Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perussuomalaisten vaalislogan 2027: "Talous kuntoon, Suomi taas jaloilleen"

Vierailija
02.05.2026 |

Vielä on varaa leikata sosiaaliturvasta, sairaanhoidosta ja julkisesta hallinnosta. 
Sotealueiden rahoituksesta pitää leikata kovalla kädellä. 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS onnistuikin tuhoamaan Suomen talouden ja terveydenhuollon parissa vuodessa

Nykymuotoinen sote on katastrofi, Marinin hallituksen toteuttama. 

Älä jaksa. Sitä sotea väännettiin niin monen hallituksen aikana, että Sannalla ei ollut siinä juuri mitään osaa eikä arpaa. Mutta mitäoä sinä politiikasta tietäisit. Jos tietäisit, niin et äänestäisi mitään pöröpersuja.

Populismi on yhteiskunnan syöpä. Sillä saa mahtavankin maan vedettyä likaviemäristä alas yhden pressakauden aikana. Tai hyvinvointivaltion yhden hallituskauden aikana.

Kyllä hölmöillä akoillakin pitää olla joku vastuu tekemistään päätöksistä. Asiantuntijoiden suositus oli 4-12 aluetta koko maahan, hupakot laittoi niitä 22.

Hah, ja persutko tekee kaiken, kuten asiantuntijat suosittelee? Eiköhän asia ole päinvastoin. Sieltä on oikein lesoiltu, kuinka wi mitään turhia asiantuntijoita tarvitse kuunnella ja jälki on sen mukaista.

Ja miten tämä persuttelusi liittyykään hyvinvointialueiden järjettömän suureen määrään, jonka edellinen hallitus päätti? 

Miksei tämä nykyinen hallitus korjannut tai korjaa asiaa? HE siellä vallassa on, ei edellinen hallitus.

Kokoomus pääministeripuolueena ei halua.

On se kumma jossei valtionvarainminterillä ole mitään sananvaltaa valtion talouden hoitoon!

Koko hallituksella ei ole mitään sananvaltaa valtion hoitoon. Koska mutku Sanna, aina vaan ikuisuudesta ikuisuuteen! 

Sama kuin persut-persut ikuisesti.Tämä mutkuSanna onnisti sössimään asiat aika pahasti joten siitä onkin aihetta muistuttaa.

Ei Sanna sössinyt. Te sössitte.

Sori siitä.

Joo,ei sössinut ,ei.Jakoi rahaa rikkaille vaikka maassa 873 tuhatta köyhää

Onneksi orpopurra jakaa rahaa köyhille oikein kaksin käsin 😉

Jos et ole huomannut niin edellinen oli vasemmistohallitus ja maassa näin paljon köyhiä.Muistittehan silloin valittaa siitä?

Silloin ei köyhiltä viety tukia eikä ansiosidonnaista leikattu.

> Nyt on yli miljoona köyhää ja kaikesta on leikattu !

Esim. Köyhien lasten määrä on lisääntynyt 14 300:lla. Pienituloisissa perheissä asuvia lapsia oli 137 400 vuonna 2024, mikä on 13,8 prosenttia kaikista alle 18-vuotiaista. Vuotta aiemmin lukumäärä oli 123 100 (12,2 %).

Vierailija
142/145 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä PS.

Ehkä he osaavat nyt korjata nykyisen hallituksen heikkoa politiikkaa ja taloutta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalislogan demareilta:  RAHAA ON! 
Vaalislogan vasemmistoliitolta: VELKAA EI TARVITSE MAKSAA TAKAISIN!

Kerro yksikin valtio jolla ei ole valtionvelkaa?

Vierailija
144/145 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuuko persujen hokema mutkun Sanna ensi vaalikaudella?

Demarit alkavat hokea mutkun Riikka (jos ovat yhtä lapsellisia kuin persut).

Vierailija
145/145 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden vaalislogan 2027: "Mutku persut!"

Kokoomustaisten ja Persujen vaalislogan vielä vuonna 2039: ”Mutku Sanna”

Vuonna 2039 Sanna saattaa olla jopa presidentti.