Suomen Kuvalehden juttu: Mies pyöritti 11 naista samaan aikaan vakavissa suhteissa
Luin juuri järkyn jutun Suomen Kuvalehdestä. "Mika" pyöritti samaan aikaan ainakin 11 eri naista. Kaikki luulivat olevansa vakavassa, loppuelämän pituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Oli jokaiselle viestitellyt joka päivä ja soittanut myös pitkiä puheluita. Pahimmillaan 30min sisään on edellinen nainen lähtenyt asunnolta ja seuraava kävellyt sisään, joka päivä vietetty aikaa useiden naisten kanssa eri kellonaikoihin. Jokaiselle valehdeltu ummet lammet menemisistä.
Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin? Mitä ihmettä mies saa tällaisesta? Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa? Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-lo…
Kommentit (653)
Ei kai kukaan nainen niin epätoivoinen ole että on tuollaisen häntäheikin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Johan nyt on kiukkuinen nainen tuo Katja ollut. Kyllä tuollainen on ihan normaalia. Olen naimisissa oleva mies, minulla on tinderin kautta useita naisia joiden kanssa viestittelen joka päivä, olen yhden naisen kanssa suhteessakin, moni nainen haluaisi enemmän. Onpa yhden naisen kanssa lapsikin. Te naiset olette itse aika sokeita, monesti pelottaa kuinka miehen ei tarvitse olla kuin vähän kiva niin olette aina aivan mielissään. Kuinka helppoa olisi käyttää vaikka miten hyväkseen.
Ei varmaan haittaa vaikka vakituinen naisesi käyttäisi tinderiä viestittelyyn?
Itseasiassa ei. Olen itse jopa hänelle vuosia sitten ehdottanut avointa suhdetta, mutta ei suostunut.
Tämähän on pelottava kuvio kun mies tietää mistä naruista vedellä. Esimerkiksi on naiselle juuri se todella empaattiselta kuulostava, huomioi paljon, puolustaa.
Olen itse esim pelastanut naisen miehen kynsistä johon oli aivan ihastunut, mies kuulemma asui exänsä kanssa, mutta yhdessä eivät olleet, naiselle lupasi vuosi kausia suhdeta ja lirkutteli, nainen oli aivan rikki. Koska olin itse tehnyt aivan samaa naisille vuosikausia tiesin tottakai mistä kyse ja osasin hänet pelastaa, on nyt toisen miehen kanssa parisuhteessa. Naiselle on helppo olla se todella hyvä, varsinkin kun tietää samaan aikaan mitä muut miehet ympärillä ovat ja tottakai miksipä ei nainen kivaan mieheen ihastuisi. Tämän jälkeen nainen on sokea
Tuli mieleen että jongleerauksen ennätykset ovat tuota luokkaa...
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä pisti silmään, että jutussa kukaan nainen ei kertonut tavanneensa miehen omaa lähipiiriä. Vain niin päin, että naiset olivat raahanneet "Mikan" tapaamaan omaa sukua, lapsia ja ystäviä, mutta ei vissiin toisin päin. Viimeistään siinä kohtaa luulisi, että hälytyskellot huutaisi ja kovaa, jos toinen ei ikinä esittele omia läheisiään.
Mietin myös, että on outoa olla vakavassa suhteessa siten, että valtaosa öistä vietetään kuitenkin erillään. Jos suhde koostuu satunnaisista öistä jomman kumman luona tai hotellilla, niin eikö se ole enemmän fwb-tyyppinen suhde kuin vakava parisuhde, vaikka kuinka molemmat olisivat kiireisiä tahoillaan.
Jep, tämä on se yleisin että jos kumppanin sukulaisia ei pääse tapaamaan niin sitten ei ole kaikki ok. Ei mies tai nainen esittele monia kumppaneita vanhemmilleen tai muille sukulaisilleen. Kyllä mä haluan ne sukulaiset myös tavata silloin kun sovitaan ettei muita tapailla ja ollaan vakituisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä jonka kanssa oli jäätäviä hetkiä. Kerran kun tulin kylään, hän oli poistanut lakanat ja jättänyt laittamatta uudet. Ihmettelin, että miksi näin. Lakanoiden vaihtohan on normaalia, mutta siinä oli jotenkin tosi outo tunnelma.
Samoin kun silloin, kun hän laittoi pyykkiä kuivumaan ja alkoi nyppiä pitkiä vaaleita hiuksia sukasta. Tuli ihan todella outo olo, kysyin, että kenen hiuksia ne ovat, hänen tyttärellään ja minulla on tummat hiukset. Hän siinä vain touhusi ja tunnelma oli sairaan kummallinen, hänestä minun hiukseni kyllä olivat sen verran vaaleat. Mutta tuijotin sitä sukkaa, jossa oli vyyhti vaaleita hiuksia, että ei saatana.
Ja hän oli juuri sellainen heppu, etten yhtään tiennyt mitä hän töissä tai muuten suurimman osan aikaa teki. KOko ajan tuli viime hetken muutoksia suunnitelmiin.
Naiset huomaa todella herkästi toisen naisen tuoksun lakanoista. Ne vaan pitäisi vaihtaa heti kun edellinen nainen lähtee eikä jättää keskeneräiseksi jolloin varmasti herättää seuraavan naisen epäilykset. Imurointi on myös tärkeää juurikin noiden hiusten takia. Aika tollolle tuo sinun miehesi vaikutti.
Se olikin taksikuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä miehille: naisilla pitää olla sama etunimi. On helpompaa, ei vahingossa sano väärää nimeä.
Tai ainakin sama lempinimi.
Joo kutsuu kaikkia Pirjoksi :D
Minä sanoisin "kottarainen" niin kuin Herra numero 47.
Ja näihin varoitusmerkkeihin menee myös: "Minulla on sitten paljon naispuolisia ystäviä, toivon, että pystyt hyväksymään sen, sillä en pidä turhasta mustasukkaisuudesta"
Jos meinaatte pyrittää montaa naista kerralla niin kannattaa pyriä löytämään sellaisia joilla on suht saman väriset hiukset. Niitä hiuksia jää oikeasti jokapaikkaan toisten naisten löydettäväksi vaikka imuroisi ja vaihtaisi lakanoita ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä miehille: naisilla pitää olla sama etunimi. On helpompaa, ei vahingossa sano väärää nimeä.
Tai ainakin sama lempinimi.
Joo kutsuu kaikkia Pirjoksi :D
Minä sanoisin "kottarainen" niin kuin Herra numero 47.
"Minkäikäisestä miehestä ja naisista kysymys? Harva keski-ikäinen nainen kovin tiivistä yhdessäoloa kaipaa vaan mukavaa laatuaikaa silloin tällöin miehen kanssa. Koettu on jo tiiviin parisuhteen naiselle aiheuttama työmaa yhdessä asuessa."
Tuo on ihan ok, mutta kuinka moni heistä kuitenkin ajattelee seurustelevansa, eikä vain viettävänsä satunnaista laatuaikaa?
Voiko olla mahdollista että kaverilla on jokin kiintymyssuhdeongelma? Sen verran kauas pudonnut gaussin käyrällä, ettei ihan normitouhulta vaikuta? Minuakin eräs nainen pyöritti tuollaisessa kuviossa, jossa etsi miestä vähän, kuin olisi vertaillut keskenään eri vaihtoehtoja autokaupoilla. Ei se minustakaan kivalta tuntunut, mutta tietääkseni ei meitä siinä viivalla sentään yhtätoista ollut?
Mut eihän tuo mitään tää nainen pyöritti sata miestä yhdessä päivässä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/526ccc44-cf19-4640-8628-8fc85c…
Vierailija kirjoitti:
"Minkäikäisestä miehestä ja naisista kysymys? Harva keski-ikäinen nainen kovin tiivistä yhdessäoloa kaipaa vaan mukavaa laatuaikaa silloin tällöin miehen kanssa. Koettu on jo tiiviin parisuhteen naiselle aiheuttama työmaa yhdessä asuessa."
Tuo on ihan ok, mutta kuinka moni heistä kuitenkin ajattelee seurustelevansa, eikä vain viettävänsä satunnaista laatuaikaa?
Jos haluaa tuollaista niin miksi sitten olla mustasukkainen tai loukkaantua muista naisista?
Minulla menee jo kolme naista, ainakin nimistään toistuvasti sekaisin. Ovat tosin tottuneet siihen, menee hajamielisyyden ja huonon nimimuistin piikkiin.
Naiset usein hyväksyy mieheltä etäisemmän emotionaalisen suhteen, sen että mies ei ole niin paljon yhteydessä kun ollaan erillään tai ettei heti esittele ystäviään tai perhettään. Tämä mahdollistaa sen, ettei epäilykset herää.
Jos nainen taas puolen vuoden tapailun jälkeenkin vastaisi monen tunnin viiveellä, ei soittelisi kun ollaan monta päivää erossa eikä esittelisi ystävilleen, joista vain puhuisi, naista pidettäisiin joko aspergerina, psykopaattina tai olisi pakko tajuta että hän pettää. Vaikka todellisuudessa nainen voisi myös olla vain ihan tavallinen ihminen. Mutta odotukset on miehiä ja naisia kohtaan niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ääliöitä nuo naiset on? Loppuelämän suhdeta vailla mutta mies kierrättää kymmentä yhtäaikaa. Jos ollaan suhteessa ja yhdessä niin missä välissä hän kykenee hoitelemaan niitä muista? Jos taas miehellä on kokoajan jotain mystitä menoa, niin pitäis kellojen soida jo yksinkertaisimmallakin naisella?
Eivät he huomaa. On helppo olla kotona ihan hyvä ja osallistuva mies ja isä. Jopa jaksaa hyvin kun on niitä muitakin naisia hyvin. Vaimo ei arvaa koskaan kun lähden "töihin" että menenkin treffeille vieraan naisen luokse. Kun olen sille vieraalle erityisen fiksu ja hyvä, hän kyllä odottaa ja odottaa vaikka ei jatkuvasti tavattaisikaan, riittää että lupaan aina parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä pisti silmään, että jutussa kukaan nainen ei kertonut tavanneensa miehen omaa lähipiiriä. Vain niin päin, että naiset olivat raahanneet "Mikan" tapaamaan omaa sukua, lapsia ja ystäviä, mutta ei vissiin toisin päin. Viimeistään siinä kohtaa luulisi, että hälytyskellot huutaisi ja kovaa, jos toinen ei ikinä esittele omia läheisiään.
Mietin myös, että on outoa olla vakavassa suhteessa siten, että valtaosa öistä vietetään kuitenkin erillään. Jos suhde koostuu satunnaisista öistä jomman kumman luona tai hotellilla, niin eikö se ole enemmän fwb-tyyppinen suhde kuin vakava parisuhde, vaikka kuinka molemmat olisivat kiireisiä tahoillaan.
Jep, tämä on se yleisin että jos kumppanin sukulaisia ei pääse tapaamaan niin sitten ei ole kaikki ok. Ei mies tai nainen esittele monia kumppaneita vanhemmilleen tai muille sukulaisilleen. Kyllä mä haluan ne sukulaiset myös tavata silloin kun sovitaan ettei muita tapailla ja ollaan vakituisessa suhteessa.
Miksi haluaisi näyttää pelkän lelun vanhemmille. Sen jonka kanssa on tosissaan on pakkokin.
Ei vaan oksettava miespuolinen l o r t t o 🤮🤮🤮