Perheemme kiitää kohta Ullanlinnanmäelle, mites teidän perhe?
Meille on kunnia-asia viettää jo neljännessä polvessa vappua Ulliksella silliksellä. Emme voisi ajatellaan vappua ilman sitä! Meille vappu on kevään ja akateemisen sivitysksen juhlaa, johon kuuluu hyvä sillisruoka, hieman porejuomaa ja hyvä seura. Ja tietenkin akateemisen svingin omaavia laulusia, jotka luovat yhteenkuuluvuuden tunnetta akateemiseen yhteisöön. Ulliksella riemu raikaa!
Työväen vappu on meille vieras ja tunkkainen, siihen pidämme etäisyyttä. Ei tällainen historian romukopasta vedetty sosialismin ylistäminen kuulu meidän vappuumme millään tavoin. Tällaista emme hyväksy ja käännämme kulkueelle selkämme, jos se kohdalle sattuisi.
Miten teidän perhe viettää vappua? Velvoittaako akateemiset perinteet? Ne ovat vapun ydin.
Kommentit (36)
"Velvoittaako akateemiset perinteet". Tosi akateemiselta kuulostat, juu.
Meillä on brunssi kotona. Tulossa on hauskoja fiksuja vieraita.
Kiidän ysiksi alepaan hakemaan 8% lonkeroa säkillisen ja kunnon köörillä erääseen lähiöpuistoon dokaamaan vielä pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
"Velvoittaako akateemiset perinteet". Tosi akateemiselta kuulostat, juu.
Luultavasti sama heikkomielinen "DI:n vaimo" joka spämmää tänne Pitkäniemestä käsin.
Ei tarvi kiitää, kun asun täällä. Lähinnä ärsyttää kaikenmaailman suistoalueelta junantuomat juhlijat, jotka tuovat vain roskia hoidetulle nurmikolle ..
Meidän perhe, eli mä, kiidetään kävelylle 😎
onko akateemiset niitä valkolakkisia työttömiä? se, että on lunta paskahuusin katolla, ei tee kenestään millään lailla erilaista saatika parempaa ihmistä. päinvastoin, heidät on aivopesty tottelemaan ja tekemääntyötä, jolla ei ole merkitystä. he ovat nykyajan virallisia valtion opeteeamia tomppeleita. hauskaa vappua !
Menen kuokkimaan sinne ja varastan ihmisten ruuat sieltä koska oon työtön eikä ole itsellä juhlaruokaa.
Aika huono. Vähänpä sinä ap Wapusta tiedät.
Normi päivä tai melkein. Koirat pihalle, kissan kanssa hidasta heräilyä. Hieman vilakkaa joten tuli mökin hellaan. Aamukaffe ja mietintä pulahdanko aamu-uinnille vai en. Päätän jättää sen myöhempään ajankohtaan. Aamupalaksi eilen eräältä kylän mummolta saamani kukkonen eli perunapyörönen. Eilen söin kaksi. Kohta aamulenkille 3 koiran kanssa. Kissa ulkoilutetaan vasta myöhemmin. Hän kävi aamusapuskalla ja läksi jatkamaan unia. Perhettä tulee viikonlopun viettoon hieman myöhemmin. Tuovat jotain herkkuja ja kuplajuomaa. Muuten, ihan normi päivä edessä. Vappu? Mikä se on? Tädilläni oli sen niminen lehmä, mustavalkoinen 😍
Eli ap ja helium-täytteinen barbara.
Joo, mun perhe on Jyväskylässä, Amsterdamissa, Hirvensalossa ja Järvenpäässä. Sitä en tiedä, kiitääkö kukaan mihinkään. Ei ole oltu hössötteleväisiä koskaan, eikä läheisriippuvaisia, tai keksitty itsellemme mielikuvitusperheitä.
Kunhan nyt heräisi ensin, kiitäminen alkoi jo eilen.🥳
Me tilattiin kamujen kanssa pöytä ravintolasta kun tykätään hyvästä ruuasta eikä haluta istua kylmässä maassa ja haistella kusen hajua kun eilen koko puisto on kustu ympäriinsä
Pukeudutaan nätisti ja laitetaan lakit päähän. Vähän sivistystä
Vierailija kirjoitti:
Mä kiidän välillä keittiöön tai vessaan. En muualle.
Tuliko kakka? 😄
Joi näin vanhemmiten mieluummin sisällä ja ravintolaan. Mukavampaa näin kaikille.
Mutta on kiva että on kevättä ilmassa
Nykyään valkoisen lakin saa kuka vain sen ostaa oli ylioppilas tai ei. Nykyään joka hemmetin korinpudonnan kurssin suosittanutkin saa oman valkoisen lakkinsa. Yo-lakki on arvonsa menettänyt.
Osa ulkomailla, osa menossa ystävien luo brunssille Suomessa
Mä kiidän välillä keittiöön tai vessaan. En muualle.