Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra esittää älykkäämpää ihmistä kuin mitä hän onkaan todellisuudessa.

Vierailija
01.05.2026 |

Piste.

Kommentit (222)

Vierailija
81/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Riikkulista ei ollut tekemään väitöskirjaa, hän alkoi scriptailla.

Täytyy todeta, että jos minä olisin alkanut scriptailemaan niin kuin Riikka, niin olisin käyttänyt aivan toisenlaista nimimerkkiä kuin omaa etunimeäni.

Taidat olla häntä fiksumpi. 

Vierailija
82/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purran fanaattinen leikkauspolitiikka vain syvensi lamaa entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy todeta, että jos minä olisin alkanut scriptailemaan niin kuin Riikka, niin olisin käyttänyt aivan toisenlaista nimimerkkiä kuin omaa etunimeäni.

Taidat olla häntä fiksumpi. 

Eikä Riikka ole noista ajoista viisastunut yhtään.

Vierailija
84/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin kovasti sitä, kun Riikka lähti tapaus Vornasen kohdalla laivaristeilylle. Eikö olisi ollut paljon tärkeämpää selvitellä tilannetta välittömästi kuin lähteä juhlimaan?

Ei siinä nyt sentään mistään Uniper-kaupasta ollut kyse.

Vierailija
85/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Riikka halusi tehdä itsensä tykö sille kirjurille ja n-porukalle. Tunnistettavuus. Ei ihan menny niinku Strömsöössä. Siis loppupeleissä.

En viitsi googlata, mutta muistelen Riikan vieneen Helsingin Sanomat oikeuteen siitä, että se julkaisi Purran scriptailuja.

Kanteli Julkisen Sanan Neuvostoon, mutta hävisi jutun.

Miksi mennä kantelemaan, kun oli kuitenkin kirjoittanut kaikki ne jutut ampuma-asetta, m a a h a n m u u t t a j i a ja lähijunaa myöten?

Vierailija
86/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut sai talouden lamaan ja velkaantumisen kasvuun, no saavutus sekin mutta kuka nämä sotkut maksaa

Vierailija
87/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purran fanaattinen leikkauspolitiikka vain syvensi lamaa entisestään.

Hän itse on tyytyväinen kun on saanut leikkiä Suomen Thatcheria. Thacher on Purrelin idoli. 

Vierailija
88/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos he antaisivat minulle aseen, niin lähijunassakin tulisi ruumiita, näettehän". (riikka)

Vierailija
89/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meistä kukaan ole kovin älykäs, eikä sillä ole väliäkään, kun tekoäly tietää jo enemmän kuin kukaan meistä.

Ei se tiedä mitään.

Generatiivinen tekoäly arpoo sanoja toisensa perään todennäköisyyksillä painotettuna.

Lopputulema vaikuttaa ihan käypäseltä mutta ei pohjaudu tietämykseen.

Jaahas. No tietää se kyllä hyvinkin paljon ja kehittyy jatkuvasti. Tulee uusia versioita jatkuvalla syötöllä. Käytän ohjelmoinnissakin sitä ja se pystyy käymään niin ison määrän aineistoa, ettei ihminen mitenkään kykene samaan.

Vierailija
90/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna: Saa vi-tut-taa. 2.0.

Vierailija
91/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tapaus siltäkin osin, että hän on sanonut julkisesti, että sekä häntä että hänen edustamaansa puoluetta saa kritisoida, mutta perhe pitää jättää rauhaan. Eipä pidä paikkansa tämäkään. Riikka valittaa jatkuvasti sitä, kuinka häntä panetellaan.

Vierailija
92/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tapaus siltäkin osin, että hän on sanonut julkisesti, että sekä häntä että hänen edustamaansa puoluetta saa kritisoida, mutta perhe pitää jättää rauhaan. Eipä pidä paikkansa tämäkään. Riikka valittaa jatkuvasti sitä, kuinka häntä panetellaan.

Uhriutuminen kuuluu persuuteen.

Vierailija
93/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan äkykäs ihminen syyttää Yleä valehtelemisesta vaikka todisteiksi löytyy mustaa valkoisella. Riikka ei oikein pidä todellisuudesta, vaihtoehtoiset faktat on helpompi käsittää riikankin. Riikka tarvitsee apua.

Vierailija
94/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Riikka Purra vihjaillut Perussuomalaisten osalta pieleenmenneiden alue- ja kuntavaalien jälkeen, että ihmiset äänestivät väärin? Newsflash! Demokraattisissa vaaleissa ei voi äänestää väärin.

Vierailija
95/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Riikka halusi tehdä itsensä tykö sille kirjurille ja n-porukalle. Tunnistettavuus. Ei ihan menny niinku Strömsöössä. Siis loppupeleissä.

En viitsi googlata, mutta muistelen Riikan vieneen Helsingin Sanomat oikeuteen siitä, että se julkaisi Purran scriptailuja.

Haastoi JSN:oon. Nauroivat Riikan pihalle.

Vierailija
96/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan äkykäs ihminen syyttää Yleä valehtelemisesta vaikka todisteiksi löytyy mustaa valkoisella. Riikka ei oikein pidä todellisuudesta, vaihtoehtoiset faktat on helpompi käsittää riikankin. Riikka tarvitsee apua.

Sitä hän tosiaan tarvitsee.

Vierailija
97/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanteli Julkisen Sanan Neuvostoon, mutta hävisi jutun.

Miksi mennä kantelemaan, kun oli kuitenkin kirjoittanut kaikki ne jutut ampuma-asetta, m a a h a n m u u t t a j i a ja lähijunaa myöten?

Omien toilailujen kiistämisen voi vielä ymmärtää alaikäisten kohdalla, kun ihminen on henkisestikin vielä raakile, mutta Riikka Purra täyttää ensi kuussa 49 vuotta. Hän on ollut täysi-ikäinen jo yli 30 vuotta.

Vierailija
98/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteäkorkoiset, pitkäaikaiset valtionlainat vaihtuvakorkoiset? Kyllä, onnistuu, kun Riikka Purra johtaa valtiovarainministeriötä.

Vierailija
99/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra, Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä.

Vierailija
100/222 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että Riikka "huokailee" aina lausuntoa antessaan ikään kuin hänellä olisi painava valtionvarainministerin taakkaa olallaan. Sellainen nyt-mä-en-enää-jaksa-lapset-asenne. 

Minä teen ajoittain tuota samaa - tai joudun tekemään. Syinä 1) ahdistus ja jännitys ja 2) tiukat ja jännittyneet lihakset, erityisesti rinnassa ja selässä. Hengitys muuttuu pinnalliseksi ja/tai se ei ole niin vaivatonta kuin normaalisti. Varsinkin puhuessa tarvitsee sitten haukkoa välillä vähän ekstraa. 

Ehkä Purralla on sama. Ei hän ainakaan kovin rennolta ihmiseltä vaikuta. En siis väitä tai oleta mitään sen kummemmin, mutta se voi olla jotain ihan muuta kuin valtiovarainministerin taakankantoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi