Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, hävetkää!

Vierailija
10.05.2007 |

Lopettakaa jo toi ainainen toisten selkään puukottaminen! Kotiäiti vs uraäiti, who cares! Oletteko koskaan pysähtyneet miettimään, miksi miehet eivät leimaa, mollaa ja nollaa toisiaan tekemiensä valintojen perusteella? Kuinka moni koti-isä haukkuu työssäkäyvät isät maanrakoon tai toisin päin? Hyvä veli -verkostot ovat olemassa siksi, että miehet pystyvät yhteistoimintaan, naiset eivät. Lapsuudesta lähtien jos kolme tyttöä koittaa leikkiä keskenään, yksi suljetaan aina ulkopuolelle, nimim. kokemusta on.

Mitä hiivatin sadistista mielihyvää te saatte toistenne tuomitsemisesta? Eikö näin äitienpäivänkin alla kannattaisi pikemminkin tsempata toisiamme kuin pönkittää keinotekoisia vastakkainasetteluja? Täällä av:lla todella tulee hyvin esiin naisten pimeä puoli. Esimerkkejä riittää: synnytystavan arvottaminen, lasten sukupuolella ylpeily (tai sen perusteella toisten äitien säälittely), äidiksi tulemisen " oikea ikä" jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne.

Lopettakaa jo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla viivalla ollaan.

Vierailija
2/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voida luottaa siihen, että itsekin ollaan ihan hyviä, vaikka joku toinen tekeekin toisella tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein vähän paha mieli tuosta kotiäitiys-ketjusta. Eikö ihmiset ajattele tätä elämää yhtään syvällisemmin? Kuin että kaikilla täällä oleminen on rajallista ja kuolema voi tulla ihan milloin vain.

Minä ainakin koitan vain nauttia ja rakastaa mahdollisimman paljon tässä lyhyessä ajassa minkä olemme saaneet elämältä. Olen onnellinen että joka aamu saan herätä ihanan ja suloisen pojan kanssa elämään tätä meidän omaa arkea ja mieskin on lähellä joka päivä. Ei ole kiirettä meidän perheessä, eikä elämä kulu turhaan bisnesmaailman vouhotuksiin tai työstressiin.

Vierailija
4/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitit: " Oletteko koskaan pysähtyneet miettimään, miksi miehet eivät leimaa, mollaa ja nollaa toisiaan tekemiensä valintojen perusteella? "

Siis sinä et taida tietää miehisestä maailmasta mitään? Itse olen miesvaltaisella alalla töissä ja voin todeta että miehet ne vasta arvottavatkin ja leimaavat toisiaan. Hirveä taistelu siitä että kuka on kukko tunkiolla eikä siinä keinoja kaihdeta. Harva se päivä heittävät avointa pikku piruilua toisilleen. Se on sellaista kuka on kovin jätkä -kilpailua. Ainakin meidän työpaikalla tasa-arvo ihmisten kesken on ihan outo käsite. On ns. " hyvä veli" -rinkejä ja " pomottaja - perseenuolija" -ryhmiä :) Miehissä on naisiin verrattuna ainoastaan se ero, että he eivät arvostele tai leimaa toisiaan samoista asioista kuin naiset. Eikä heillä nämä pikku kuppikunnat rajoitu kahteen henkilöön kuten naisilla vaan on vähän useamman hengen ryhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän