Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykopaatit ja narsistit johtavat kansaa ja työpaikkoja

Vierailija
01.05.2026 |

Näin on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se maailma toimii . Psykopaatit pärjää elämässä ja hyvät tyypit joutuu kärsimään .

Tämä  on silmänlumetta. Kyllä niillä narsisteillä on kuule niin paljon ongelmia, mutta päällepäin näyttävät että kaikki hyvin. He vaan eivät tunnistaa omia virheitä. Eikä ongelmia. Se vasta todellinen ongelma on. Ja kärsivät itse siitä. 

Vierailija
22/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä se vaikuttaa😟

Siltä se vaikutti. Sanna Marinin kaudella. Hän pyrki miellyttämään ja luomaan itsestään erehtymätöntä ja ulkoisesti kaunista kuvaa. Narsistit ja psykot tekevät juuri niin.

Nykyisessä hallituksessa ei ole narsistin vikaa vähäisessäkään määrin. Yksikään ministeri ei mielistele kansaa, ei jaa kuviaan instassa, vaan päinvastoin, tekee kovaa duunia huolimatta kansan epäsuosiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt monesti sitä, että valtaa ei pitäisi antaa niille, jotka sitä ehdottomasti haluavat, vaan niille, joita se ei oikein kiinnosta. Sitten olen miettinyt sitäkin, että kuinka moni johtaja on itseasiassa asiaosaamiseltaan heikolla tasolla, mutta onnistuu peittämään sen "karismallaan" ja miten tämä voi mennä vuosia läpi koska kaipa tulostakin pitäisi saada? Vai onko se niin, että nämä "karismaattiset" tyypit häpeilemättä ottavat kunnian fiksumpien alaistensa tuloksista itselleen ja uskovat siihen ilman häpeää? En tiedä, v ituttaa tämä maailma ja meininki. Harvoin näkee että oikeasti ansiokas saa arvostusta mikä hänelle kuuluisi. Aina se on se kovaäänisin ja esille tunkevin jota porukka pokkuroi. Vaikka ei konkreettisesti saisi siitä itse mitään.

Jep. Kehityskeskustelut ovat juuri sitä. Muiten ajatuksien omimista.

Vierailija
24/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme mielipuolisten hullujen panttivankeja.

Me olimme, enää emme ole. Marin meni jo ja Trump on kaukana.

Vierailija
25/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johda. Korkeintaan itse luulevat niin. Ovat alinta pohjasakkaa elämässä.