Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäisen naisen mitat:

Vierailija
03.05.2026 |

165 cm

82 kg

110 - 90 - 118

Vaatekoko noin 44-48

Ok?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm. 50kg. 

90-65-88

Vierailija
22/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, olen keski-ikäinen nainen ja vaatekoko on XS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittailevatko ihmiset todella itseään yleisesti? En ole ikinä mitannut mittojani. Peilistä näen riittävästi ja vaatteet ostan sovittamalla. 

Opiskelin nuorena mittatilausompelua. Kaikki mitat tiesi käsivarren ympärystä myöten. Nyt mittasin uudestaan, kun haluan tiputtaa 5 kg.

T. Tuo 176 cm, joka kertoi itsestään aiemmin

Joo, onhan sille järkeviä syitä, että mittaa ja aina kun luen vyötärönympäryksen mitoista, mietin, että pitäisikö mitata, mutta se on jäänyt. Nykyäänhän pitäisi mitata myös kaulanympärys, ainakin, jos on ylipainoa. 

Vierailija
24/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaan, koska tilaan vaatteita myös netistä. Toiseksi se auttaa seuraamaan kehitystä salitreenissä.

Blondi33

Mitä tarkoitat jälkimmäisellä syyllä?

Mä siis mittaan vain painon, monta kertaa viikossa eli jos siihen tulee lisäystä, syön vähemmän, ettei paino nouse. Mutta esim. pituus on mitattu luultavasti yli 30 vuotta sitten kun olin raskaana.... Varmaan olen kutistunut iän mukana tai sitten en, siihen vaikuttaa moni asia, joten pitäisi mittauttaa joskus. Mutta lääkärin vastaanotollakaan ei ole paikkaa missä mitata. Pitäisi mennä neuvolaan :) 

Vierailija
25/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 69 kg, lantio 106 cm, vyötärö 90 cm, rinnanympärys 98 cm.

Vyötäröllä on vähän liikaa "pullataikinaa". Muuten OK.

n56

Vierailija
26/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittaan, koska tilaan vaatteita myös netistä. Toiseksi se auttaa seuraamaan kehitystä salitreenissä.

Blondi33

Mitä tarkoitat jälkimmäisellä syyllä?

Mä siis mittaan vain painon, monta kertaa viikossa eli jos siihen tulee lisäystä, syön vähemmän, ettei paino nouse. Mutta esim. pituus on mitattu luultavasti yli 30 vuotta sitten kun olin raskaana.... Varmaan olen kutistunut iän mukana tai sitten en, siihen vaikuttaa moni asia, joten pitäisi mittauttaa joskus. Mutta lääkärin vastaanotollakaan ei ole paikkaa missä mitata. Pitäisi mennä neuvolaan :) 

Paino nousee lihasmassan kasvaessa, joten en tavoittele painon laskua, vaan kapeaa vyötäröä ja isoa peppua.

Blondi33

Vierailija
27/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin olen näissä mitoissa lantioni on kuitenkin kaventunut vaihdevuosissani eli se on 105cm.🤗

Vierailija
28/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että takamukseni on pienentynyt verrattuna nuoruuden mittoihin.Naisen takamus on parhaimmillaan pieni ja vähäpäästöinen.😅😂🤣😭