Sinä +60v nainen! Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana? Vähän myös taustatietoja elämäntilanteistasi!
Laskettu on XD! yhteensä 24 miestä. Kaikki itseäni nuorempia poislukien 2 pitkää avioliittoa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Eka liitto kesti 11v. toinen 16v. ja silti olen kerennyt tuon verran. Ja tuon 24 miehen kokemuksen omaavana voin sanoa, että nuoret miehet voivat olla parempia seksitaidoiltaan kuin jotkut 40-60v.
Kommentit (86)
Yksi, jonka kanssa olen yhä naimisissa. Oltukin jo 46 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että sä kiihotut enemmän nuoremmista miehistä.
Kukapa ei kiihottuisi enemmän nuorista miehistä kuin kulahtaneista papparaisista?
Ainakin 65.000, koska olin pitkään töissä kokkareiden puoluetoimistossa ja siellähän komeita miehiä riitti.
Olen vasta 58, mutta vastaan silti.
3 miestä, joista kahden kanssa naimisissa.
Olen ammatiltani huo.a, joten mahdotonta laskea asiakasmääriä....
Täällä moni kirjoittaa kaikenmaailman puppua, helppo nimettömänä.
Osa kirjoituksista jopa oksettaa.
Minulla oli kymmeniä juttuja nuoruudessani, en yhtään niistä kadu. Ruotsalaisen mieheni kanssa olen saanut kokea parhaimmat orgasmit, asennot ja leikit. Olin ennen häntä playgirl ja hän playboy. Uskollinen kymmenien vuosien avioliitto. Kaksi kaunista lasta ja kolme ihanaa lastenlasta
Laskujeni mukaan 347. yövieraani lähti juuri aamupalan syötyään vaimonsa luokse.
2 pitkää avoliittoa ja 1 pidempi suhde, joita kaikkia olen liittojen ja suhteen aikana valitettavasti myös pettänyt, kun tarpeet ja halut ovat ottaneet vallan ja järki on loistanut poissaolollaan. Täysi-ikäisenä olen ollut sinkkunakin yhteensä 12 vuotta. Kyllä niitä seksikumppaneita on ollut reilusti yli 500. Pidän seksistä ja aina ei ole tullut oltua turhan tarkka kenen matkaan lähtee, kun on ollut seksiä tiedossa. Onneksi nyt tällä iällä seksin merkitys ja tarve sitä saada on vähentynyt huomattavasti. Myönnän suoraan, että tarve saada seksiä usein ja paljon on ohjannut aivan liikaa elämääni viime vuosiin asti.
N61
Aivan kuten ole aiemmin täällä kirjoittanutkin, naisilla on satoja, jopa tuhansia seksikumppaneita.
Hyi helvata millaisia lorttoja täällä oikein on. En koskisi pitkällä kepilläkään.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, varmasti useita tuhansia? Olen nykyään eläkkeellä mutta olin pitkään risteilylaivoilla töissä ja myöhemmin isossa yrityksessä sihteerinä joten työn puolesta tuli oltua paljon miesten kanssa tekemisissä.
Mitenkäs juolahti tällaisen tarinan sepittely mieleen?
Ohis tai miten määritellään seksi. Lasketaanko petting tai "se" suussa tai vain yhdyntä seksiksi.
Itselläni laskentätavasta riipuen 5 tai 7 (kaksi ei mahtunut sisään) tai noin 15 ( petting) ja noin 40 kenen kanssa olen suudellut intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vi ttu mitä saastaa suominaiset on. Ei ihme, ettei ne kelpaa muuhun kuin panoon.
Ethän suinkaan ota tosissasi kaikenlaisia provo-vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata millaisia lorttoja täällä oikein on. En koskisi pitkällä kepilläkään.
M49
Onneksi sinulla on vain lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
2 pitkää avoliittoa ja 1 pidempi suhde, joita kaikkia olen liittojen ja suhteen aikana valitettavasti myös pettänyt, kun tarpeet ja halut ovat ottaneet vallan ja järki on loistanut poissaolollaan. Täysi-ikäisenä olen ollut sinkkunakin yhteensä 12 vuotta. Kyllä niitä seksikumppaneita on ollut reilusti yli 500. Pidän seksistä ja aina ei ole tullut oltua turhan tarkka kenen matkaan lähtee, kun on ollut seksiä tiedossa. Onneksi nyt tällä iällä seksin merkitys ja tarve sitä saada on vähentynyt huomattavasti. Myönnän suoraan, että tarve saada seksiä usein ja paljon on ohjannut aivan liikaa elämääni viime vuosiin asti.
N61
Minäkin pidän seksistä. Kahdessa avioliitossani, joissa olen yhteensä ollut 35 vuotta, on molemmissa ollut seksiä säännöllisesti.
Mutta en tykkää koskea vieraaseen ihmiseen. En tajua, että joku pystyy. Nuo miehet ovat valikoituneet siksi, että olen tuntenut poikkeuksellista vetovoimaa. En todellakasn ole elämäni aikana edes tavannut kymmeniä miehiä, joihin haluaisin koskea. No, muutama muu on tullut vastaan, mutta en petä ketään.
N58, jolla kolme miestä
Vierailija kirjoitti:
M49
Mutta ovathan ne chadit sinustakin esikuvia ja sankareita, ja haluaisit itsekin olla sellainen?
Minun nuoruudessani seksi ei pilannut naisia, ja sen harrastaminen oli hauskaa ja tyydyttävää.
N68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
Mutta ovathan ne chadit sinustakin esikuvia ja sankareita, ja haluaisit itsekin olla sellainen?
Minun nuoruudessani seksi ei pilannut naisia, ja sen harrastaminen oli hauskaa ja tyydyttävää.
N68
Miten Chad liittyy?
60-vuotias ja siitä eteenpäin on 60+.
61-vuotias on 60+1.
62-vuotias on 60+2.
63-vuotias on 60+3.
Jne. Ymmärrätkö?
17-19v ehkä 5, sitten 1. aviomies, rakastaja, eron jälkeen 3 laastaria, 2. aviomies
Yhteensä 12
n66v