Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako kuolleiden talosta ostaa huonekaluja? Erään talon huonekaluja on myynnissä, siellä oli kuollut ihminen

Vierailija
02.05.2026 |

Kummitteleeko?? =(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata välttämättä. Kyllä eletty energia jää esineisiin ja huonekaluihin. Osa kai puhdistaa ja rukoilee esineen kanssa. Uusia puuhuonekaluja saa muualtakin kuten puusepät verkkokauppa ja IKEA. Kun ei ota kalliimpia, paitsi jos rahaa. Oma asia tietysti jos ostaa vanhaa. Peiliä ei ainakaan vanhana. Huoneen ilman puhdistus hyvä myös jos tuo uutta ja rukoilu. Moni asia on nykyään kierrätysmateriaalia ja metallia.

Huuhaata tommonen. Ikean huonekalut ovat lastulevyä eikä mitään puuta. Olen montakin peiliä käytettynä ostanut eikä yhtään kummittele talossani. Jos kummittelisikin, mitä sitten.

Minulla on kokopuuta Ikeasta. Sulla on aistit kiinni.

Vierailija
22/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki huonekalut sänkyä lukuun ottamatta kuolleiden ihmisten entisiä. Vielä eivät ole alkaneet kummitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten ei uskalla ostaa kirppikseltä tai Torista mitään, kun voi liittyä johonkin vainajaan tai onnettomuuteen ja tulee kosto henkimaailmalta.

Kiinan onnettomuuksissa kuolleet lapsityöläiset kostavat kun ostaa jotain kiinalaista roskaa, jne.

Tästä tulikin mieleen Ylen tv-teatterin vanha näytelmäsarja Seitsemän miehen saappaat, jossa Suomen armeijan saappaat siirtyivät mieheltä toiselle, taistelussa Neuvostoliittoa vastaan, aina vain uudelle miehelle kävi huonosti kun sai edellisen menehtyneen saappaat, tai ei kaikille välttämättä, saappaat kiersivät eri paikoissa ja saattoivat olla jonkun esikuntahenkilönkin saappaina, en muista (hei vain, Igor, kiitos etukäteen)

Mitä ne kostaa?

Huonot työolonsa tietenkin, pösilö. Ne on huonot, jotta länsimainen saisi halpoja huonekaluja. 

Vanhoja huonekaluja valmistettu huonoissa työoloissa ja sitten joku kostaa sinulle kymmenien vuosien kuluttua valmistuksen. Kummitteleeko siis huonekalun valmistaja vai sen edesmennyt omistaja?

Vierailija
24/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata välttämättä. Kyllä eletty energia jää esineisiin ja huonekaluihin. Osa kai puhdistaa ja rukoilee esineen kanssa. Uusia puuhuonekaluja saa muualtakin kuten puusepät verkkokauppa ja IKEA. Kun ei ota kalliimpia, paitsi jos rahaa. Oma asia tietysti jos ostaa vanhaa. Peiliä ei ainakaan vanhana. Huoneen ilman puhdistus hyvä myös jos tuo uutta ja rukoilu. Moni asia on nykyään kierrätysmateriaalia ja metallia.

Huuhaata tommonen. Ikean huonekalut ovat lastulevyä eikä mitään puuta. Olen montakin peiliä käytettynä ostanut eikä yhtään kummittele talossani. Jos kummittelisikin, mitä sitten.

Minulla on kokopuuta Ikeasta. Sulla on aistit kiinni.

Aion käyttää tuota viimeistä virkettäsi.

Vierailija
25/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko vainaja on ollut siinä huushollissa. Jos löydetään sohvalta tai matolta 3 kk kuluttua kuolemasta kesähelteellä, v8i ora että.aikamoiset läiskät ja aromit tilisi samalla hinnalla.

Vierailija
26/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmuuden vuoksi jos epäilet henkiä tai energioita, sanot niille: Ei mitään hätää. 

Vierailija
27/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut asunnoissa, joissa on kuollut ihminen. Olen ollut vuosia töissä eri hautausmailla ja en ole koskaan kummitukseen törmännyt.

Vierailija
28/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on deaktivoitu Suomi -konepistooli. Toivon että sillä on tapettu Kansainväisten kovapanosammuntojen osa kakkosen aikana mahollisimman monta rycccää.

Vierailija
29/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten ei uskalla ostaa kirppikseltä tai Torista mitään, kun voi liittyä johonkin vainajaan tai onnettomuuteen ja tulee kosto henkimaailmalta.

Kiinan onnettomuuksissa kuolleet lapsityöläiset kostavat kun ostaa jotain kiinalaista roskaa, jne.

Tästä tulikin mieleen Ylen tv-teatterin vanha näytelmäsarja Seitsemän miehen saappaat, jossa Suomen armeijan saappaat siirtyivät mieheltä toiselle, taistelussa Neuvostoliittoa vastaan, aina vain uudelle miehelle kävi huonosti kun sai edellisen menehtyneen saappaat, tai ei kaikille välttämättä, saappaat kiersivät eri paikoissa ja saattoivat olla jonkun esikuntahenkilönkin saappaina, en muista (hei vain, Igor, kiitos etukäteen)

Haanpään kirja oli nimeltään Yhdeksän miehen saappaat.

https://areena.yle.fi/1-4241838

Vierailija
30/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut asunnoissa, joissa on kuollut ihminen. Olen ollut vuosia töissä eri hautausmailla ja en ole koskaan kummitukseen törmännyt.

Ihmiset joilla jokin chakra aktiivinen tai aurakenttä, voivat enemmän havaita ilmiöitä. Se vaatii myös sopivan maadoituksen. Henkinen ihminen on voinut jollakin tekniikalla avata aisteja. 

Vierailija
31/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla jokin chakra aktiivinen tai aurakenttä, voivat enemmän havaita ilmiöitä. Se vaatii myös sopivan maadoituksen. Henkinen ihminen on voinut jollakin tekniikalla avata aisteja. 

Lässylässynlää.

Chakra sinulla on perseessäsi.

Vierailija
32/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aistit pitäisi avata jos sen jälkeen joutuu pelkäämään haamuja? Taidan pitää ihan suosiolla aistit kiinni.

Vierailija
33/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haanpään kirja oli nimeltään Yhdeksän miehen saappaat.

https://areena.yle.fi/1-4241838

Kiitos linkistä, tuli katsottua lapsena kai tuoreeltaan ja oli jännittävä :)

Vierailija
34/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässylässynlää.

Chakra sinulla on perseessäsi.

Tavallaan sinullakin on siellä chakran poistumistie. Lopetatko kuitenkin kiusaamisen ja herjaamisen. Saat takaisin sen mitä muille annat, kiusatessa tulee moneen kertaan.

Vierailija
35/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hlö kuollut kotiin,en kyllä ostaisi Meille tuli pöytä,tuolit,se haisi pöytä,sitten tuntui pimeässä, joku istuu köökin nurkassa.Muutenkin tässä kummittelee..Mutta muutenhan ei tiedä käytetyistä huonekaluista mistä ne on ellei joku kerro..Uskaltaa jos kuollut sairaalaan tms.

Vierailija
36/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvästikin jäänyt koulut käymättä kun tuollaista p...................askaa suollat! :D

Vierailija
37/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä missä on kuollut? Kai se kostaja henki osaa kotiinsa piironkiin vaikka olisi kuollut sairaalassa 

Entäs sitten sairaalat voiko niissä olla ollenkaan monikin on varmaan kuollut juuri siihen samaan sänkyyn. Ja missä lie olosuhteissa nekin sängyt valmistettu?

Vierailija
38/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutteletko tosissasi vai höpsötteletkö vain?

Vierailija
39/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun antiikkikalusteiden alkuperäiset omistajat on kuolleet jo vähintään sata vuotta sitten. Ei oo niitä näkyilly tai kuulunu tähän päivään mennessä.

Vierailija
40/40 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kuolleen miehan hatun, eikä se ole päätä puristanut.

M 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme