Oletko entinen hoikka ja kaunis, moni nainen elää nuoruuden illusiossa kun joskus oli sellainen
Ja välillä havahdut että kiloja on tillut ja kauneus mennyttä?
Kommentit (4)
Mietitääs. Olin hoikka ja kaunis parikymppisenä, miehet kuolasivat, en antanut yhdellekään, vihasin miehiä. Muu ei ole muuttunut, kuin ikä, muuten sama tilanne. Eli miehet eivät hyötyneet silloin, eivätkä nyt.
Olen kyllä pääosin hyvin kartalla siitä, että viehätysvoimani on mennyttä, enkä sen perään haikailekaan. Joskus tulee tilanteita, jos vaikka pitää kävellä jonkun miesporukan ohi tai istua junassa viereiseen loosiin tms. kun edelleen tulee sellainen hermostunut ja epämukava olo, koska nuorena sellainen tiesi koko porukan jonkinasteista sekoamista, mikä taas kiusaannutti minua ujoa nuorta tyttöä. Niin ohikiitävän hetken se tuntuu kummalliselta, ettei porukka kiinnitäkään minuun minkäänlaista huomiota. :D
Olen edelleen hoikka, mutta kaunis en ole ollut koskaan.
Jotkut naiset kaunistuvat ikääntyessään. Outoa mutta noin on.
Luokkakokouksessa huomasin että hevoseksi yläkoulussa haukuttu pitkä, hoikka ja isopäinen (oikeasti ihan normaali pää) tyttö oli tyylikäs viisvitonen. Ei grammaakaan ylipainoa ja kasvonpiirteet tasoittuneet, pituus ja hoikkuus korostivat tyylikkyyttä.
Luokan finninaamainen tyttöparka taas näytti kasvoiltaan max kolmevitoselta kun muiden naamat ja läskit pääosin valui kohti maata. Hänestä oli tullut hyvin kaunis kasvoiltaan.