Milloin naiset tajuavat, että miehiä ei kiinnosta naisen ura, status tai mihin kaikkeen nainen pystyy ilman miestä?
Nuo ovat täysin toisarvoisia juttuja. Paljon tärkeämpää on se tukeeko nainen miestä, onko lämmin ihminen ja tuoko suhteeseen feminiinistä pehmeyttä.
Tämä pätee varsinkin menestyneisiin, maskuliinisiin korkean tason miehiin.
Mies ei halua kilpailla naisen kanssa.
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset miehet, jotka kokevat älykkään ja menestyneen naisen kilpailuksi. Nimenomaan ne miehet, jotka ovat itsekin itsevarmoja ja tavoittelevat omia unelmiaan, arvostavat naisessa näitä asioita. Tällaiset miehet näkevät kumppaninsa vahvuudet ja saavutukset inspiraationa, eivät uhkana.
Äh, ei.
Mies ei koe "kilpailijaksi" tai "uhaksi" ketään naista. Tällainen ura-orientoitunut nainen vain on valitettavasti jotain muuta kuin sellainen, jonka mies haluaa kumppanikseen. Joskus voi mennä jopa niinkin, että ei halua tällaista edes sänkyynsä. Naisessa vetoaa aivan muut asiat kuin "ura" tai "kunnianhimo" tai ihan mikä tahansa tähän viittaava. Eikä tämä ole edes ennakko-asenne, vaan valitettavasti tosielämässä koettua ja mitä enemmän elää, sitä vähemmän haluaa näitä. Mies ei ole rekrytoimassa työntekijää Tinderissä.
Joskus näille naisille voi aluksi olla vähän ikävä kokemus, mutta miehiä riittää ja lopuksi useimmat löytävät toisensa.
Sä oot kyllä hyvä käyttämään sanoja.
Loogisuus ja järkevyys saati sitten mikään tutkimus ei näissä sun sanoissasi kuitenkaan ole takana.
Ne on vaan sanahelinää, jota jos syventyy tarkastelemaan tarkemmin, ne paljastuvat täysin tyhjiksi puheiksi kaikki.
Tuulikellokin osaa kilkattaa, mutta ei siinä mitään sävelmää tai taitoa takana ole. Eikä se siihen kykenisikään.
Ap, etsisitkö minulle miehen, joka haluaa naisellisen naisen? Ottaisin mielihyvin sellaisen vastaan. En ole koskaan tavannut sellaista elämäni aikana. Kaikki tunteettomat kovisnaiset ovat aina parisuhteessa. T. se naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltainen mies, joka ei ole kiinnostunut naisen urasta, voi itse asiassa projisoida omia epävarmuuksiaan ja pelkojaan. Hän saattaa kokea itsensä riittämättömäksi, kun tällaiset uranaiset eivät ole kiinnostuneita hänestä tai koska hän ei ole itse yhtä menestynyt, ja kääntää tilanteen ympäri väittäen, ettei ole itse kiinnostunut. Tämä on psykologinen puolustusmekanismi, joka suojelee hänen itsetuntoaan.
Kyökkipsykologiaa taas kerrakseen. Ilmeisesti naisille on kerta kaikkiaan vaikeaa tunnustaa sitä tosiasiaa, että ei mies projisoi mitään. Ehkä tämä ymmärryksen puute johtuu siitä, että halu naista kohtaan lähtee hyvin syvältä. Sitä joko on tai ei, ja jos tällainen uranainen ei sitä herätä, niin se on siinä. Ikävää, mutta todellista. Ei siinä auta jälleen kerran syyttää kaikkia miehiä, jotka eivät sinua halua, jonkinlaisesta itsetunnottomuudesta tms, vaikka tällainen on naisille hyvin tyypillistä. Ehkä se on sitten se naisellinen psykologinen puolustusmekanismi?
urheilijat, näyttelijät, poliitikot ja kansainvälisten yritysten johtajat.
Bill Gates (Microsoftin perustaja)
Kumppani: Melinda Gates – entinen hyväntekeväisyysjärjestön johtaja (Bill & Melinda Gates Foundation).
Elon Musk (Tesla, SpaceX)
Kumppani: Grimes – muusikko ja taiteilija.
Jeff Bezos (Amazonin perustaja)
Kumppani: MacKenzie Scott – kirjailija ja hyväntekeväisyysaktivisti.
David Beckham (Jalkapalloilija)
Kumppani: Victoria Beckham – muotisuunnittelija ja entinen Spice Girls -tähti.
George Clooney (Näyttelijä ja elokuvatuottaja)
Kumppani: Amal Clooney – ihmisoikeusjuristi.
Barack Obama (Yhdysvaltain entinen presidentti)
Kumppani: Michelle Obama – entinen ensimmäinen nainen, kirjailija ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.
Prince William (Britannian prinssi)
Kumppani: Catherine, Cambridge'n herttuatar – humanitaarinen työntekijä ja kuninkaallinen.
Brad Pitt (Näyttelijä ja elokuvatuottaja)
Kumppani: Angelina Jolie – näyttelijä ja YK:n hyvän tahdon lähettiläs.
Steve Jobs (Apple)
Kumppani: Laurene Powell Jobs – liikemies ja hyväntekeväisyysaktiivisti.
LeBron James (Koripalloilija)
Kumppani: Savannah James – liikenainen ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Mark Zuckerberg (Facebookin perustaja)
Kumppani: Priscilla Chan – lääkäri ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Ryan Reynolds (Näyttelijä ja elokuvatuottaja)
Kumppani: Blake Lively – näyttelijä ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Muhammad Ali (Nyrkkeilijä)
Kumppani: Lonnie Ali – humanitaarinen aktivisti ja kirjailija.
Nelson Mandela (Etelä-Afrikan entinen presidentti)
Kumppani: Graça Machel – humanitaarinen aktivisti ja entinen Mosambikin ensimmäinen leidi.
Boris Johnson (Iso-Britannian pääministeri)
Kumppani: Carrie Symonds – viestintäasiantuntija ja ympäristönsuojelija.
Richard Branson (Virgin Group)
Kumppani: Joan Templeman – liikenainen ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Hugh Jackman (Näyttelijä)
Kumppani: Deborra-Lee Furness – näyttelijä ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Dwayne "The Rock" Johnson (Näyttelijä ja entinen painija)
Kumppani: Lauren Hashian – laulaja ja säveltäjä.
Jack Ma (Alibaba Groupin perustaja)
Kumppani: Zhang Ying – koulutettu kemisti ja liikemies.
Rafael Nadal (Tennispelaaja)
Kumppani: Xisca Perelló – liikenaine ja hyväntekeväisyysaktiivisti.
John Legend (Laulaja ja tuottaja)
Kumppani: Chrissy Teigen – malli ja kirjailija.
Michael Jordan (Koripalloilija)
Kumppani: Yvette Prieto – malli ja liikenainen
Pele (Jalkapalloilija)
Kumppani: Márcia Aoki – liikenainen ja ravintoloitsija.
Arnold Schwarzenegger (Näyttelijä ja poliitikko)
Kumppani: Maria Shriver – toimittaja ja kirjailija.
Mick Jagger (Rokkari, The Rolling Stones)
Kumppani: Melanie Hamrick – balettitanssija.
Chris Hemsworth (Näyttelijä)
Kumppani: Elsa Pataky – näyttelijä ja malli.
Ben Affleck (Näyttelijä ja elokuvatuottaja)
Kumppani: Jennifer Lopez – laulaja ja näyttelijä.
Justin Timberlake (Laulaja ja näyttelijä)
Kumppani: Jessica Biel – näyttelijä ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Mark Cuban (Liikemies ja Shark Tank -tähti)
Kumppani: Tiffany Stewart – liikenainen ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Tom Hanks (Näyttelijä)
Kumppani: Rita Wilson – näyttelijä ja laulaja.
Bill Clinton (Yhdysvaltain entinen presidentti)
Kumppani: Hillary Clinton – entinen ensimmäinen nainen ja poliitikko.
Jack Nicholson (Näyttelijä)
Kumppani: Rebecca Broussard – näyttelijä ja malli.
Frank Sinatra (Laulaja ja näyttelijä)
Kumppani: Ava Gardner – näyttelijä.
Bob Dylan (Laulaja ja lauluntekijä)
Kumppani: Sara Dylan – malli ja taiteilija.
Will Smith (Näyttelijä)
Kumppani: Jada Pinkett Smith – näyttelijä ja laulaja.
Leonardo DiCaprio (Näyttelijä)
Kumppani: Camila Morrone – malli ja näyttelijä.
Roger Federer (Tennispelaaja)
Kumppani: Mirka Federer – entinen tennispelaaja ja hyväntekeväisyysaktivisti.
John F. Kennedy (Yhdysvaltain entinen presidentti)
Kumppani: Jacqueline Kennedy – entinen ensimmäinen nainen ja kulttuuriaktivisti.
Dwayne "The Rock" Johnson (Näyttelijä ja entinen painija)
Kumppani: Lauren Hashian – laulaja ja säveltäjä.
James Cameron (Elokuvantekijä)
Kumppani: Suzy Amis – näyttelijä ja ympäristönsuojelija.
David Bowie (Muusikko ja näyttelijä)
Kumppani: Iman – malli ja liikemies.
Paul McCartney (The Beatles -jäsen)
Kumppani: Nancy Shevell – liikemies ja hyväntekeväisyysaktiivisti.
Michael Bloomberg (Bloomberg LP:n perustaja)
Kumppani: Diana Taylor – entinen pankkiiri ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Lenny Kravitz (Muusikko)
Kumppani: Lisa Bonet – näyttelijä.
Jim Carrey (Näyttelijä ja koomikko)
Kumppani: Ginger Gonzaga – näyttelijä ja koomikko.
Steven Spielberg (Elokuvantekijä)
Kumppani: Kate Capshaw – näyttelijä.
George H. W. Bush (Yhdysvaltain entinen presidentti)
Kumppani: Barbara Bush – entinen ensimmäinen nainen ja hyväntekeväisyysaktivisti.
Zhang Yimou (Elokuvantekijä)
Kumppani: Chen Tianwen – elokuvantekijä ja tuottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliininen ja vahva mies nimenomaan kestää, että myös nainen on vahva. Ainoastaan heikkoluonteiset miehet kokevat vahvan naisen uhkana.
"Vahva" = vaikea.
Kukaan ei halua tällaista naista.
Taasko sinulla on joki ylimaallinen valtakirja puhua kaikkien miesten puolesta?
Totta! Meillä menee hyvin juuri näin.
Ihmettelen, että tuo listaaja ei ole tiennyt, että sekä Hillary Clinton että Michele Obama ovat juristeja. Hillary oli lisäksi jo nuorempana merkittävä poliitikko.
On erittäin harvinaista, että poliitikon vaimo on täysin kouluttamaton ihminen länsimaissa. Trump on tässäkin poikkeus.
Kyllä minua kiinnostaa naisten urat.
Mies - 32 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliininen ja vahva mies nimenomaan kestää, että myös nainen on vahva. Ainoastaan heikkoluonteiset miehet kokevat vahvan naisen uhkana.
"Vahva" = vaikea.
Kukaan ei halua tällaista naista.
Ja millä lailla vahva nainen on vaikea? Koska ei suostu toimimaan äitinä miesvauvalle ja koska hänellä on myös oma tahto ja omia tavoitteita?
"Vahva" nainen = vaikea.
Se vain menee niin, sori. Nyt tähän alle voidaan ottaa taas ketjullinen vihaista puuskutusta siitä, kuinka miehet taasjotainikävää, mutta ei. Se on refleksi. Kukaan ei halua vaikeaa naista elämäänsä, kaikkein vähiten tällaisen kokeneet. Kokonaisuutena se vain ei anna mitään ja on vain kaksi tapaa, väärä ja naisen.
Onneksi on naisia, joiden kanssa on helppo olla ja elää. Vapaina näitä kyllä harvemmin löytyy, ikävä kyllä mutta tähän lienee luonnolliset selitykset.
Nainen saa olla aivan mitä ikinä haluaa, mutta lienee itsepetosta pitää miehiä jonain heikkoitsetuntoisina pelkureina, kun eivät halua vaikeaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset miehet, jotka kokevat älykkään ja menestyneen naisen kilpailuksi. Nimenomaan ne miehet, jotka ovat itsekin itsevarmoja ja tavoittelevat omia unelmiaan, arvostavat naisessa näitä asioita. Tällaiset miehet näkevät kumppaninsa vahvuudet ja saavutukset inspiraationa, eivät uhkana.
Äh, ei.
Mies ei koe "kilpailijaksi" tai "uhaksi" ketään naista. Tällainen ura-orientoitunut nainen vain on valitettavasti jotain muuta kuin sellainen, jonka mies haluaa kumppanikseen. Joskus voi mennä jopa niinkin, että ei halua tällaista edes sänkyynsä. Naisessa vetoaa aivan muut asiat kuin "ura" tai "kunnianhimo" tai ihan mikä tahansa tähän viittaava. Eikä tämä ole edes ennakko-asenne, vaan valitettavasti tosielämässä koettua ja mitä enemmän elää, sitä vähemmän haluaa näitä. Mies ei ole rekrytoimassa työntekijää Tinderissä.
Joskus näille naisille voi aluksi olla vähän ikävä kokemus, mutta miehiä riittää ja lopuksi useimmat löytävät toisensa.Sä oot kyllä hyvä käyttämään sanoja.
Loogisuus ja järkevyys saati sitten mikään tutkimus ei näissä sun sanoissasi kuitenkaan ole takana.
Ne on vaan sanahelinää, jota jos syventyy tarkastelemaan tarkemmin, ne paljastuvat täysin tyhjiksi puheiksi kaikki.
Tuulikellokin osaa kilkattaa, mutta ei siinä mitään sävelmää tai taitoa takana ole. Eikä se siihen kykenisikään.
No katsos, kun edes yrittää vastata siihen argumentointiin, eikä vain sommitella jotain vastaajasta. Mutta hei, ehkä se sitten on liikaa vaadittu, kuten edes yksi peruste?
Nainen. Jälleen kerran.. Mutta kyllä me teistä useimmista tykätään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliininen ja vahva mies nimenomaan kestää, että myös nainen on vahva. Ainoastaan heikkoluonteiset miehet kokevat vahvan naisen uhkana.
"Vahva" = vaikea.
Kukaan ei halua tällaista naista.
Mutta kuka huolisi sinut ap. Kun kukaan ei huoli tuollaista ajatusmalliltaan iänvanhaa reliikkiä.
Ja siitä tässä taitaa olla kyse. Tästä kaikkien miesten aka ap:n mielipiteestä. Alennetaan ne keitä ei saa.
Ei vaikka kuinka itkee ja uikuttaa ja kerjää sääliä täällä niillä Tinder-aloituksillaan. Kun kukaan ei tykkää, kukaan ei edes anna mahdollisuutta. Niin silloinhan naisten täytyy olla huonoja, että itsetunto kestää jatkuvan hylkäämisen.
Itsensä muuttamisella vois olla mahdollisuuksia, mutta siihenhän sinä et kykene.
Kykenet vaan ruikuttamaan misogyniaasi tänne vuodesta toiseen eri aloitteilla.
Säälittäis ellet olis...noh sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miestä voi kiinnostaa itse NAINEN ja mitä hän tekee, mistä on innostunut? Eli myös se ura ja tekeminen.
Onko siis naisen ainut rooli vain tukea, hemmotella ja ymmärtää miestä?
Minä ainakin olen kiinnostunut miehestä ihmisenä ja hänen urastaan myös.
Eikö toimi toisinpäin? Pitääkö miehen olla ainut keskipiste ja kaiken pyöriä hänen ympärillään.
- N42, menestynyt mutta myös hyvin femiininen, lämmin ja seksikäs
Tämä tätä miesten vauvailua. Sellaista uustoksista menneisyyden etsimistä elämään, jolloin naiset olivat vain miestä varten, eivät käyneet töissä kodin ulkopuolella ja vaihtoehdot naisille oli aika rajattuja. Miehet kehittyvät niin hitaasti, että elävät vielä tätä aikaa. Monelta mieheltä jää hyvä parisuhde elämättä kun etsivät tuollaista naista koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltainen mies, joka ei ole kiinnostunut naisen urasta, voi itse asiassa projisoida omia epävarmuuksiaan ja pelkojaan. Hän saattaa kokea itsensä riittämättömäksi, kun tällaiset uranaiset eivät ole kiinnostuneita hänestä tai koska hän ei ole itse yhtä menestynyt, ja kääntää tilanteen ympäri väittäen, ettei ole itse kiinnostunut. Tämä on psykologinen puolustusmekanismi, joka suojelee hänen itsetuntoaan.
Kyökkipsykologiaa taas kerrakseen. Ilmeisesti naisille on kerta kaikkiaan vaikeaa tunnustaa sitä tosiasiaa, että ei mies projisoi mitään. Ehkä tämä ymmärryksen puute johtuu siitä, että halu naista kohtaan lähtee hyvin syvältä. Sitä joko on tai ei, ja jos tällainen uranainen ei sitä herätä, niin se on siinä. Ikävää, mutta todellista. Ei siinä auta jälleen kerran syyttää kaikkia miehiä, jotka eivät sinua halua, jonkinlaisesta itsetunnottomuudesta tms, vaikka tällainen on naisille hyvin tyypillistä. Ehkä se on sitten se naisellinen psykologinen puolustusmekanismi?
Työskentelin aikoinani yhdessä maailman tunnetuimmista sijoituspankeista. Siellä työskentelevät miehet valitsivat kumppaneikseen poikkeuksetta naisia, jotka olivat itsekin menestyneitä omalla alallaan. Ei todellakaan ollut mitään pullantuoksuisia siivoojanaisia heillä.
Ja sitten kun näistä erosivat, menivät Tinderiin ja hakevat sitten uutta samanlaista..? Tuskin.
Ap:n kirjoitus lähti siitä, että joillakin naisilla on halu kirjoittaa kuvaukseensa joskus pitkästikin, kuinka hyvin osaavat vaihtaa renkaita, kuinka hyviä ja menestyksellisiä ovat kuka missäkin työssään jne, niin miksi? Miksi naiset kuvittelevat, että tämä jotenkin lisäisi miesten (yleistä) kiinnostusta juuri heihin?
On täysin selvää, että naisille itselleen miehen status on todella tärkeää. Mutta sama ei päde toiseen suuntaan, ei lähellekään. Ja tässäkin ketjussa haetaan esimerkkejä esim. siivoojanaisia pankkiireille parittamalla, mikä on hyvä esimerkki huonosta esimerkistä. Väliin mahtuu hyvin paljon.
Itse olen johtavassa asemassa oleva mies, joka hakee naista. Valitettavasti vain tosiasia on, että kaikki muu kuin tittelit, toimenkuvat tms työpaikkailmoituksista enemmän tutut ominaisuudet eivät lisää kiinnostusta naiseen, hyvin usein päinvastoin. Etsin kumppania itselleni, en työntekijää tiimiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltainen mies, joka ei ole kiinnostunut naisen urasta, voi itse asiassa projisoida omia epävarmuuksiaan ja pelkojaan. Hän saattaa kokea itsensä riittämättömäksi, kun tällaiset uranaiset eivät ole kiinnostuneita hänestä tai koska hän ei ole itse yhtä menestynyt, ja kääntää tilanteen ympäri väittäen, ettei ole itse kiinnostunut. Tämä on psykologinen puolustusmekanismi, joka suojelee hänen itsetuntoaan.
Kyökkipsykologiaa taas kerrakseen. Ilmeisesti naisille on kerta kaikkiaan vaikeaa tunnustaa sitä tosiasiaa, että ei mies projisoi mitään. Ehkä tämä ymmärryksen puute johtuu siitä, että halu naista kohtaan lähtee hyvin syvältä. Sitä joko on tai ei, ja jos tällainen uranainen ei sitä herätä, niin se on siinä. Ikävää, mutta todellista. Ei siinä auta jälleen kerran syyttää kaikkia miehiä, jotka eivät sinua halua, jonkinlaisesta itsetunnottomuudesta tms, vaikka tällainen on naisille hyvin tyypillistä. Ehkä se on sitten se naisellinen psykologinen puolustusmekanismi?
Työskentelin aikoinani yhdessä maailman tunnetuimmista sijoituspankeista. Siellä työskentelevät miehet valitsivat kumppaneikseen poikkeuksetta naisia, jotka olivat itsekin menestyneitä omalla alallaan. Ei todellakaan ollut mitään pullantuoksuisia siivoojanaisia heillä.
Ja sitten kun näistä erosivat, menivät Tinderiin ja hakevat sitten uutta samanlaista..? Tuskin.
Ap:n kirjoitus lähti siitä, että joillakin naisilla on halu kirjoittaa kuvaukseensa joskus pitkästikin, kuinka hyvin osaavat vaihtaa renkaita, kuinka hyviä ja menestyksellisiä ovat kuka missäkin työssään jne, niin miksi? Miksi naiset kuvittelevat, että tämä jotenkin lisäisi miesten (yleistä) kiinnostusta juuri heihin?
On täysin selvää, että naisille itselleen miehen status on todella tärkeää. Mutta sama ei päde toiseen suuntaan, ei lähellekään. Ja tässäkin ketjussa haetaan esimerkkejä esim. siivoojanaisia pankkiireille parittamalla, mikä on hyvä esimerkki huonosta esimerkistä. Väliin mahtuu hyvin paljon.
Itse olen johtavassa asemassa oleva mies, joka hakee naista. Valitettavasti vain tosiasia on, että kaikki muu kuin tittelit, toimenkuvat tms työpaikkailmoituksista enemmän tutut ominaisuudet eivät lisää kiinnostusta naiseen, hyvin usein päinvastoin. Etsin kumppania itselleni, en työntekijää tiimiini.
Miksi sinä korostat sitä, että olet menestynyt ja johtaja, mutta sinua häiritsee jos nainen korostaa omaa uraansa? Aikamoista kaksinaismoraalia taas.
Alkup. kirjoituksessa viitattiin työyhteisöön, jossa kirjoittaja viittaa omaan ilmoitettuun näkemykseensä työyhteisön miesten parinvalinnasta. Kyse ei ole siis moraalin yksinäisyydestä tai kaksinaisuudesta, vaan lukemisen ymmärtämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset miehet, jotka kokevat älykkään ja menestyneen naisen kilpailuksi. Nimenomaan ne miehet, jotka ovat itsekin itsevarmoja ja tavoittelevat omia unelmiaan, arvostavat naisessa näitä asioita. Tällaiset miehet näkevät kumppaninsa vahvuudet ja saavutukset inspiraationa, eivät uhkana.
Äh, ei.
Mies ei koe "kilpailijaksi" tai "uhaksi" ketään naista. Tällainen ura-orientoitunut nainen vain on valitettavasti jotain muuta kuin sellainen, jonka mies haluaa kumppanikseen. Joskus voi mennä jopa niinkin, että ei halua tällaista edes sänkyynsä. Naisessa vetoaa aivan muut asiat kuin "ura" tai "kunnianhimo" tai ihan mikä tahansa tähän viittaava. Eikä tämä ole edes ennakko-asenne, vaan valitettavasti tosielämässä koettua ja mitä enemmän elää, sitä vähemmän haluaa näitä. Mies ei ole rekrytoimassa työntekijää Tinderissä.
Joskus näille naisille voi aluksi olla vähän ikävä kokemus, mutta miehiä riittää ja lopuksi useimmat löytävät toisensa.Sä oot kyllä hyvä käyttämään sanoja.
Loogisuus ja järkevyys saati sitten mikään tutkimus ei näissä sun sanoissasi kuitenkaan ole takana.
Ne on vaan sanahelinää, jota jos syventyy tarkastelemaan tarkemmin, ne paljastuvat täysin tyhjiksi puheiksi kaikki.
Tuulikellokin osaa kilkattaa, mutta ei siinä mitään sävelmää tai taitoa takana ole. Eikä se siihen kykenisikään.
No katsos, kun edes yrittää vastata siihen argumentointiin, eikä vain sommitella jotain vastaajasta. Mutta hei, ehkä se sitten on liikaa vaadittu, kuten edes yksi peruste?
Nainen. Jälleen kerran.. Mutta kyllä me teistä useimmista tykätään!
Edelleen tuulikellon tyhjää kilinää vailla järkeä.
Naisena minua kiinnostaa kyllä oma ura, status ja pystyminen enemmän kuin miehen kynnysmattona toimiminen.
Kuulostaa hyvin epävarman miehen puheilta.
Jos mies vaatii naista luopumaan toimeentulostaan ja alkaa äiteilemään vieroitetulle miesvauvalle, niin sitten on parempi tarjota loppuelämän elatus
Jos mies haluaa vain siitoskokemuksia ja gf-experiencen, prostituutti on oikea osoite
Jos 50/50 suhteen niin sitten mies pitää leipäläpensä kiinni ja yrittää miellyttää naista niin paljon että tämä suostuu sietämään miestä lähellään pidempään kuin 5min ilman palkkiota
Jos miestä naisessa personaalisuus ei kiinnosta, hän ei ole tämmöistä naista ansaitsenutkaan. Miehet, ketkä oma alaarvoisuuttaa nostavat naisia kotinkoneidenä yleinkatseisesti omimaan, alentamaan, käskyttämään- löytäkööt sitten itselle nämä alistuvan sortin kotimatraatsit. Oikea mies auttaa naista, ota huomion naisen uran, toteutuksen ihmisena, tarjoaa turvaa, kunnioitusta ja ota naista ihmisenä, ei lemmikkieläeimenä eikä kotinkoneena. Miehet, ketkä tämän suhtautumisen on itselle selväksi tehneet ja elävät sen mukaisesti, niille on lopulta luvassa henkinen, tunneperäinen, materiaalinen kuin myös fyysinen huvä olo. Muut sitten joutuvat kurseille ja maksavat omaisuuden, miten naisia iskettään
Eikä saa naisia edes sen jälkeen, koska omaarvon tunnetta omaavat naiset ei alentuu tapaamaan eläinten kehitystasolla olevaa vastaissukupuolta. Kunnon miehet etsivat just tämmöisiä naisia, mitä sinä tässä alaarvostat. Et tule tämmöisellä elämänasenteella koskaan saamaan kunnollista elänänkumppania. Naiset ovat myös ihmisiä. Sikiövaiheessa sukupuoli- tuleva mies tai nainen- kehityy vasta myöhemmin, ettäs tiesit. Elikä alkumetreillä ollaan kaikki tasaarvoisia äidin kohdussa- sukupuolettomia. Onko kukaan sinulle tätä opettanut? Miksi sitten korostat , että nainen on toisarvoinen?