17 vuotta isänä, ja nyt minut korvataan yhdellä puhelulla. Onko naisten kusipäisyydellä mitään rajaa??!?
Tulin juuri tyttäreni luota (tai siis vaimoni tyttären, jota olen kasvattanut 17 vuotta kuin omaani). Hän valmistuu nyt lukiosta, ja tuli puhetta juhlista. Arvatkaa mitä? Hänen biologinen isänsä on päättänyt palata kuvioihin 17 vuoden hiljaisuuden jälkeen. Ja nyt tytär haluaa hänet valmistujaisiin.
Mutta tässä on se ongelma: jotta tämä "isä" tulisi paikalle, minä en saisi tulla. Siis minun, joka olen ollut mukana kasvattamassa häntä joka ikinen päivä, kun taas tämä luuseri loisti poissaolollaan. Ja kun puhuin tästä vaimon kanssa, hän oli sitä mieltä, ettei tässä nyt ole mitään ongelmaa. "Jos hän kerran haluaa isänsä takaisin elämäänsä, niin antaa mennä vaan."
Siis oikeasti? Olen ollut mukana maksamassa hänen koko hiton elämänsä. Olen tehnyt kaiken sen kovan työn, mitä lapsen kasvattaminen vaatii, ne kaikki 17 vuotta. Ja nyt minut heitetään sivuun kuin tarpeeton roska, kun se "oikea isä" haluaa takaisin kuvioihin .
Se, ettei vaimoni, joka näki kaiken sen vaivannäön minkä tein päivästä toiseen, ole minun puolellani, sattuu kaikesta eniten.
Miehille anna tästä neuvon, älkää koskaan ottako naista jolla on jo lapsi entuudestaan. Aion ottaa avioeron ja katkaista täysin välit molempiin.
Kommentit (351)
Uskokaa jo, tämä on kaupunkilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne, mutta en edes ymmärrä, miten joku mies suostuu kasvattamaan toisen miehen kakaroita alkuunkaan? Häh? Vähän tuossa on kerjätty verta nenästä kun on kunnioitettu itseään niin vähän.
Oletko Ap nostamassa ketjua vai miksi vastaat naisvihatrollille?
Joko yo-kirjoitusten tulokset ovat tulleet. Enpä ole kuullutkaan.
Ihmettelen sitä että tyttö joka on ollut kanssasi 17v valitsee mielummin tämän toisen eikä halua sinua lainkaan mukaan
Tämä tytär puolesi ei taida pitää sinusta lainkaan
Sen siitä saa kun äänestää persuja
Taitaa olla keksitty tarina joka on vain käännetty suomeksi viime aikoina ilmestyneestä youtuben shorts videosta.
Ei tuo kyllä totta ole. Vain porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä totta ole. Vain porvoossa.
Oletko Ap vai miksi vastaat naisvihatrollille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muka saisi osallistua?
Biologinen isä on kieltänyt sen.
Ap
Mikset soita sille ja kysy miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muka saisi osallistua?
Biologinen isä on kieltänyt sen.
Ap
Mikset soita sille ja kysy miksi?
Miksi vastaat naisvihatrollille?
Ei aloituksessa sanota, että tytär olisi 17 v, vaan mies on ollut isäpuolena 17 v.