Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 vuotta isänä, ja nyt minut korvataan yhdellä puhelulla. Onko naisten kusipäisyydellä mitään rajaa??!?

Vierailija
02.05.2026 |

Tulin juuri tyttäreni luota (tai siis vaimoni tyttären, jota olen kasvattanut 17 vuotta kuin omaani). Hän valmistuu nyt lukiosta, ja tuli puhetta juhlista. Arvatkaa mitä? Hänen biologinen isänsä on päättänyt palata kuvioihin 17 vuoden hiljaisuuden jälkeen. Ja nyt tytär haluaa hänet valmistujaisiin.

Mutta tässä on se ongelma: jotta tämä "isä" tulisi paikalle, minä en saisi tulla. Siis minun, joka olen ollut mukana kasvattamassa häntä joka ikinen päivä, kun taas tämä luuseri loisti poissaolollaan. Ja kun puhuin tästä vaimon kanssa, hän oli sitä mieltä, ettei tässä nyt ole mitään ongelmaa. "Jos hän kerran haluaa isänsä takaisin elämäänsä, niin antaa mennä vaan."

Siis oikeasti? Olen ollut mukana maksamassa hänen koko hiton elämänsä. Olen tehnyt kaiken sen kovan työn, mitä lapsen kasvattaminen vaatii, ne kaikki 17 vuotta. Ja nyt minut heitetään sivuun kuin tarpeeton roska, kun se "oikea isä" haluaa takaisin kuvioihin .

Se, ettei vaimoni, joka näki kaiken sen vaivannäön minkä tein päivästä toiseen, ole minun puolellani, sattuu kaikesta eniten.

Miehille anna tästä neuvon, älkää koskaan ottako naista jolla on jo lapsi entuudestaan. Aion ottaa avioeron ja katkaista täysin välit molempiin.

Kommentit (351)

Vierailija
241/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kommentoijat tajuaisi että tämä on netistä kopsattu eivät varmaan kirjoittelis vastauksia

https://www.youtube.com/shorts/MUavafsQx-g

Hyvä nosto. Mutta tämä tapahtui todellisuudessa jollekin miehelle.

Korjasin vähän

"tämä tapahtui todellisuudessa tuhansille ja taas tuhansille miehille."

Do not ever trust woman!

Vierailija
242/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bioisälle kelpaa siis vasta ylioppilas, taisi kirjoittaa hyvätkin paperit. Mä en kehtais hänenä keulia.

17 vuotta kadonneena ollut bioisä ei edes tiedä tyttärensä kirjoittaneen ylioppilaaksi. Kevään kirjoitusten tuloksia ei ole vielä edes tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bioisälle kelpaa siis vasta ylioppilas, taisi kirjoittaa hyvätkin paperit. Mä en kehtais hänenä keulia.

17 vuotta kadonneena ollut bioisä ei edes tiedä tyttärensä kirjoittaneen ylioppilaaksi. Kevään kirjoitusten tuloksia ei ole vielä edes tullut.

Ämeriikassa on voinut tulla jo silliin kun se video on kuvattu. Taitaa olla 2025 kuvattu.

Vierailija
244/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta, olisit edes tarkistanut iän, milloin valmistutaan lukiota. Peruskoulu kestää 9v ja lukio n.3v. eli lukiosta valmisttaan 19-20v. 

Vierailija
245/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISEN ei naisten. Oma naisesi on kusipää, mutta ei tarvi yleistää muihin naisiin.

Vierailija
246/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor on ollut laiskalla päällä. Trolli käännetty suoraan Redditistä. Siksi lapsen ikäkin on väärin.

Vierailija
247/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat naisvihatrollille?

Vierailija
248/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti. Voit muistaa kasvattamaasi tytärtä tekemättä asiasta numeroa. Esim. Kouluun voit mennä paikalle lakitustilaisuuteen. Laita kukat kukkienlähetyspalvelun kautta ja lahjakortti sähköisenä.

Muista, ne on tytön juhlat, ei sinun tarvitse tehdä muistamisesta sen enempää numeroa kunhan muistat.

Vierailija
249/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli

Vierailija
250/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa provolta, olisit edes tarkistanut iän, milloin valmistutaan lukiota. Peruskoulu kestää 9v ja lukio n.3v. eli lukiosta valmisttaan 19-20v. 

Ensinnäkin tarina sijoittuu amerikkaan ja toiseksi se että joku on ollut 17 vuotta lapsen elämässä ei tarkoita että lapsi olisi 17. Onhan äitinsä voinut tavata uuden miehen kun lapsi on 6v jolloin 17 vuoden jälkeen lapsi on jo 23v

Vierailija
251/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa toki provolta ja varmaan onkin, mutta eihän tuossa sanota että lapsi olisi 17v. vaan että tämä aloittaja on ollut lapsen elämässä 17 vuotta.

Vierailija
252/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tarina sijoittuu amerikkaan ja toiseksi se että joku on ollut 17 vuotta lapsen elämässä ei tarkoita että lapsi olisi 17. Onhan äitinsä voinut tavata uuden miehen kun lapsi on 6v jolloin 17 vuoden jälkeen lapsi on jo 23v

Juu, mutta aloituksessa sanottiin, että lapsi on valmistumassa lukiosta. Voihan sitä tietty valmistua vasta 23-vuotiaana sieltä, mutta se on ehkä vähemmän tyypillistä.

Tosiaan jenkkitrollaukseksi paljastaa jo tuo "lukiosta valmistuminen" (=graduate from high school) kun Suomessa sanottaisiin kirjoittaa/valmistuu ylioppilaaksi.

Vierailija
253/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko naisten kusipäisyydellä mitään rajaa"

Miksi monikko? Kyseessä ei ole kaikki maailman naiset.

Olihan tossa ainakin pari naista.

Syypää jutussa tosin oli aloittajan mukaan se bioisä, eli mies. No copypastahan tämä joka tapauksessa.

Vierailija
254/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni valmistui kokiksi viime vuonna. Hän halusi pitää juhlat isänsä luona eikä kutsunut minua. Olin sentään tytön elämässä melkein 5 vuotta.

N38

Vierailija
255/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni valmistui kokiksi viime vuonna. Hän halusi pitää juhlat isänsä luona eikä kutsunut minua. Olin sentään tytön elämässä melkein 5 vuotta.

N38

Vierailija
256/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo älä ikinä ala pitkään suhteeseen yh äidin kanssa. Pumppaa pari kertaa ja heitä menemään.

Vierailija
257/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Todennäköisesti ihan samasta syystä kuin sinä. Ajanvietettä.

Vierailija
258/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisessa elämässä nämä menevät näin. Veljentytön rippijuhlat järjestettiin veljeni luona, paikalla oli tytön molemmat vanhemmat ja heidän nykyiset puolisonsa. Olivat yhdessä suunnitelleet ja tehneet tarjoilut. Lisänä vielä sukua molemmin puolin. Hyvä mielen juhlat, joihin osa aikuisista kykenee eikä lapsen tarvitse miettiä keitä hän "saa" kutsua. 

Vierailija
259/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskumiehet ovat juuri tuollaisia. Tunnistin raskauden aikana tuon piirteen miehessä, ettei ottanut vastuuta mutta aiheutti ongelmia, draamaa, vahingoitti minua ja juhli omaa isyyttään omissa porukoissaan kuin mikäkin sekopää, ilman lapsen äitiä.

Ratkaisuni oli jättää lapsi hänelle. Jos aikoo viedä kunnian niin tehköö myös työn.

Vierailija
260/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuntuu epäreilulta. Lapsi kuitenkin on kaivannut biologista isäänsä (ehkä osittain idean tasolla eikä varsinaista ihmistä) eikä sinun auta kuin yrittää tukea. Eihän se tarkoita, että sinut ollaan heittämässä roskiin. Voit olla itse nyt se tasapainoinen aikuinen tässä ja tytär jatkossakin pitää sinua turvallisena ja tukevana isänä.

Ongelmallinen tilanne. Ehkä kannattais ensin rauhoittua, puhua jonkun ammattilaisen kanssa, sen verran rankka juttu on. Sitten, jos pystyy, rauhassa jutella tytön ( lapsen!,)kanssa ja kysyä tämän mietteistä. 

Juurikin se tyttö siellä olikin sanonut hänelle  että haluaa biologisen isänsä juhliin eikä häntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi