Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokan vanhemmat on päättäneet, että jokainen perhe antaa xx euroa open lahjaan.

Vierailija
10.05.2007 |

Ei halukkaat vaan kaikki, raha kirjekuoreen ja kirjekuoreen lapsen nimi.

Itse olemme muistaneet aina opea omalla tavallamme ja meistä idea 120e lahjakortista ei ole hyvä vaan menee jo korruption puolelle.

Kyllä piktää lapsen tekemä kiitoskortti kuluneesta vuodesta riittää ja kielokimppu, hitsi vie.

Mitä mieltä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis tohon mukaan.

Vierailija
22/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Ei siihen varmaan kaikki muutkaan osallistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa ollaan vaan tyytyväisiä kaikista valmikksi mietityistä lahjajutuista mistä rahalla selviää. Minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa tuolaaisiin asioihin joten ilolla otan vastaan.

Vierailija
24/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjekuoreen laitetaan lapsen nimi ja kiitoskortti opelle.

(opettaja ei ole mielestäni edes ollut mitenkään erityisen kiitoksen arvoinen). Ottaa niin päähän..

ap

Vierailija
25/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ostako rihkamaa, mielummin vaikka sitten ei mitään.

openakin ollut

Vierailija
26/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta röyhkeää+ lahjomista.

Me halutaan muistaa opettajaa lapsilähtöisesti, hehän työkavereita on.

ap

Vierailija
27/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te voitte kuitenkin tehdä lapsen kanssa opelle kortin ja antaa vaikka kukkia tai ei. Jos olisin ope, niin vaivaantuisin kovasti tuollaisesta isosta lahjasta.

Vierailija
28/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea jatkon yhteistyölle

Vierailija
29/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapösi on antanut sen oman kortin ja kielokimpun neljänä keväänä. Minusta se on riittävä, varsinkin kun lapsi itse kirjoittaa kortin, kuluneesta vuodesta. Emme ole vastarannan kiisikiä, tässä emme vaan jaa ajatusta pakko-osallistumisesta.

Vastaanko viestiin, että kiitos ehdotuksesta, mutta perheemme muistaa opettajaa omalla tavallaan.

ap on hoitoalalla (ja en edes voisi ottaa 120-200e lahjaa vastaan)!

Vierailija
30/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minust on tyhmiä kaikki tollaset " pakko osallistua" -jutut jotka päätetään niin että kaikki ei ole edes mukana tai samaa mieltä.

ite ostin aikoinaan opettajalle kaktuksen koska en tykänny opettajasta

Vierailija
31/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha mieli, en haluisi joustaa omista periaatteistani, mutten halua lapselleni ikävyyksiäkään. : (

ap

Vierailija
32/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaikkien oppilaiden nimiä.....

Vierailija
33/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskemaan jostain rahakortista nimiä jotka puuttuu ja sitten syrjimään näitä, joutaa totisesti menettämään virkansa! Ei tuollaisia summia oikeastaan pitäisi olla edes oikeutta ottaa vastaan.

Ihan idioottimaista tuollainen pakkorahankerääminen, mitä nuo dominoivat vanhemmat oikein kuvittelee, että he voi määräillä muiden rahanköytästä ja lahjanostoista? huh huh.

Vierailija
34/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvokas lahja, jos sellaisen saisin oppilailtani! Maksetaanhan opettajille palkkaa!

Vierailija:

ei ole kaikkien oppilaiden nimiä.....

Vierailija
35/35 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vielä miettiä tuota kimppajuttua. aika helpolla pääset, jos valmiiksi mietitty idea. todennäköisesti sinulle tulee kiva maine, jos olet se vastarannankiiski. ihan oikeesti, niin se menee. olin juuri yhdessä tapahtumassa, jota eräs vanhempi ei maksanut. rahan kerääjä mollasi sen. kesä tulee. relaa. ottaisitko itse mieluummin lahjakortin vai kymmenen kielokimppua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän