Sinä +60v nainen! Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana? Vähän myös taustatietoja elämäntilanteistasi!
Laskettu on XD! yhteensä 24 miestä. Kaikki itseäni nuorempia poislukien 2 pitkää avioliittoa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Eka liitto kesti 11v. toinen 16v. ja silti olen kerennyt tuon verran. Ja tuon 24 miehen kokemuksen omaavana voin sanoa, että nuoret miehet voivat olla parempia seksitaidoiltaan kuin jotkut 40-60v.
Kommentit (86)
Vinkki: lavatansseista ei kannata poistua suoraan kotiin, on meinaa varmaa munaa tiedossa. Kumppaneiden määrä ainakin 100 mutta ei sentään yli 200
N65 Tampereelta
Harmi, että tässä ketjussa on niin paljon paskan jauhantaa. Olisi ihan oikeesti kiva tietää tuon ikäluokan tilanne.
Koetas mummo jo tuota kiihkoasi rauhoittaa, järkyttää tuon ikäisten estoton käytös,
Kuka niitä oikeasti laskee ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että tässä ketjussa on niin paljon paskan jauhantaa. Olisi ihan oikeesti kiva tietää tuon ikäluokan tilanne.
Olen 63v ja ollut naimisissa 40 vuotta. Miehiä noin 20. Suurin osa ennen avioliittoa. Viimeiset 11 vuotta ollut yksi ja sama rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa oma elämä.
Eivätkö nuo ole juuri hankkineet ja siitä täällä kertovat.
Voisiko tähän lisätä bodycountin lisäksi ositusten määrän ja bodycountin niiden ositusten aikana.
Riskiarviota varten kyselen.
Vierailija kirjoitti:
paskat lukot taas ilmoittautumassa.
ja suomalaiset lukot vasta paskoja onkin.
Ihmiset eivät ole lukkoja.
Paljon suhteilua. Kumppaneita noin ehkä 100 kpl.
Kuka niitä laskee. Olin aikoinani ammattilainen ja paljon tuli matkustettua laivoilla yms
Tykkään Lähi-idän ja Afrikan miehistä. Arvioisin että n. 2500 eri tummaa miestä on pannut minua. Nyt olen 60+ enkä saa enää ketään sänkyyn kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Lähi-idän ja Afrikan miehistä. Arvioisin että n. 2500 eri tummaa miestä on pannut minua. Nyt olen 60+ enkä saa enää ketään sänkyyn kanssani.
Tässä kysyttiin kyllä naisilta, mutta saat sinä Perttikin vastata. Kannattaa kuitenkin laittaa Mxx alle.
Täytyy sanoa että en ole jättänyt elämättä 😄😄😄
Mulla oli kolme kumppania ennen kuin tutustuin mieheeni 18-vuotiaana. Hänen kanssaan edelleen eikä sivusuhteita ole ollut. Ikää mulla nyt 66 ja siis yhteensä neljä seksikumppania ollut. Mahdollisuuksia olisi ollut vaikka miten monen sänkyyn, varsinkin yli 5-kymppisenä, kun harrastin risteilyillä käymistä, mutta ei ole ollut mun juttu enkä koe siksi jättäneeni elämättä.
Festareilla on tullut käytyä koko ikäni ja kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut. Ei kehtaa muistella. Muutama kymmen vähän pitempää suhdetta mulla on ollut.
En usko näitä määriä. Kaikilla minun kavereillani 55-65 v on olut vain muutamia, korkeintaan kymmenen.
N58
En ole ihan 60, mutta yli 100. Arvio; 105. Olen ollut nuorena myös seks.vähemmistöaktiivi suuntautumiseni (bdsm) takia. Ymmärsin jo varhain, mitä seksiltä haluan - silloin kun naisen asema oli vielä lähinnä pönkittää sitä lähinnä olevaa miehen egoa. Minulle seks. nautinto ja itseni löytäminen oli vapautumista tästä roolista. Koska olen johtajatyyppi, vastuunkantaja, nautin perinteisen naisen roolista sängyssä. Koska olen aidosti henkisesti vahva olento, nautin esittää narttua sängyssä. Seksikumppanien määrä selittyy sm-bdsm-porukkakytkennöillä nuoruudesta. (Ja lopuksi kyllä, seksuaalivietti vähän hiipuu kun täytät 50.)
15 - 20 vakipanomiestä... muistot alkaa jo hämärtyä
paskat lukot taas ilmoittautumassa.
ja suomalaiset lukot vasta paskoja onkin.