Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi suomalaisten pitäisi hyväksyä elintason lasku tulevaisuudessa? Mitä päättäjät on tehneet väärin?
02.05.2026 |
Ainakin kovasti on otettu köyhiä ulkomailta ja se on laskenut kaikkien elintasoa kun nekin pitäisi vielä elättää. Mitä on mennyt pieleen kun mm. koulumaine on romahtanut elintason lisäksi. Se tarkoittaa etää koululaitoksen ja opppilasmateriaalin taso on laskenut dramaattisesti.
Suomalaiset kustantavat oman väestönvaihtonsa ja maa ajelehtii ilman mitään suuntaa. Tai onhan sillä suuntakin eli alaspäin. Ihmisillä ilmeisesti ajatus että asiat vaan tapahtuu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa