Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2138)

Vierailija
861/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ärsyttää kuinka kaikki keskustelu miehen näkökulmasta halutaan tukahduttaa. Kaikki nähdään vain naisten näkökulmasta, miehellä ei ole mitään oikeutta vaatia mitään ja olisi hyvä jos miehet olisivat vain hiljaa. Se luo tietenkin sellaisen yhteiskunnan, jossa vain vetäydytään eikä ongelmiin ikinä saada mitään ratkaisua. Yleisin neuvo, miehen pitää muuttua, hänen yksinkertaisesti jollain tavalla pitää tulla sellaiseksi joka kelpaa naisille. Naisten ei tarvitse ikinä muuttua, nainen ikäänkuin kelpaa aina sellaisena kuin hän on, nainen pitää myös hyväksyä sellaisena kuin hän on. Tämä myydään tasa-arvona eli nainen on arvokkaampi kuin mies, kaikella tavalla, se on hänen syntymäoikeutensa. 

Miten yhteiskunta voi olla tasa-arvoinen ja menestynyt, jos lähtökohtaisesti toinen sukupuoli mies syrjäytetään yhteiskunnasta systemaattisesti hänen sukupuolensa takia. Hänestä tehdään näkymätön.

Vierailija
862/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Mitä se nainen sitten tuo mun elämään? Yhden ainoan älyllisesti kiinnostavan naisen olen tavannut ja hänkin oli silloin minua 40 vuotta vanhempi. Seksin vuoksi ei maksa vaivaa.

Jos et pysty naista rakastamaan niin ole hyvä ja pysy pois deitti markkinoiilta ja yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

Pitää paikkansa.

Saamme onneksi päivittäin lisää tavallisia miehiä valaistumisen piiriin. Ihan vain koska te naiset ette tajua vetäytyä miesvihastanne huolimatta. 

Aniharva vihaa kollektiivina ketään. Todella surullista, jos omien huonojen kokemusten pohjalta leimaa kokonaisen ihmisryhmän ja näin sulkee itseltään mahdollisuuden myös johonkin parempaan, mutta joidenkin selvästi tarvitsee näin itseään suojellakseen tehdä. Vähintäänkin silloin on kuitenkin tajuttava, ettei pura sitä vihaa ja inhoaan ihmisiin, joilla ei ollut osaa eikä arpaa sen muodostumisessa.

Eivät naiset mitään kokemuksia tarvitse vihatakseen miehiä. Se on äidiltä ja naispuolisilta opettajilta opittu. Vihanne lähtee varhaiskasvatuksesta.

Taas on harhaista settiä.

Vierailija
864/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta naisten suulla ja naiset itsekin avoimesti vihaavat ja halveksivat miehiä niin en yhtään ihmettele miksi jotkut miehet ei halua osallistua itsensä vihaamiseen. Naisilla kun on tapana vihata kaikkia miehiä joidenkin yksittäisten miesten tekojen takia

Vierailija
865/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

Pitää paikkansa.

Saamme onneksi päivittäin lisää tavallisia miehiä valaistumisen piiriin. Ihan vain koska te naiset ette tajua vetäytyä miesvihastanne huolimatta. 

Miksi olet onnellinen siitä, että miehille tulee niin huonoja kokemuksia naisista, että päätyvät "piireihinne" naisia vihaamaan ja inhoamaan? Terveempää olisi toivoa, että edes toiset saisivat parempia kokemuksia kuin "te".

Ja naisillehan ei käy näin?

Käy miten? En ole täällä kilpailemassa, kenellä menee huonommin. Ihmettelen vain tuota, että oikein iloitaan, kun muillakin miehillä menee huonosti naisten kanssa. Omituista.

Vierailija
866/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Esimerkiksi laittomilla tulonsiirroilla verojen muodossa.

Miehet maksavat naisten tarpeettomat syöpäseulonnat, mutta heille ei vastaavia suoda

Eihän ne ole laittomia, kun ne tehdään lain mukaan.

Syöpäseulonnat tulevat halvemmaksi, kun syöpä todetaan ajoissa. Kyllähän miestenkin syöpiä seulotaan, mitä ihmettä sekoilet? 

Eli hyväksyt juutalaisten toimet Gazassa, ne kun ovat lakien mukaisia?

Hyväksyt sen mitä tapahtui Etelä-Afrikassa, koska lakia noudatettiin.

Laki ei ole mielipideasia. Toki laista voi olla mielipide, mutta se ei tee laista laitonta.

Vierailija
867/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

868/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Esimerkiksi laittomilla tulonsiirroilla verojen muodossa.

Miehet maksavat naisten tarpeettomat syöpäseulonnat, mutta heille ei vastaavia suoda

Eihän ne ole laittomia, kun ne tehdään lain mukaan.

Syöpäseulonnat tulevat halvemmaksi, kun syöpä todetaan ajoissa. Kyllähän miestenkin syöpiä seulotaan, mitä ihmettä sekoilet? 

Mitä miehiltä sitten seulotaan?

Miehiltä seulotaan suolistosyöpiä ja eturauhassyöpää. Jälkimmäinen tapahtuu verikokeella (psa-arvo) ja jos se näyttää kohonneita arvoja niin kuvantamalla ja kudosnäytteellä. Seulonnat tulevat miehillä ajankohtaisiksi vasta kun ikää kertyy enemmän, josta syystä johtuen et niistä tiennyt.

M60

Vierailija
869/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää kuinka kaikki keskustelu miehen näkökulmasta halutaan tukahduttaa. Kaikki nähdään vain naisten näkökulmasta, miehellä ei ole mitään oikeutta vaatia mitään ja olisi hyvä jos miehet olisivat vain hiljaa. Se luo tietenkin sellaisen yhteiskunnan, jossa vain vetäydytään eikä ongelmiin ikinä saada mitään ratkaisua. Yleisin neuvo, miehen pitää muuttua, hänen yksinkertaisesti jollain tavalla pitää tulla sellaiseksi joka kelpaa naisille. Naisten ei tarvitse ikinä muuttua, nainen ikäänkuin kelpaa aina sellaisena kuin hän on, nainen pitää myös hyväksyä sellaisena kuin hän on. Tämä myydään tasa-arvona eli nainen on arvokkaampi kuin mies, kaikella tavalla, se on hänen syntymäoikeutensa. 

Miten yhteiskunta voi olla tasa-arvoinen ja menestynyt, jos lähtökohtaisesti toinen sukupuoli mies syrjäytetään yhteiskunnasta systemaattisesti hänen sukupuolensa takia. Hänestä tehdään näkymätön.

Ihan vaan tiedoks. Nainen joka välittää kuuntelee. Nainen joka ei välitä se ei kuuntele.

Minä juttelen kahen naisen kans jokapäivä ja ne kuuntelee. Minäkään en kuuntele tuntemattomien ukkojen vikinöitä ja olen mies.

Vierailija
870/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Aniharva vihaa kollektiivina ketään. Todella surullista, jos omien huonojen kokemusten pohjalta leimaa kokonaisen ihmisryhmän ja näin sulkee itseltään mahdollisuuden myös johonkin parempaan, mutta joidenkin selvästi tarvitsee näin itseään suojellakseen tehdä. Vähintäänkin silloin on kuitenkin tajuttava, ettei pura sitä vihaa ja inhoaan ihmisiin, joilla ei ollut osaa eikä arpaa sen muodostumisessa.

Eivät naiset mitään kokemuksia tarvitse vihatakseen miehiä. Se on äidiltä ja naispuolisilta opettajilta opittu. Vihanne lähtee varhaiskasvatuksesta.

Tämä, joko on huumoriveikkoja tai todella pahasti häiriintynyt. Ei mulle naisopettajat muuta koulussa opettaneet kuin matikkaa, musiikkia, kieliä, liikuntaa... Parin muistan välillä maininneen aviomiehensä, joista ihan lämmöllä puhuivat. Ainoat huonot esimerkit miehistä ovat olleet miehet itse, isä ja isoisä sekä jotkut tuntemattomat, jotka seksuaalisesti ahdistelivat. Jos jotain niin osa naisista ymmärtää tai ainakin hyssyttelee tällaisia liiankin pitkälle.

871/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta naisten suulla ja naiset itsekin avoimesti vihaavat ja halveksivat miehiä niin en yhtään ihmettele miksi jotkut miehet ei halua osallistua itsensä vihaamiseen. Naisilla kun on tapana vihata kaikkia miehiä joidenkin yksittäisten miesten tekojen takia

Tässä keskustelussa manosfäärin vihasivuilla esitettyjä väitteitä komppaavat perustelevat naisvihaansa yksittäisten naisten mielipiteillä ja teoilla... Vastakkainasettelua saadaan aikaan yleistyksiä tekemällä, joka tuntuu palstalla olevan varsin suosittu tapa haastaa riitaa. Rasismissakin on usein ajatuksena yleistää yksilöiden perseily mukamas rodullisiksi ominaisuuksiksi.

M60

Vierailija
872/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Tämä, joko on huumoriveikkoja tai todella pahasti häiriintynyt. Ei mulle naisopettajat muuta koulussa opettaneet kuin matikkaa, musiikkia, kieliä, liikuntaa... Parin muistan välillä maininneen aviomiehensä, joista ihan lämmöllä puhuivat. Ainoat huonot esimerkit miehistä ovat olleet miehet itse, isä ja isoisä sekä jotkut tuntemattomat, jotka seksuaalisesti ahdistelivat. Jos jotain niin osa naisista ymmärtää tai ainakin hyssyttelee tällaisia liiankin pitkälle.

Itellä 40v elämää takana ja enempi minulle on miehet ollu haitaksi mitä naiset vaikka olen mies. Tottakai muutaman riidan olen käynyt tyttöystävien kanssa. Mutta usiammin miehet riitaa aiheuttaa ja yrittää esittää ja olla jotain. Enempi naisilta olen saanut positiivista seuraa. On hauskaa ollut ja tulen nauttimaan naisten seurasta tulevaisuudessakin.

Vierailija
873/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on ulkonäköetuoikeutettujen, geenilotossa voittaneiden. Muille jää murusia. Sentakia en ole ikinä uskonut minkäänlaiseen tasa-arvoon. Ihmiset luokitellaan pelkän ulkonäön takia jo lapsesta asti. Se on ihmisapinan default vika, primitiiviset apina-aivot eivät pysty tasa-arvoon edes perustasolla. Rahalla voi mies kuroa ulkonäköetuoikeutta umpeen, naiselle se on vaikeampaa.

Vierailija
874/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Vierailija
875/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on ulkonäköetuoikeutettujen, geenilotossa voittaneiden. Muille jää murusia. Sentakia en ole ikinä uskonut minkäänlaiseen tasa-arvoon. Ihmiset luokitellaan pelkän ulkonäön takia jo lapsesta asti. Se on ihmisapinan default vika, primitiiviset apina-aivot eivät pysty tasa-arvoon edes perustasolla. Rahalla voi mies kuroa ulkonäköetuoikeutta umpeen, naiselle se on vaikeampaa.

Ei ihmiset ole mitään murusia. Ihmiset elää omaa elämäänsä ja saavat eri kokemuksia ja elävät niitä läpi. Nämä "muruset" mitä kuvittelet on ihan ihmisiä. Monesti sellaisia jotka on tehnyt virheitä. Ihan samallalailla kun moni muukin sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
876/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

Vierailija
877/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset halua mitään besserwisser miestä, joka haluaa neuvoa joka asiassa.

878/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollakulla antaa linkkiä tilastoon tai uutiseen, jossa kerrottaisiin aloituksen otsikossa väitetyn ilmiön suuruusluokasta Suomessa?

M60

Vierailija
879/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon pitää nisäkästä kiduttaa että se lopettaa lisääntymisen ?

Siinäpä teille mietittävää

Vierailija
880/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

Ei ole minua koskaan kohellut jos en ole naisen kanssa riidellyt. Joka kerta on vielä molemmissa ollut se vika. Ja kyllä naiset on pyytänyt anteeksi minulta ja minä niiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä