eivät ulisevat incelit suostu hyväksymään. Maailma on täynnä rumia miehiä kenelle löytyy naisseuraa. Heillä persoona korvaa puutteet ulkonäössä.
Mä en ole ruma ku et ole ees nähny ja olen tosi pitkä mieheksi aina pitkä mies kiinnostaa paremmin kun 160 cm lyhyt mies
Pituus ei auta. Olet silti jankuttava kehitysvammainen.
MULLA EI OLE KEHITYSVAMMAA
Jos siitä on lääkärinlausunto, pakko uskoa. Mutta onko sulla diagnosoitu autismi?
Allun äo oli muistaakseni 71, eli nipin napin kehitysvammaisen rajan yllä. Normaaliälyinen ei kahden pisteen eroa huomaa kanssakäymisessä. Normaalille Allu on samaa tasoa kuin kehitysvammainen.
En ole kehitysvammainen minä haluan kouria pyllyä, mikset sitä tajua?
Vierailija kirjoitti:
He ovat homoseksuaaleja.
Tämä voisikin olla Allulle mainio ratkaisu.
Koska neitsynaisia on liian vähän, nii siks
Menen lääkärille ja terapiaan