Rovasti on hyvä ja ottaa kahvia
Kommentit (15)
Talousmamselli tuo pian kahvia ja pappilan hätävaraa, jossa on käytetty kartanon puutarhan omia mansikoita.
Rovasti, ottakaa kahvia varovasti.
Kerrotteko rovasti, onko tyttärenne työ postifröökynänä sujunut hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Talousmamselli tuo pian kahvia ja pappilan hätävaraa, jossa on käytetty kartanon puutarhan omia mansikoita.
Onhan mamselli lisäksi vatkannut kermavaahtoa tuoreesta kermasta?
Rovasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan mamselli lisäksi vatkannut kermavaahtoa tuoreesta kermasta?
Rovasti
Rovasti tulee nyt tuonne kyökin puolelle niin talousmamselli vatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt vasussa näitä kartanon puutarhan omia mansikoita, rovasti on hyvä ja maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitosh.
ottaako rovasti lisää konjakkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt vasussa näitä kartanon puutarhan omia mansikoita, rovasti on hyvä ja maistaa.
Vasun pohjassa on reikä ja mansikan kärki kiiltelee kosteana. Talousmamselli hengittää raskaasti kun rovasti pyyhkii suupielensä ja valmistautuu maistamaan.
Talousmamselli asettuu nelinkontin rovastin eteen lattialle ja nostaa helmat vyötäisille huutaen minä vaadin! Minä vaadin!
Vierailija kirjoitti:
Talousmamselli asettuu nelinkontin rovastin eteen lattialle ja nostaa helmat vyötäisille huutaen minä vaadin! Minä vaadin!
Minä hirvas! Minä hirvas! Huohottaa rovasti ja talousmamsellin pää heiluu puolelta toiselle talousmamsellin voihkiessa vaimeasti oh, oh, oh...
Tulin vaan katsomaan onko kaikki hyvin muuta jos kuitenkin otan minäkin kupillisen. Mites pootoori?
- nenäkäs naapurinmuija
No jos sitä sitten ihan fingerporillisen...Ei olis minua varten tarvinnut vaivautua...
Ota sinä ne lääkkeesi.