Tänään aamulla kassalla oli porukkaa kateudesta vihreinä
Kun haimme miehen kanssa tarvikkeita luksusbrunssillemme. Kaikista kalleimpia tapas-lajitelmia, parhaiden leipomoiden ruisleipiä, kaikista hienoimpia jugurtteja mitä löytyi, graaven lohta, brii-juustoa ja sinisimpukoita.
Nyt nautimme kesäisestä säästä huvilallamme. 🥰
Kommentit (33)
Älä enää jaksa sinä milloin sinua säälittää tyyppi ja kuka syö fileitä tai milloin mitäkin! Mene hoitoon!
Muutitko tällä kertaa teltasta huvilaan ja sitä ennen omakotitalosta telttaan?
Onhan teillä ylioppilaslakit päässä? Ilman yo-lakkia ei vappua voi kertakaikkiaan juhlia.
Maksoitko isolla 50 euron setelillä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Muutitko tällä kertaa teltasta huvilaan ja sitä ennen omakotitalosta telttaan?
Ainakaan muuttokuorma teltasta huvilaan ei ole ollut iso. Varmaan mahtunut maitokärryyn 🤔
Kovin on tavanomaista murkinaa teidän brunssillanne. Ruisleipää, jugutttia, simpukoita. Rahvaan pöperöä, mutta kai köyhänlin pitää saada kehuskella jollakin.
Mitä ne "kaikista hienoimmat jogurtit" ovat?
Graaven lohi lienee graavilohta vai onko sekin jotain hienompaa?
Ap. Ihan tavallisia tarvikeita nuo ovat arkenakin. Tuskin kukaan edes katsoo kenenkään ostoksia. Ehkä kaksi moukkaa sadasta. 😝
Vierailija kirjoitti:
Kovin on tavanomaista murkinaa teidän brunssillanne. Ruisleipää, jugutttia, simpukoita. Rahvaan pöperöä, mutta kai köyhänlin pitää saada kehuskella jollakin.
Mitä sinä laittaisit?
Nakkeja ja perunasalaattia?
Ehkä mies vielä heittäytyy villiksi ja avaa shampgné-pullon. Ken tietää 😉
AP
Tottakai katsoivat kateellisena? Mitä on hienoin ruisleipä ? Leipomo pisteiden leivät on eilisiä jo tänään, ovat vapaalla ei tekemässä leipää. Aika huonot eväät teillä
No ei musta lohi, jukurtti ja ruisleipä nyt varsinaista luksusta ole. Ehkä sinisimpukat nyt tästä erottuu.
No niinpä ;) Voi kuinka hienoa ! Kutsukaa ihmeessä naapuritkin nauttimaan vieraanvaraisuudestanne kun teillä on mistä antaa :)
Säälivät, kun itse käytte kaupassa. Meillä käy hovimestari tai keittiöpäällikkö.
Piknik - Sini simpukat ne varsinkin aiheuttaa kateutta.
No jaa, harvemminpa itse ainakaan oon tullut jugurtista kateelliseksi 🤔