Lue keskustelun säännöt.
Oletko syönyt poppornia ja ollut sillai?
Kommentit (4)
En oo paukkumaisseja syönyt enkä ollu sillai.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No tottakai ja oon lukenu tätä palstaa sekä runkannut 5 kertaa
En pidä poppateista enkä halua saastuttaa itseäni olemalla silleen.