Suomen Kuvalehden juttu: Mies pyöritti 11 naista samaan aikaan vakavissa suhteissa
Luin juuri järkyn jutun Suomen Kuvalehdestä. "Mika" pyöritti samaan aikaan ainakin 11 eri naista. Kaikki luulivat olevansa vakavassa, loppuelämän pituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Oli jokaiselle viestitellyt joka päivä ja soittanut myös pitkiä puheluita. Pahimmillaan 30min sisään on edellinen nainen lähtenyt asunnolta ja seuraava kävellyt sisään, joka päivä vietetty aikaa useiden naisten kanssa eri kellonaikoihin. Jokaiselle valehdeltu ummet lammet menemisistä.
Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin? Mitä ihmettä mies saa tällaisesta? Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa? Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-lo…
Kommentit (653)
Uskon, että nämä miehet osaavat myös vedota siihen, että naiset kuvittelisivat olevansa vain hulluja epäluulossaan.
Tyyliin "mehän kulta jutellaan joka päivä puhelimessa, milloin edes ehtisin tavata muita"
Vaikka puolen tunnin puhelun nyt ehtii vetää vaikka iltakävelyllä samalla kun on toisen naisen luona yötä.
Vierailija kirjoitti:
Minut tuollainen psykopaatti ilmoitti juhlallisesti valinneensa useiden joukosta parisuhdekumppanikseen, koska olin juuri oikeanlainen. Sivulauseessa sitten lipsautti, että yksi ratkaiseva piirre minussa on se, etten ole somessa lainkaan eli olen hyvin älykäs. Imartelun varjolla paljasti siis, että aikoo jatkaa pettämistä. Kiinnijäämisriski on merkittävästi pienempi, kun valitsee kumppaneita, jotka eivät ole somesta löydettävissä.
Tietynlainen koominen mahtipontisuus liittyy näihin rakkaudentäyteisiin psykopaatteihin. "Olen valinnut sinut monien joukosta." Olisi varmaankin pitänyt polvistua suutelemaan hänen kättään sekaisin kiitollisuudesta.
Haa, tulee mieleen tämä sankari, joka muutaman kuukauden tapailtuamme seksin jälkeen ilmoitti, että voi kyllä pitää minut rakastajattarena, mutta etsii tuleville lapsilleen vaimoa edelleen ja seuraavalla viikolla olisi treffit. Ja tämä sen jälkeen, kun oli käyty pitkä keskustelu siitä, miten lapsi sopisi hänen elämäänsä.
Ja sama tyyppi näkyi tosiaan vielä viime kesänä festarilla sulkemisaikaan haahuilemassa yksinään, ilmeisesti sitä äitikandidaattia etsimääs.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä pick up artisteja. Manipulatiivisia huijareita ja hyväksikäyttäjiä.
Naiset on sitten siinä tapauksessa aika helposti puhuttavissa. Ja ovathan ne kun baareista on nopeimmillaan reilussa tunnissa oltu sängyssä. En ole pyörittänyt monia. Enimmillään on ollut kaksi samaan aikaan. Tiesivät toisistaan ja oikeastaan olin silloin sinkku jos ihan tarkkoja ollaan. Nytkin olen sinkku ja rehellisesti seksin takia voisin tapailla. En jaksa yhtään kenenkään draamaa saati ongelmia.
Elämästä pitää voida nauttia ilman turhia vaikeuksia. Mä en tajua miksi naisten pitää tehdä asioista vaikeita? Voi hyvä luoja verhojen vaihtaminen. Eikä voi valita sellaiset mihin on kerralla tyytyväinen? Vaihda toki jos haluat kunhan et vaadi minua avuksi. Väärin imuroitu oli kyllä huippu. Siitä vähän sanoin niin pään aukomisesta on syytetty montakin kertaa. Joskus ehkä jopa syystä. Se on vähän voi kyynel kun on tottunut ilmaisemaan itseään puhumalla.
En kyllä pääse yli siitä että miten nuo naiset ovat uskoneet miestä niin täysin. Jutun alussa Katja kertoo, että Mikalla oli hänen luona mukana vain viikonloppukassi ja läppärilaukku. Mieshän on naisen luona ihan kuin hotellilomalla. Vakavassa suhteessa vietetään valtaosa öistä yhdessä, omat tavarat on yhdessä paikassa, vaatteet kaapissa omassa lokerossa. Ei niin, että mukana kulkee aina jokin kevyt kapsäkki parilla boksereilla varustettuna. Kai sitten rakastuneena haluaa vain uskoa kaikenlaista.
Samoin nuo tekemiset eli kävelytreffit ja ravintolat sun muut kuulostaa enemmän deittailulta kuin vakavalta suhteelta. Mies ei ole vissiin missään vaiheessa ottanut ketään näistä naisista edes tosissaan ja siksi pystyikin kuviota pyörittämään. Ei oikeasti edes välittänyt kiinni jäämisen uhasta, koska ei rakastanut ketään näistä naisista.
Keskiössä ollut jännitys, dopamiini ja euforia.
Hauska kyllä että näistä kavereista herkästi tulee se kuuluisa "outo fiilis". Sitä kannattaisi aina kuunnella.
Tämä ei ole tieteellinen havainto, mutta olisi kiinnostavaa jos tiede tätä pystyisi tutkimaan. Olen nimittäin kahdesta tapapettäjästä sivusta seuranneena huomannut sen, että vaikka ovat tukevassa humalassa, esimerkiksi horjuvat tai jopa kaatuilevat, naisilleen soittaessaan vahva päihtymys ei kuitenkaan kuulu sössötyksenä heidän äänestään vaan hyvin hellänä kuiskailuna. Puhelimen toisessa päässä olija saa vaikutelman, että toinen on vain miellyttävässä nousuhumalassa, vaikka on kaatokännissä.
Psykopaattien aivot toimivat siis vahvassa humalassakin täysin toisin kuin muilla. Kompurointi ei nimittäin liity feikkaamiseen, joten vahva päihtymys saa kompuroimaan. Mutta aivot ovat harjaantuneet uskottavaan valehteluun, ja siksi päihtymys ei kuulu puheesta selvästi. Olen vierestä seurannut tätä ilmiötä ja ollut aivan ällikällä lyöty.
Itsellä tavallisena ihmisenä päihtymys kuuluu ensin puheesta enkä koskaan edes juo siihen kuntoon itseäni, että jalat menee alta.
Psykopaateilla muuten juominenkin menee överiksi kuten kaikki muukin, asioissa mennään aina äärimmäisyyksiin. On helppo erehtyä luulemaan psykopatiaa alkoholismiksi ja siten luulla henkilön muuttuvan oikeanlaisella tuella ja hoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALFA
Itse vähän ihailen kaverin taitoja ja olen kateellinenkin moiselle kyvylle.
Kyllähän aika taitava ja kyvykäs mutta valitettavasti kieroon suuntautunut.
Voisipa tuonkin "kyvyn" sitten hyödyntää johonkin oikeasti hyödylliseen, en tosin keksi mihin. Tällä tasolla tuo kyky on vain turmioksi. Se pilaa lopulta kaikki ihmissuhteet. Epäluotettavuus on yksi huonoimpia luonteenpiirteitä. Tietysti voi siirtyä sinne rikosmaailmaan kokonaan, siellähän sitä viekkautta ja petollisuutta tarvitaan. Pelkällä naistenmiehen imagolla ei tosin sielläkään pitkälle pötkitä, mutta jos osaisi soveltaa niitä "kykyjään" edes jollain lailla, niin ehkä pärjäisi jotenkin. Mutta epäilen, ettei nämä rakkaushuijarit osaa, siellä on niin karskit ja kovat tyypit vastassa, että paras vaan pysytellä siellä naispuolella vaan. Reppanat.
Narsistin uhri olin minäkin jonkun aikaa ja se naisten pyörityshän siellä sitten vastaan tuli. Oli nainen siellä ja nainen täällä ja joka puolella, osa tosin mielikuvituksessa, mutta nainen kumminkin. Naisten ihailu oli hänelle se maailman pystyssä pysymisen edellytys. Jos joku nainen ei häntä huomioinutkaan, tai peräti lankesikin kaveriin eikä häneen, niin se kyllä näkyi naamasta. Se oli niin turhauttavaa ja väsyttävää. Minäminä, minun tarpeeni ja naiset! Sitten olinkin se maailman ainoa nainen, kun otin ja lähdin muualle. Sitten alkoi kyllä kyynelehtiminen ja itsensä sääliminen. Silloinkaan ei vielä ymmärtänyt kysyä, mikä minut oli saanut siihen tilaan, että en enää halunnutkaan häntä. Hänhän oli niin vastustamaton! Ja tällaisen voit jättää, etkö näe kuinka kärsin!!! Ikäänkuin minä en olisi kärsinyt hänen käytöksestään kaiken aikaa.
Oli ihanaa päästä hänestä eroon. En ikinä enää sorru moiseen huijariin, se oli minun "Ollin oppivuoteni." Onneksi ei kestänyt vuottakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lopputulos, kun tavisnaisille ei "ihan kiva" riitä. Sitten pitää jakaa se "Mika".
Taisi loppua se jakaminen seinään, kun paljastui "Mikan" olevan yleishyödyke.
Mies joka on kyennyt pyörittämään yhtätoista naista kerralla onnistuu naisen hurmaamisessa ihan varmasti uudestaankin. Ehkä kaupunkia pitää vaihtaa ja ehkä nimeä mutta tuo mies selvästi tietää mitä tekee. Luultavasti noista huijatuistakin moni olisi valmis ottamaan miehen takaisin.
Kun siihen on 11 ihastunutta niin varmaan muutama ottaisi takaisin. Johan tuossa on todennäköisyys sen puolella. Tuollainen tyyppi osaa ihan varmasti puhua. Only you ja silleen olihan sun nimi minna? Ai saamari tuossa jää jo tonikin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pääse yli siitä että miten nuo naiset ovat uskoneet miestä niin täysin. Jutun alussa Katja kertoo, että Mikalla oli hänen luona mukana vain viikonloppukassi ja läppärilaukku. Mieshän on naisen luona ihan kuin hotellilomalla. Vakavassa suhteessa vietetään valtaosa öistä yhdessä, omat tavarat on yhdessä paikassa, vaatteet kaapissa omassa lokerossa. Ei niin, että mukana kulkee aina jokin kevyt kapsäkki parilla boksereilla varustettuna. Kai sitten rakastuneena haluaa vain uskoa kaikenlaista.
Samoin nuo tekemiset eli kävelytreffit ja ravintolat sun muut kuulostaa enemmän deittailulta kuin vakavalta suhteelta. Mies ei ole vissiin missään vaiheessa ottanut ketään näistä naisista edes tosissaan ja siksi pystyikin kuviota pyörittämään. Ei oikeasti edes välittänyt kiinni jäämisen uhasta, koska ei rakastanut ketään näistä naisista.
Keskiössä ollut jännitys, dopamiini ja euforia.
Hauska kyllä että näistä kavereista herkästi tulee se kuuluisa "outo fiilis". Sitä kannattaisi aina kuunnella.
Eipähän tuo mies varmasti edes osaa rakastaa. Ihmiset ovat tällaiselle vain hyödykkeitä.
Naiset ovat oikeasti tyhmiä ja helposti vietävissä, kun mies vaan osaa lausua oikeat sanat. Ja olen siis nainen itsekin. Onnellisessa avioliitossa.
Ystäväni on taas varatun miehen pyörityksessä. "Ihan kohta eroan kälättävästä vaimostani" Juupa juu, näkis vaan. Miten akateeminen nainen voikin olla noin tyhmä. En kehtaa sanoa ystävälleni näin suoraan. Epäsuorasti olen kyllä yrittänyt sanoa, mutta ei auta. Hukkaa aikaansa pettäjä mieheen ja onhan tuo moraalisestikin väärin. Ymmärrän, jos rakastutaan palavasti, erotaan entisistä ja mennään yhteen, mutta selän takana touhuamista en hyväksy. Tätä on siis kestänyt jo melkein vuoden ja mies on perheellinen.
Vierailija kirjoitti:
>Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin?
On
>Mitä ihmettä mies saa tällaisesta?
Alfastatus, mielihyvä ja egoboosti seksin kautta
>Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa?
Jos olet nainen tuskin osaat vaan tunnet tälläiseen yksilöön vaistonvaraista vetovoimaa siihen asti kunnes olet raskaana
>Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
Varmasti, yhtä varmasti kuin kilttimies on vaikuttanut epäilyttävältä ja creepyltä
Miten sitä alfuutta tuosta saa muuten, kuin kerskailemalla muille? Silloin saat puhua palturiakin, koska kukaan ei voi mitenkään todistaa väitteitäsi. Ellet sitten kuvaa panojasi, mikä on laitonta.
Eikä se lisää vetovoimaa naisten keskuudessa, m1eshoro ei ole tavoilteltava palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä pick up artisteja. Manipulatiivisia huijareita ja hyväksikäyttäjiä.
Naiset on sitten siinä tapauksessa aika helposti puhuttavissa. Ja ovathan ne kun baareista on nopeimmillaan reilussa tunnissa oltu sängyssä. En ole pyörittänyt monia. Enimmillään on ollut kaksi samaan aikaan. Tiesivät toisistaan ja oikeastaan olin silloin sinkku jos ihan tarkkoja ollaan. Nytkin olen sinkku ja rehellisesti seksin takia voisin tapailla. En jaksa yhtään kenenkään draamaa saati ongelmia.
Elämästä pitää voida nauttia ilman turhia vaikeuksia. Mä en tajua miksi naisten pitää tehdä asioista vaikeita? Voi hyvä luoja verhojen vaihtaminen. Eikä voi valita sellaiset mihin on kerralla tyytyväinen? Vaihda toki jos haluat kunhan et vaadi minua avuksi. Väärin imuroitu oli kyllä huippu. Siitä vähän sanoin niin pään aukomisesta on syytetty montakin kertaa. Joskus ehkä jopa syystä. Se on vähän voi kyynel kun on tottunut ilmaisemaan itseään puhumalla.
Haluaisit, että naiset suostuisivat aina vain seksiin, ja se riittää, ei sitten juuri muuta. Kaikki muu on turhaa vaivaa.
No, koita pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin vapaaherra asialla, kun on jaksamista larpata 11 oikeaa suhdetta?
Perijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti vilkaisin jutun läpi. Miehellä ollut ainakin 4 naista. Jutussa ei kerrota että mitä varten juttu on tehty.
Siis oliko niitä nyt 11 vai 4? Ja onko tosiaan olleet samanaikaisia suhteita? Tässä haisee nyt sipulinhajuisen hopeaketun kalajutut.
4 vakavaa, jotka luuli olevansa vakituisessa parisuhteessa, jossa vain elettiin erillään ja miehellä oli vaativa työ. Siihen päälle tuo 7 muuta lyhyttä tai seksisuhdetta
On tuo neljäkin yhtä aikaa paljon. Siihen vielä 7 seksisuhdetta lisäksi. Pitää olla aika hyvällä seksihalulla varustettu nainen jos meinaa yksin tyydyttää tuon miehen. Mulle on valitettu siitä kun halut oli suuremmat kuin naisella. Tuo 4 + 7 on silti mun mielestä liioittelua. Mitähän realistisesti pystyisin? Yksi + jotain niin harrastan jatkossakin vain yhden kanssa kerrallaan. Jos nyt ikinä enää edes yritän naista.
Vierailija kirjoitti:
No olihan siellä joukossa mukana nykykirkollekin sovelias raamatunvastaisesti avion ulkopuoliseen intiimiin kanssakäymiseen ilmeisen valmis "moderni" "kristittykin".
Ja tuo ukko ei missään tapauksessa ollut varmaankaan mitenkään uskonnosta kiinnostunut, vaan halusi kokeilla sivussa uskovaistakin, kun kaikki muut deittisovellukset oli jo testattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin?
On
>Mitä ihmettä mies saa tällaisesta?
Alfastatus, mielihyvä ja egoboosti seksin kautta
>Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa?
Jos olet nainen tuskin osaat vaan tunnet tälläiseen yksilöön vaistonvaraista vetovoimaa siihen asti kunnes olet raskaana
>Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
Varmasti, yhtä varmasti kuin kilttimies on vaikuttanut epäilyttävältä ja creepyltä
Miten sitä alfuutta tuosta saa muuten, kuin kerskailemalla muille? Silloin saat puhua palturiakin, koska kukaan ei voi mitenkään todistaa väitteitäsi. Ellet sitten kuvaa panojasi, mikä on laitonta.
Eikä se lisää vetovoimaa naisten keskuudessa, m1eshoro ei ole tavoilteltava palkinto.
Älkää vain kukaan sanoko minulle, että tunnen tällaiseen yksilöön vaistonvaraista vetovoimaa. EN TUNNE. Itse asiassa sellaista, kuin joku ihme "alfamies" ei ole olemassakaan. Ainakaan sellaisena, kuin se täällä on vuosien ajan kuvailtu, en ole tavannut ikinä, missään. En edes elokuvissa enkä sarjakuvissa.
Jotkut miehet on käsittämättömän itserakkaita ja täysin sokeita omalle muka viehätysvoimalleen. Se menee AINA naurettavuuden puolelle. Ja se juuri syö sitä miehekkyyttä, jota he tavoittelevat.
Pakko kertoa vielä että olin kerran itse tietämättäni ja hölmöyttäni se ulkopuolinen nainen.
Mies ei ollut klassisen komea tai edes mikään hauska vitsiniekka. Oikeastaan enemmän hiljainen kaveri. Sporttinen kyllä oli, treenasi tavoitteellisesti joka päivä. Kahdestaan ollessa hän oli äärimmäisen kohtelias siten että suomalainen mies ei yleensä osaa olla sellainen. Ei möläyttänyt sammakoita ja osasi kysyä hyviä vastakysymyksiä keskusteluissa. Oli aina tarkka siitä, että yhteisten tekemisten tulee olla minulle mukavia. Kysyi usein, että "sopiiko sulle", "onhan sulle varmasti ok" jne jne
Vietettiin parhaimmillaan useita öitä peräkkäin yhdessä, joten harhauduin kuvittelemaan, että hän on tosissaan rakastunut. Ei halunnut minusta millään eroon, jos sanoin lähteväni kotiin niin halusikin heti viedä syömään jne
Perusteli harvoja tapaamisia just reissutöillä ja välimatkalla.
Viimeistään sit arvasin pelin hengen kun sanoin hänelle yhteisen loman lopuksi että haluaisin tapailla vain häntä, mies meni hätäiseksi ja sanoi että parempi kun ei nyt nähdä.
Meni pari kk ja laittoi aivan pokkana viestiä, että hänellä on "avoin suhde" ja haluaisi jatkaa mun kanssa. Epäilen yhä että tietääkö oikea kumppani olevansa "avoimessa suhteessa"
Listattuna selkeät hälytysmerkit:
-ei sukulaisille tai ystäville esittelyä
-tapaamiset lomatyylisiä hotelli ja ravintolahommia, ns nautiskelua
-vastaa viesteihin tai puheluihin viiveellä
-säikähtää sitoutumispuheita, mutta kiertää ne ovelasti lupailemalla jotain vakavampaa ehkä tulevaisuudessa
-ylikohtelias
-mikään menee harvoin tunteisiin, ns aina "paketti kasassa" koska on tunnekylmä
-"avoin suhde" -myönteisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä naisilla on luultavasti ollut kivat pikku alapäätulehduskierteet käynnissä kun ukko sekoittelee bakteerikantoja toosasta toiseen päivittäin. Asia mistä ei puhuta..
Tämä. Taatusti on jatkuvaa bakteerivaginoosia, joka ilmenee pahan kalan hajuna. Naisen terve alapäähän ei haise juuri millekään, ei ainakaan kalalle eikä pahalle. Bakteerivaginoosi tulee just esim. kun altistuu useiden eri ihmisten alapääeritteille.
Väärin. Vuosia yhden ja saman miehen kanssa ja vaginoosi iskee harva se panokerta. Todelka ärsyttävää. Ei aina haluaisi kortsuakaan käyttää.
Mites nää keskustelut aina kääntyy niin päin että vika on uhreissa, ei tekijässä 🙄
Hyi helvetti.