Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2141)

Vierailija
661/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tämä ainainen riidakylvö muuten palvelee? Ei ainakaan suomalaista yhteiskuntaa ja maanpuolustustahtoa, joten johan arvaan...

Meneekö arvaus idän suuntaan. Arvasit oikein

Jep jatkuvasti vastakkainasettelua: nuoret/vanhat, miehet/naiset, vassut/Persut, suomalaiset/ulkomaalaistaustaiset jne. Suomessa ja suomalaiset sitä ja tätä. Ei kannata mennä tähän vaikuttamiseen mukaan, jolla pyritään hajottamaan kansaa ja heikentämään yhtenäisyyttä.

Tosiaan jatkuvaa paskan suoltamista

Vierailija
662/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tämä ainainen riidakylvö muuten palvelee? Ei ainakaan suomalaista yhteiskuntaa ja maanpuolustustahtoa, joten johan arvaan...

Meneekö arvaus idän suuntaan. Arvasit oikein

Jep jatkuvasti vastakkainasettelua: nuoret/vanhat, miehet/naiset, vassut/Persut, suomalaiset/ulkomaalaistaustaiset jne. Suomessa ja suomalaiset sitä ja tätä. Ei kannata mennä tähän vaikuttamiseen mukaan, jolla pyritään hajottamaan kansaa ja heikentämään yhtenäisyyttä.

Tosiaan jatkuvaa paskan suoltamista

Mitähän "yhtenäisyyttä" täällä heikennetään?

Naiset valitsivat karhun. Miehet totesivat "ok"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tai nainen ei ole katoamassa kyllä tältä planeetalta mihinkään. Ne jotka haluaa ja kykenee lisääntyy vaikka muut kuinka paljon toisin haluaisi. Ne jotka ei halua lisääntyä tulee kuolemaan pois ilman jälkikasvua. Jäljelle jää lisääntyjät ja lisääntyjien jälkikasvu.

Ja nyt kun 70% miehistä (ne tavalliset hyvät miehet) ei halua... jäljelle jää alin 20%

Onnea naiset, saatte mitä ansaitsette.

Googletappa moniko on parisuhteessa.

n. 30% alle 35 vuotiaista.

Tästähän ei ole mitään tarkkoja lukuja. Aika monet perheellistyy 30+ -vuotiaina. 

Uutiset osaavat kertoa että noin on ollut aikaisemmin, mutta nykyään miehet eivät edes etsi naista nuorempinakaan. Pelit ja muu elämä vie voiton.

Milläs ajattelut "perheellistyä" kun toinen sukupuoli ei ole sitä mieltä että olet kaiken sen vaivan ja draaman arvoinen.

Eikä siinä siis mitään pahaa. Naiset kokeilivat mihin asti he saavat venytettyä vaatimuksiaan ja yli meni. 

Hups.

Tutkimusten mukaan, miehet kärsivät naisia useammin parisuhteen puutteesta ja haluavat naisia useammin lapsia nykyään, joten turha uhitella kuvitteellisesta miespulasta :D

Linkki näihin tutkimuksiin olisi kiva.

Ai ne on sun mielikuvituksessasi? Niin arvelinkin.

Tiesitkö muuten että tutkimusten mukaan jopa 85% kaikista lapsista suomessa on ns. käenpoikasia? Naisen puoliso ei yleensä olekaan lapsen oikea isä. Ehkäpä siinä yksi syy miksi miehiä ei kiinnosta sekaantua naisiin parisuhdemielessä. Ja harva hyvä mies lähtee edes panemaan.

No mutta toisaalta on sitten ihan kokonaisia sukuja jossa käen kasvataminen kuuluu perinteeseen. Minun suvussa yksikään laps ole 100% oma. Siksi nämä suvut on vauraita ja niissä ei esiinny sukusairauksia. Vauraita ja voimakkaita heimoja. Suomessa on perinteisesti aina otettu elättejä ja kun perheitä on yhdistetty suuren synnytyskuolleisuuden ja tautien takia, niin perheet on luonnolliseti kasvaneet ja entisen liiton lapset on ihan yhtä sataprosenttisesti omia kuin ne uudet omatkin. Ne on olleet aina arvokas asia yhteisölle.

Elätti sinä toden totta kyllä oletkin. Etpä olisi voinut paremmin sanoa.

Vierailija
664/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6496029/kuka-maksaa-ensitreffeilla?page…

Tuolta kun lukee kommentteja mitä naiset oikeasti ajattelee miehistä niin sinunkaan ei tarvi ihmetellä tätä enää

Vierailija
665/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6496029/kuka-maksaa-ensitreffeilla?page…

Tuolta kun lukee kommentteja mitä naiset oikeasti ajattelee miehistä niin sinunkaan ei tarvi ihmetellä tätä enää

Haluavat, että mies maksaa, mutteivät, että siitä  miehet puhuvat. 

Vierailija
666/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deitata.  Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat.  Tosi romanttista.

Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä

Some on pahasti vääristänyt nuorten miesten kuvaa naisista. Aika harva nainen haluaa panna 100 miehen kanssa. Somebimbot eivät ole tavallisia naisia

Ainakin meillä on ystäväpiirissä johon kuuluu yhdeksän 25 vuotiasta naista kilpailu kuka saa ensimmäisenä sata miestä täyteen. Ja mitä olen jutellut muidenkin minun ikäisten naisten kanssa niin tuo sata ei lopulta edes suuri luku tähän asiaan. Eräälläkin tietämälläni naisella jolla ikää on 35 alkaa lukema lähestymään kahta sataa. 

Joten kun sinä olet siveyden sipuli joka ei ole halunnut elää ja kokea niin älä syytä meitä muita kun me emme halua olla samanlaisia

Onko tuo miehelle paljon? Ei mielestäni edes ole. Olen itse 41v mies ja olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa, noin 120 naista vaikka olen ollut myös parisuhteessa 15 vuotta. Sehän tulee varsin nopeasti täyteen, esimerkiksi 10 naista per vuosi ei ole ollenkaan edes paljon. 

Vierailija
667/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tai nainen ei ole katoamassa kyllä tältä planeetalta mihinkään. Ne jotka haluaa ja kykenee lisääntyy vaikka muut kuinka paljon toisin haluaisi. Ne jotka ei halua lisääntyä tulee kuolemaan pois ilman jälkikasvua. Jäljelle jää lisääntyjät ja lisääntyjien jälkikasvu.

Ja nyt kun 70% miehistä (ne tavalliset hyvät miehet) ei halua... jäljelle jää alin 20%

Tästähän ei ole mitään tarkkoja lukuja. Aika monet perheellistyy 30+ -vuotiaina. 

Uutiset osaavat kertoa että noin on ollut aikaisemmin, mutta nykyään miehet eivät edes etsi naista nuorempinakaan. Pelit ja muu elämä vie voiton.

Milläs ajattelut "perheellistyä" kun toinen sukupuoli ei ole sitä mieltä että olet kaiken sen vaivan ja draaman arvoinen.

Eikä siinä siis mitään pahaa. Naiset kokeilivat mihin asti he saavat venytettyä vaatimuksiaan ja yli meni. 

Hups.

Tutkimusten mukaan, miehet kärsivät naisia useammin parisuhteen puutteesta ja haluavat naisia useammin lapsia nykyään, joten turha uhitella kuvitteellisesta miespulasta :D

Tiesitkö muuten että tutkimusten mukaan jopa 85% kaikista lapsista suomessa on ns. käenpoikasia? Naisen puoliso ei yleensä olekaan lapsen oikea isä. Ehkäpä siinä yksi syy miksi miehiä ei kiinnosta sekaantua naisiin parisuhdemielessä. Ja harva hyvä mies lähtee edes panemaan.

No mutta toisaalta on sitten ihan kokonaisia sukuja jossa käen kasvataminen kuuluu perinteeseen. Minun suvussa yksikään laps ole 100% oma. Siksi nämä suvut on vauraita ja niissä ei esiinny sukusairauksia. Vauraita ja voimakkaita heimoja. Suomessa on perinteisesti aina otettu elättejä ja kun perheitä on yhdistetty suuren synnytyskuolleisuuden ja tautien takia, niin perheet on luonnolliseti kasvaneet ja entisen liiton lapset on ihan yhtä sataprosenttisesti omia kuin ne uudet omatkin. Ne on olleet aina arvokas asia yhteisölle.

Elätti sinä toden totta kyllä oletkin. Etpä olisi voinut paremmin sanoa.

Ylpeä elätti. En lammas joka tottelee ja määkii muiden lauluja. Minä poika rapsuttelen persettä ja haukottelen verhot selässä sohvalla, kun te määkijät raahaudutte sorvin äärelle. Päärynän muotoinen vartaloni vaappuu kahvinkeittimelle keittämään aamun kahveja kun äitikin on mennyt töihin ajat sitten. Akvaarion lävitse näyttää sille kuin keilahallin keila vaappuisi huoneen päästä toiseen kollarit jalassa. Edestä kellertävät ja takaa braunit, kuten keitinkin on. Partsin ovi on auki niin ei tarvitse mennä tupakille sinne asti. Sohvalta käsin voi kääntää sätkän ulkoa löydetyistä tumpin pätkistä ja hörppiä sumpit prauninin keittimestä suoraan pannulta. Ei muuta kuin jauheliha pannulle paistumaan ja teit mun aamun lammas. 

t. Kollariboi 94

Vierailija
668/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot. Entä jos elää perhettä simulaatiossa ja saa seksinkin simuloituna vr-lasit päässä yhdistettynä silikonivalmisteiseen pillukkaan? Nykyään on erilaisia pelejä joilla voi huijata hyvinkin pitkälle esimerkiksi parisuhteen sun muut, niin ei tarvitse oikeaa naista tai lapsia. 

Niin kaiken saa simuloituna.

Vierailija
669/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups.

Suomalaiseen kultuuriin on aina kuulutut huolenpito kaikista ja otetaan mukan perheeheeesen elätiksi. Se on kunnia. Yhdessä voima tiivistyy ja porukan voima on yhtä kuin sen heikoin lenkki. Amen. Minäkin olen isäpuolen kasavatti. Lapsen ei tarvitse olla biologisia ollakseen omia, kun ollaan kaikki ihmisiä Jumalan lapsia. Amen!

Vierailija
670/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deitata.  Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat.  Tosi romanttista.

Some on pahasti vääristänyt nuorten miesten kuvaa naisista. Aika harva nainen haluaa panna 100 miehen kanssa. Somebimbot eivät ole tavallisia naisia

Ainakin meillä on ystäväpiirissä johon kuuluu yhdeksän 25 vuotiasta naista kilpailu kuka saa ensimmäisenä sata miestä täyteen. Ja mitä olen jutellut muidenkin minun ikäisten naisten kanssa niin tuo sata ei lopulta edes suuri luku tähän asiaan. Eräälläkin tietämälläni naisella jolla ikää on 35 alkaa lukema lähestymään kahta sataa. 

Joten kun sinä olet siveyden sipuli joka ei ole halunnut elää ja kokea niin älä syytä meitä muita kun me emme halua olla samanlaisia

Missäpäin sun kaverit pyörii? Olisi kiva tutustua ;)

Vierailija
671/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä +40v naiset on syöneet niin paljon että näyttävät enemmän norsuilta. Mikä järki on tapailla norsua? Toista se on muissa maissa. Naiset pysyy naisina vaika ikää tulee lisää. Mitä nämä suomalaiset pirkot oikein syö?

Vierailija
672/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä +40v naiset on syöneet niin paljon että näyttävät enemmän norsuilta. Mikä järki on tapailla norsua? Toista se on muissa maissa. Naiset pysyy naisina vaika ikää tulee lisää. Mitä nämä suomalaiset pirkot oikein syö?

Lihava nainen on seksikkäämpi. Mitä laihempi, niin sitä pojemman näköinen. Miksi ei vaan sitten tapailisi kutsunta ikäisiä nuoria miehiä, jos tykkää laiheliineista?

Läski nainen on seksikkäämpi ja iso läski perse tuo lisää syvyyttä pillulle, kun ensin pitää sukeltaa pakaroiden läpi ja vasta sitten pääsee pillunhuulille. Toki jos on pienimunainen, niin ymmärrän onkelman. Onkelmahan ei minulle kuulu, mutta miksi ei sitten siirry suoraan homo-osastolle?

Vierailija
673/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin sun kaverit pyörii? Olisi kiva tutustua ;)

Mitä h..ttiä just luin 🤢 Olen 38 v. ja luku ei ole tod. Tuota luokkaa. Hyi hitto. Ei ihmekään et miehet ei halua sitoutua kun nuorilta naisilta saa pimppaa noin helposti. Itsekunnioitus??

Vierailija
674/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo trolli naisena esiintyvä mies 

Vierailija
675/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miehen mallia oli tälle yhteiskunnasta vetäytyvälle mieslaumalle tarjolla heidän lapsuudessaan ja nuoruudessaan? 

Missä olivat edeltävän sukupolven miehet? 

Toivottavasti seuravan sukupolven kanssa menee paremmin...

Vierailija
676/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin vähän taukoa, mutta nyt kesäkausi on avattu ja tarkoituksena on kaataa noin 25 naista kesän aikana. t. komea mies

Vierailija
677/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo miehelle paljon? Ei mielestäni edes ole. Olen itse 41v mies ja olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa, noin 120 naista vaikka olen ollut myös parisuhteessa 15 vuotta. Sehän tulee varsin nopeasti täyteen, esimerkiksi 10 naista per vuosi ei ole ollenkaan edes paljon. 

Oho. Minulla on ollut elämäni aikana yhteensä 3 seksipartneria.

N48

Vierailija
678/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista miehen mallia oli tälle yhteiskunnasta vetäytyvälle mieslaumalle tarjolla heidän lapsuudessaan ja nuoruudessaan? 

Missä olivat edeltävän sukupolven miehet? 

Toivottavasti seuravan sukupolven kanssa menee paremmin...

Tämä. Poikalapset pitää ottaa huostaan yh-äideiltä joilla ei haarat pysyny kiinni.

Vierailija
679/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry. :)

Suominaiset luulee itsestään liikoja.

Naiset alapeukuttaa! :D

Vierailija
680/2141 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Minulla on ollut elämäni aikana yhteensä 3 seksipartneria.

N48

Et ole menettänyt yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme