Luokan vanhemmat on päättäneet, että jokainen perhe antaa xx euroa open lahjaan.
Ei halukkaat vaan kaikki, raha kirjekuoreen ja kirjekuoreen lapsen nimi.
Itse olemme muistaneet aina opea omalla tavallamme ja meistä idea 120e lahjakortista ei ole hyvä vaan menee jo korruption puolelle.
Kyllä piktää lapsen tekemä kiitoskortti kuluneesta vuodesta riittää ja kielokimppu, hitsi vie.
Mitä mieltä?
Kommentit (35)
Ihan ok
Ei siihen varmaan kaikki muutkaan osallistu
Me miehen kanssa ollaan vaan tyytyväisiä kaikista valmikksi mietityistä lahjajutuista mistä rahalla selviää. Minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa tuolaaisiin asioihin joten ilolla otan vastaan.
että kirjekuoreen laitetaan lapsen nimi ja kiitoskortti opelle.
(opettaja ei ole mielestäni edes ollut mitenkään erityisen kiitoksen arvoinen). Ottaa niin päähän..
ap
älkää ostako rihkamaa, mielummin vaikka sitten ei mitään.
openakin ollut
Minusta röyhkeää+ lahjomista.
Me halutaan muistaa opettajaa lapsilähtöisesti, hehän työkavereita on.
ap
te voitte kuitenkin tehdä lapsen kanssa opelle kortin ja antaa vaikka kukkia tai ei. Jos olisin ope, niin vaivaantuisin kovasti tuollaisesta isosta lahjasta.
Lapösi on antanut sen oman kortin ja kielokimpun neljänä keväänä. Minusta se on riittävä, varsinkin kun lapsi itse kirjoittaa kortin, kuluneesta vuodesta. Emme ole vastarannan kiisikiä, tässä emme vaan jaa ajatusta pakko-osallistumisesta.
Vastaanko viestiin, että kiitos ehdotuksesta, mutta perheemme muistaa opettajaa omalla tavallaan.
ap on hoitoalalla (ja en edes voisi ottaa 120-200e lahjaa vastaan)!
minust on tyhmiä kaikki tollaset " pakko osallistua" -jutut jotka päätetään niin että kaikki ei ole edes mukana tai samaa mieltä.
ite ostin aikoinaan opettajalle kaktuksen koska en tykänny opettajasta
Mulla on paha mieli, en haluisi joustaa omista periaatteistani, mutten halua lapselleni ikävyyksiäkään. : (
ap
ei ole kaikkien oppilaiden nimiä.....
laskemaan jostain rahakortista nimiä jotka puuttuu ja sitten syrjimään näitä, joutaa totisesti menettämään virkansa! Ei tuollaisia summia oikeastaan pitäisi olla edes oikeutta ottaa vastaan.
Ihan idioottimaista tuollainen pakkorahankerääminen, mitä nuo dominoivat vanhemmat oikein kuvittelee, että he voi määräillä muiden rahanköytästä ja lahjanostoista? huh huh.
arvokas lahja, jos sellaisen saisin oppilailtani! Maksetaanhan opettajille palkkaa!
Vierailija:
ei ole kaikkien oppilaiden nimiä.....
kannattaa vielä miettiä tuota kimppajuttua. aika helpolla pääset, jos valmiiksi mietitty idea. todennäköisesti sinulle tulee kiva maine, jos olet se vastarannankiiski. ihan oikeesti, niin se menee. olin juuri yhdessä tapahtumassa, jota eräs vanhempi ei maksanut. rahan kerääjä mollasi sen. kesä tulee. relaa. ottaisitko itse mieluummin lahjakortin vai kymmenen kielokimppua?
Mä en lähtis tohon mukaan.