Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten pitkästä aikaa "hurjasteltua", aivan ihana olo!

Vierailija
29.09.2008 |

Olen nyt ollut eronneena jo 4kk ja eilen sitten vihdoin pääsimme makuuhuoneeseen ihmisen kanssa, ketä olen viimeaikoina tapaillut.



On se niin ihme juttu, että seksi erilaisen ihmisen kanssa saa minusta aivan uudet puolet esiin :)



Ex mieheni kanssa se oli vain pikana peiton alla noin kerran kuukauteen.

Nyt sitten tämän uuden kanssa, aivan ihanaa ja erilaista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis emme olleet naimisissa, mies muutti pois.



Mikähän se aika sitten on milloin voi alkaa tapailemaan uusia ihmisiä ja elämään elämää eteenpäin?

ap

Vierailija
2/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo jo-sana vain kalskahti korvaan. Mielstäni se on aika lyhyt aika jos takaan vaikka on rankka avioero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen verran menee siis aikaa :-)

Vierailija
4/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva juttu.

odotapas sitten taas se virallienn 4kk vaikkapa, niin voipi alkaa hommat jo lässähtämään taas kun häviää se uutuudenviehätys ja jännitysmomentti tämän uudenkin kanssa ;D



mutta vakavasti, kivahan se että löytyy henkilö jonka kanssa kemiat pelaa.

sen vuoksi minäkin juuri oman mieheni kanssa menin naimisiin 9v. sitten.

ja vielä löytyy meiltä kiihkoa ja kipinää, ja vilkasta seksielämää.

eli ei se aina ole vai aika joka määrittää kuinka kiihkeää pitää parisuhteessa olla.

Vierailija
5/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kiinnitin huomiota sanontaan "jo". Itse oon ollu asumuserossa viime sunnuntaina (tai sitten huomenna, riippuu miten lasketaan) tasan vuoden, enkä olisi valmis kunnon suhteeseen vieläkään.

No ehkä mä olisin, mutta sen tiedän että 5 kk. kohdalla en missään nimessä olisi ollut. En ehkä edes seksijuttuihin olisi ollut valmis, tai halukas.

Joo mutta, tosi kiva kun on uudet kokemukset tuloillaan. Näin se elämä jatkuu, vaikka varmasti 5 kk sitten elämä oli yx vitun paska.

Olen nyt ollut eronneena jo 4kk ja eilen sitten vihdoin pääsimme makuuhuoneeseen ihmisen kanssa, ketä olen viimeaikoina tapaillut.

On se niin ihme juttu, että seksi erilaisen ihmisen kanssa saa minusta aivan uudet puolet esiin :)

Ex mieheni kanssa se oli vain pikana peiton alla noin kerran kuukauteen.

Nyt sitten tämän uuden kanssa, aivan ihanaa ja erilaista!

Vierailija
6/6 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa palsamia haavoille kuin kunnon "rebound"seksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi