Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2144)
Miehet, jotka haluavat/eivät halua isäksi. Hahahahahaha!
Mutta pilluun pitäisi silti päästä paljaalla tyrkkimään, koska heillä on juustoinen pnis.
Vierailija kirjoitti:
Spermapankit korvaavat miehet.
Jaa....kukas ne spermat sinne sitten tallentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos saan talletuksesta? Ilmaseksi en sinne talleta ja haluan vedenpitävän sopimuksen siitä ettei mahdollisia lapsia tarvitse nähdä ikinä, eikä elatusvelvoitetta heihin tule.
Ehkä on parempi että sun geenit loppuu sinuun.
Ei ne lopu kun mulla on jo usiampi lapsi. Ovat jo kohta aikusia naisia hekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 sivua katkeroiden ulinaa. Samaan aikaan muu maailma pyörii edelleen normaalisti. noin 70 % suomalaisista yli 18 vuotiaista elää parisuhteesta. Osa on sinkkuja omasta tahdostaan ja sitten on nämä manosfäärissä elävät peräkammarinpojat, jotka viettävät elämänsä keskustelupalstoilla asiasta kitisten.
Toivottavasti kuolinvuoteella on ylpeä olo, että ainutkertainen elämä tuli käytettyä toksiseen paskaan. Onnea valitsemallenne tielle.
En menis vannomaan että ovat edes suomalaisia. Kas kun venäläiset ovat pesiytyneet palstalle aiheuttamaan vihaa ja hämmennystä. Voi siellä toki jokunen suomalainen olla.
Äärioikeistoa ruokkii, rahoittaa ja yllyttää nimenomaan Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi deitata. Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat. Tosi romanttista.
Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä
Tapahtuuko näitä oikeasti? Multa ei ole koskaan kysytty treffeillä paljonko mä tienaan. Silloin tällöin oon treffeillä ostanut jotain juomia, mutta yleensä naiset pitää huolen että maksavat seuraavan kerran.
Ei suomessa useasti. Itsekkin olen joka ainoalle naiselle tarjonnut ihan omasta halusta. He ovat myös tarjonneet takaisin. Olen monesti jopa kieltäytynyt kun yrittävät tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen poissa tästä nykyisestä deitti kulttuurista ja nautin siitä mitä minulla itsellä on. Naisilla on perustavanlaatuinen sisään rakennettu vika jota eivät kykene sammuttamaan. Viimeiset kumppanini ovat käyttäneet aikaansa siihen että ovat yrittäneet muuttaa minua. Mielipiteitä, puhetapaa, käyttäytymistä, pukeutumista ym.
Ensin kerrotaan kuinka ihana mies olen ja kuinka kohtelias, mukava.....mutta kun aikaa kuluu, alkaa muutosyritykset. Näistä olen sanonut, mutta ne on aina kiistetty, vaikka edellisessä lauseessa saatettu sanoa "et sä noin voi olla. laita tuo ja seiso edustavammin".Miksi ei voi miehen antaa olla oma itsensä varsinkin kun siihen sitä ihastui. Sitten ihmetellään kun alkaa ilmapiiri kiristymään, mutta ei ymmärretä juurisyytä ja omaa osuutta.
Yksin on hyvä olla. En enää naista talouteen huoli. Lapsetkin aikuisia ja heihin hyvät välit. Kyllä elämä onkin mukavaa.
Hyvä, jatka tuohon malliin. Ei sinusta ole parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vetäytyneet yhteiskunnasta?
Miksi ne sitten hakkasivat naisia kadulla eilen Tampereella Sultan-kondomit päässä?
Sanoisin, että tuo rupusakki ei ole läheskään tarpeeksi vielä yhteiskunnasta ulkona. ne pitää sijoittaa tahdosta riippumattomaan säilöön, kun eivät kykene omaa käytöstään hallitsemaan.
Vain nainen on niin älykääpiö, että yrittää tunkea banderolleineen keskelle kulkuetta johon häntä ei kaivata. Vai oletko sitä mieltä, että olisi ok jos tungen itseni Pride kulkueeseen hakaristilippua heilutellen ja sitten ulisisin miks mut poistetaan kulkueesta.
No edelleen näytti olevan miehiä juhlimassa vappua ja töissäkin talo niitä täynnä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian työntekijä.
Se on hyvä. Luksusgeenit av mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos saan talletuksesta? Ilmaseksi en sinne talleta ja haluan vedenpitävän sopimuksen siitä ettei mahdollisia lapsia tarvitse nähdä ikinä, eikä elatusvelvoitetta heihin tule.
Ehkä on parempi että sun geenit loppuu sinuun.
Ei ne lopu kun mulla on jo usiampi lapsi. Ovat jo kohta aikusia naisia hekin.
Eli vanha spaddut, juu älä edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi deitata. Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat. Tosi romanttista.
Tapahtuuko näitä oikeasti? Multa ei ole koskaan kysytty treffeillä paljonko mä tienaan. Silloin tällöin oon treffeillä ostanut jotain juomia, mutta yleensä naiset pitää huolen että maksavat seuraavan kerran.
Ei suomessa useasti. Itsekkin olen joka ainoalle naiselle tarjonnut ihan omasta halusta. He ovat myös tarjonneet takaisin. Olen monesti jopa kieltäytynyt kun yrittävät tarjota.
Ihan kuiten suomessa asutaan ja nainen voi piettää itsestä huolta täällä ihan yhtä hyvin mitä mieskin. Kumpikaan mies tai nainen ei tarvitae mitään mutta halutrssaan voivat tarjota toiselle. Suomessa kuiten ollaan.
Ihan kuiten suomessa asutaan ja nainen voi piettää itsestä huolta täällä ihan yhtä hyvin mitä mieskin. Kumpikaan mies tai nainen ei tarvitae mitään mutta halutrssaan voivat tarjota toiselle. Suomessa kuiten ollaan.
Näinhän se on ja voidaan istua eri pöydissä, vaikka eri kahviloissakin. Turha mennä samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun luovuttajista on pulaa
2026: Huutava spermapula Suomessa: ”Tilanne on hälyttävä” Lahjasoluhoitojen määrä laski, vaikka hoitoihin hakeutuu entistä useampi.
Suomessa on krooninen ja hälyttävä pula sukusolujen luovuttajista, erityisesti siittiöiden luovuttajista, mikä pidentää lapsettomuushoitoihin pääsyä. Julkisen puolen hedelmöitysklinikoilla on suuri tarve luovuttajille.
Loistava esimerkki siitä että miehet "vetäytyvät yhteiskunnasta". Naiset voivat pyytää sukusoluja siltä karhulta.
Niitä saa muista maista, esim Tanskasta. En minä suomalaisen miehen spermaa huolisikaan. Eli ei ongelmaa.
SInä et koe asiaa ongelmaksi, moni muu tuntuu kokevan.
Ja tanskasta kaupallista spermaa? No, sekin käy vähiin. Hyvä puoli siinä on se, ettei julkinen sektori hoida teidän keinosiemennyksiä maksullisella tavaralla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen. Ei sun tulojas ja varakkuutta naaraat suoraan kysy, mutta koko ajan tutka pyörii kartoittaessaan eri tavoin millaisesta saaliista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian työntekijä.
Se on hyvä. Luksusgeenit av mammoille.
Meidän kotipizzassa on töissä naisia sekä Kari ja Pertsa. En pitäisi Karia kovinkaan luksusgeenien omistajana ja Pertsa ei vaikuta halukkaalta lisäämään lasten määrää maailmassa koska on niin väsynyt jo omien kolmen lapsensa kanssa.
Kaippa ne kotipizzan naiset sitten tallettavat spermapankkiin luksusgeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High quality MAN tajuaa että yhteiskunnalla ei ole oikeasti yhtään mitään annettavaa heille. Toki samanlainen nainen tajuaa asian ihan samalla tavalla, ei ole sukupuolesta kiinni. Jos henkinen ikä on kypsä ja oman arvon tuntee, kukaan tai mikään normaalissa yhteiskunnassa ei tuo mitään lisäarvoa siihen. Ainoastaan samanlainen ihminen, joita harvemmassa on.
Juuri tämä. Tuohon päälle naisten taipumus hypergamiaan (ei hätää, teillä on täysi oikeus siihen).
High quality man näkee että hän on haluttu, mutta tasavertaista kumppania ei tahdo löytyä.
Keskiverto mies näkee kuinka keskiverto naiset haluaa vain noita korkean tason miehiä. Keskiverto miehelle olisi jäämässä naisten alempi taso... ei kiitos
Alemman tason miehet puolestaan luulee olevansa lahja naisille ja ne yrittää ketä tahansa kenellä on yksi tai useampi reikä.
Naiset näkevät ja kokevat lähinnä nuo viimeiset miehet, varsinkin kun korkean tason miehet sivuuttavat heidät täysin.
Siksi tämäkin palsta on lähinnä naisten valitusta "miehistä" , kun he todellisuudessa puhuvat vain miesten pienestä osajoukosta. Ikävää kun naisten kapasiteetti ei riitä käsittelemään tuota eroa tavallisiin miehiin.
Onneksi syntyvyys tulee romahtamaan entisestään, jolloin naisia ei tarvita opettajiksi, terveydenhuollossa vapautuu resursseja, varhaiskasvatuksen voi melkein lakkauttaa ja synnytyssairaaloita ei tarvita kaikkialla.
https://www.sitra.fi/pudotusvalikko/syntyneiden-maaran-kehitys-suomessa…
Muistakaa sit naiset ettei se ole naisvihamielistä politiikkaa kun rahoitusta vähennetään.
Mies ei ole parisuhteessa naisen kanssa tasavertainen. 1 mies voi siittää 20 000 naista, se tarkoittaa 19 999 turhaa miestä.
Miehet ovat perinteisesti paikanneet tätä heikkouttaan huolehtimalla perheen elatuksesta, tietty luuserimiehet ovat aina vaan luuseroineet menemään ja tyyliin r aiskanneet lapsia.
Huomaa naisten mieltymyksen sisäsiittoisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen poissa tästä nykyisestä deitti kulttuurista ja nautin siitä mitä minulla itsellä on. Naisilla on perustavanlaatuinen sisään rakennettu vika jota eivät kykene sammuttamaan. Viimeiset kumppanini ovat käyttäneet aikaansa siihen että ovat yrittäneet muuttaa minua. Mielipiteitä, puhetapaa, käyttäytymistä, pukeutumista ym.
Ensin kerrotaan kuinka ihana mies olen ja kuinka kohtelias, mukava.....mutta kun aikaa kuluu, alkaa muutosyritykset. Näistä olen sanonut, mutta ne on aina kiistetty, vaikka edellisessä lauseessa saatettu sanoa "et sä noin voi olla. laita tuo ja seiso edustavammin".Miksi ei voi miehen antaa olla oma itsensä varsinkin kun siihen sitä ihastui. Sitten ihmetellään kun alkaa ilmapiiri kiristymään, mutta ei ymmärretä juurisyytä ja omaa osuutta.
Yksin on hyvä olla. En enää naista talouteen huoli. Lapsetkin aikuisia ja heihin hyvät välit. Kyllä elämä onkin mukavaa.
Olet tavannut vääränlaisia naisia, eivät kaikki tuollaisia ole. Ei kukaan nainen itsekään halua tulla tuolla tavoin kohdelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on ja voidaan istua eri pöydissä, vaikka eri kahviloissakin. Turha mennä samaan.
Aivan se on oma valinta. Saat niin tehdä. Mie ainaki miehenä juttelen mielelläni naistenkin kanssa. Ollut erittäin hyviä ja mukavia juttuja melkein päivittäin.
En menis vannomaan että ovat edes suomalaisia. Kas kun venäläiset ovat pesiytyneet palstalle aiheuttamaan vihaa ja hämmennystä. Voi siellä toki jokunen suomalainen olla.