Ihana olla terdellä ja imeä 10 euron tuoppeja kitusiin!
Kommentit (49)
Vain darraiset pellet juo puoli kymmeneltä aamulla.
Itse olen niin kovan luokan ammattilainen, että olen kuluvana vuonna käynyt baarissa kahdesti: Helmikuun alussa yhtenä torstaina tuplaviskillä (1 kpl) ja heti seuraavana päivänä perjantaina salmiakkikossulla (1 kpl).
Ja syy oli tämä: ahdistuin odotettuani syöpätestieni tulosta kuukauden. Ja sainkin sitten negatiivisen tuloksen puhelimitse heti seuraavana päivänä ja juhlin sitä salmarilla.
Mutta se on säälittävää, että joidenkin kesänvietto on yhtä lärväämistä aamusta iltaan. Ja vielä "terdellä", joka on yhtä kamalaa junttimurretta kuin "ruikkari".
Vierailija kirjoitti:
Täällä portugalissa hotellin baarin uima allas baarissa maksaa olut 1-2 euroa. Heräsin tossa tunti sitten ja tulin heti uima altaalle.
Aurinkorannikollakin ihan säädyllisellä rantakadulla halvimmat hanatuopit (pinta) 2-2,5 e. Ei oikein enää Suomessa pysty maksamaan kympin hintoja.
Terassilla istumunen on turhinta mitä tiedän.
Näin viisi tuollaista natsipossua eilen. Istuivat tosiaan mustat hupparit päälään ja aurinkolasit päässä ja huusivat sen kolme tuntia, minkä baarinpitäjä heitä sieti. Ja huusivat myös hoiperrellessaan "kotiin" kaupungin vuokrataloon. Viimeisinä lyllersivät niiden kaksi naista, joiden yhteinen elopaino ylsi lähemmäs 300 kiloon. Mua ei yleensä ihmisten paino häiritse, mutta mielelläänhän sitä keksii vikoja äärioikeistolaisista, jotka huutavat ja kännäävät julkisesti häiriköiden koko 2000 ihmisen lähiötä ja pelotellen pikkulapsia.
Terde..... Ja esimerkiksi pöhinä ovat niin kyllästyttäviä sanoja. Niitä käyttävät wt ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Terassilla istumunen on turhinta mitä tiedän.
Ei se aina ole turhaa. Olen saanut iskettyä piirakkaa myös terdeltä.
Onhan se varmaan ihanaa, jos tykkää oluen mausta ja tykkää olla humalassa. Seuraava päivä ei ehkä sitten olekaan niin ihana.
istun omalla takapihalla katsellen pellolle ja linnunlaulua kuunnellen.juon tölkista kaljaa mikä maksoi 0,2e tölkki.
pihasauna kohta tulille.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmaan ihanaa, jos tykkää oluen mausta ja tykkää olla humalassa. Seuraava päivä ei ehkä sitten olekaan niin ihana.
Krapula on amaatörien harrastus. Itse tissuttelin aattona ja eilen kahteentoista asti ja molempina päivinä aloittelin kolmen maissa. Mitään krapulaa ei ole tänään. Amatöörit vetää itsensä sellaiseen piippuun aina juhlapyhinä, että kärsivät darrasta.
Eka menee ikeniin. Toka hampaankoloon ja kolmas päähän 😄
Vierailija kirjoitti:
istun omalla takapihalla katsellen pellolle ja linnunlaulua kuunnellen.juon tölkista kaljaa mikä maksoi 0,2e tölkki.
pihasauna kohta tulille.
Oot yksin etkä saa pesää kuten me terdellä kävijät
ihanaa olla omalla terdellä hiljaisuudessa juomassa kahvia ilman krapulaa
Mä juon bissee terdellä ja syön välillä hampparin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula on amaatörien harrastus. Itse tissuttelin aattona ja eilen kahteentoista asti ja molempina päivinä aloittelin kolmen maissa. Mitään krapulaa ei ole tänään. Amatöörit vetää itsensä sellaiseen piippuun aina juhlapyhinä, että kärsivät darrasta.
Sanoo alkoholin suurkuluttaja.
Ja siinä se tt-tuki sitten meneekin. ja alkaa ulina, että sun tilillä on euroseitenviis ja loppukuun joudut olemaan nälässä.
Ostin 2 kpl 1,99 tölkkejä ja siemailin niitä pihatöiden ohessa. Win/win
Vierailija kirjoitti:
Kitusiin?
Tuoppi??? Jätä tuoppi pöytään ja juo ne bisset, lasi on nieltynä suht vaarallista!
On muten törkeä hinta oluesta, jonka ravintola ostaa sisään kahdella eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vielä ajat jolloin baarissa kaljatuoppi makso about 2€ :D
Alepub ;)
Muistan ajat, kun oli euron tiistait. Hanatuopit oli silloin eurolla. Voi niitä aikoja!
Perseeseen kaadat kaljaa? Suppilollako?