Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet joskus tehnyt, mikä hirvittää näin jälkeenpäin, tai sitten hänmästyttää?

Vierailija
02.05.2026 |

Mitä et siis ihan heti tältä istumalta lähtisi tekemään uudestaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sutannut linja-autopysäkin spraymaalilla. 

-Harrastanut seksiä tuntemattomien kanssa. 

Harrastanut seksiä ylipäätä kenenkään kanssa. Kielaroinut toista ihmistä. 🤮

-Ajanut kännissä. 

-Sytyttänyt metsäpalon. Se oli kyllä vahinko. 

T. Ikä EI ole vain numeroita

Vierailija
22/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin. Kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tapaamaan chätti-tuttavuutta toiselle puolelle Suomea. Yöpymään viikonlopuksi hänen luokseen kaupunkiin, jossa en ollut ikinä edes käynyt. Ei oltu nähty toisistamme edes kuvia tai puhuttu puhelimessa, viestitelty vain chatissä ja vaihdeltu sähköpostia.

Vierailija
24/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jotain romanian mustalaista tai vastaavaa tuli koputtelemaan ovelle. Olivat varkaissa joten ammuttiin naapurin kanssa molemmat ja haudattiinne ne läheiseen suohon. Ei ole kukaan tullut kyselemään perään. Nyt on kulunut jo 23 vuotta ja naapuri on kuollut ja minäkin menen vuoden sisään joten voin tuon nyt myöntää kun en enää vankilaan ehdi.

Vierailija
25/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt laskuvarjohyppykurssin ja hypännyt yksin laskuvarjolla.

Vierailija
26/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt ulkomailla tuntemattomien miesten kyytiin (olen nainen). Muistan, että puhelimessakin oli tosi vähän akkua. Ihme, ettei minua ole r*iskattu tai tapettu. Eivät siis onneksi edes ahdistelleet, mutta en ole siltikään tuon jälkeen mennyt enää ikinä tuntemattomien kyytiin edes Suomessa.

Vierailija
27/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yksin Interraililla.  Siinä se luonne kasvoi, mutta en lähtisi enää..

Minä myös tein tämän nuorena naisena 

Vierailija
28/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kaikkea muutakin

Vierailija
29/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkinen tarve ylittää tien, vaikkei ole varma autoilijan aikeesta joka pysähtynyt. Tai bussin taakse ei näe ja pitää ylittää kaksikaistatie. Ja parempi joskus kääntyä pois.

Vierailija
30/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin deittiapissa tapaamani miehen suoraan luokseni yötä ja lähdimme seuraavana aamuna yhdessä ulkomaille, vaikka en ollut koskaan aiemmin tavannut miestä livenä. Olimme soittaneet pelkän videopuhelun ennen kuin hän tuli luokseni. En varmaan uskaltaisi tehdä enää tuota, kun oli sen verran stressaavaa.

Vierailija
31/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut hölmöiltyä, mutta tää kauhistuttaa ehkä eniten: 

Olin vieraassa maassa ja tarvitsin majapaikan, joten laitoin tinder-profiiliin tekstin, että oon kämppää vailla. Mätsäsin paikallisen, itseäni vanhemman miehen kanssa, joka kertoi hänellä olevan huone vapaana. Muutin melkein kuukaudeksi hänen luokseen. Oli halpa vuokra. Mies oli ylimielinen, seksistinen ja epämiellyttävä, mutta ei hän mulle mitään ikävää tehnyt. Jälkeenpäin olen kauhistellut mitä kaikkea OLISI VOINUT tapahtua.

Vierailija
32/32 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia luusereita tuli nuorempana deittailtua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme