Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suurperheelliset..

29.09.2008 |

huomasin että meitä löytyy joilla lapsia useampia ja joilla vauvakuume taas nostaa päätään:)

Olisi mukava vaihdella kuulumisia samankaltaisten ihmisten kanssa.

Lähipiiristä kun ei löydy muita joilla useampi lapsi.

Itse kuumeilen 6 lapsesta..

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuudetta kuumeillaan vaikka vannoin, että viidennen jälkeen meille ei tule koskaan enää, koska synnytys oli aivan kamala!!!!, mutta kummasti sen unohtaa =) meillä kuopus on vasta puoli vuotta ja muutovat poika -00, tyttö -01, tyttö -04 ja tyttö -06. Nyt eletään varmoilla päivillä, saapi nähdä kuinka kauan=) Miten teillä on kroppa kestänyt monta raskautta peräkkäin? itse hieman pelkään, että miten jaksan taas uuden raskauden...on aikas pahat suonikohjut ollut myös jaloissa..Miten paljon muuten kierrätätte vaatteita?

Vierailija
22/80 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päänuppi ei tahdo kestää näitä loppuraskauksia=)

Sitä ettei keho ole oma itsensä eikä pysy mukana siinä missä muu!

Lasten pukeminen yhtä tuskaa ison masun kanssa.

Mutta muuten tosiaan on kestänyt kroppa hyvin,mullahan ei oo ees ainuttakaan raskausarpea;)Selkä ehkäpä aina välillä vihoittelee,kieltämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on viisi lasta ja nuorin vasta elokuussa syntynyt ja nyt jo olen monesti sitä 6 miettinyt. Meillä lapset syntyneet poika 8/00, tyttö 1/02,tyttö 3/04, tyttö 5/08 ja vielä yksi tyttö 8/08. Joku jo kerkesi niin kivasti sanomaan tuon et isommat hölmöilleet niin että välillä jo käynyt mielessä että ei yhtään enään ja hetken päästä taas sitä miettii et jos kuitenkin 1 vielä. Meillä on vaan niin pienet nää tilat et välillä tuntuu että tänne 87 (miesten suunnittelemaan) neliöön tukehtuu : ). Haaveissa olisi kovati muutto maalle ja jos se joskut onnistuu niin sitten sitä ainakin täytyy juhlia vauvalla : ). jaaha nyt tilattiin maitoa.... :)

Vierailija
24/80 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole paljon tilaa, vain 100 neliön rivitalo ja itsekin haaveilen muutosta maalle=)mutta ollaan me ainakin vielä mahduttu hyvin tähän asuntooon, kun on tehty pieniä muutoksia=) Olen tässä pohtinut, että milloinkohan tämä vauvakuume mahtaa loppua, kun tuntuu, että aina vielä yksi, ei enempää =) että milloin olisi "sopiva" määrä lapsia ja aika lopettaa....aika haikealta nimittäin tuntuisi, jos ei enää tulisi raskaaksi. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Vierailija
25/80 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa on nyt päärakennuksessa 156 neliötä ja yläkertaan saamme toisen mokoman lisää kunhan huoneet sinne tehdään. Eli siis tilan puolesta ei ole tiukkaa, ei sisällä eikä ulkona koska pihapiiriä on jossa temmeltää ja harrastaa!

Meillä kierrätetään kaikki vaatteet jotka suinkin vain seuraavalle kestävät, mutta kengistä ainoastaan kumisaappaat. Kaikki muut kengät ostetaan uutena lapsille jalkojen takia, ja tästä olen tarkka. Kieltämättä se kirpaisee kun hujahtaa kertarytinällä joku 800 euroa kenkäkauppaan, mutta uskon että se on sen arvoista, koska lapset ovat ulkona niin paljon ja tarvitsevat kunnolliset kengät.

Minulla ovat raskaudet olleet helpot, tämä viimeisin kaikista helpoin, ei siis supistuksia ennen aikojaan, ei liitoskipuja sen kummemmin eikä muutakaan. Olen voinut ratsastaa huoletta loppupuolelle ja navettatyötkin tehdä, mahaa ei juurikaan huomaa. Hankalinta on ollut se alun väsymys.

Meillä isäntä on mukana lasten hankinnassa ihan satasella eikä siksi ole tarvinnut vääntää lasten lukumäärästä puolin eikä toisin. mies siis sanoo, että tyytyisi näihinkin mutta hänellä ei mitään sitä vatsaan ole jos lisääkin haluan.

Vierailija
26/80 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hieman sekalaiset tunteet koskien tätä kuumeilua.Katsotaan nyt mitä sitä oikein sitten päättää tehdä.Toisaalta tekee niin vimmatusti tulla raskaaksi ja kokea se kaikki vielä,mutta sitten taas mietin sitä jaksamista ja muutenkin kaikkea hulluja juttuja.Varmasti moni jo ajattelee,että on tuokin outo tapaus,ja niinhän olenkin :)

Minulla on raskaudet menny aikas hyvin,selkä vähän oikutellu ja kiloja tullut kiitettävästi..

Mielestäni on maailman hienoin ja ihanin juttu,että sisällä kasvaa ja kehittyy ihmisen alku.

Minä olen yrittänyt opiskellakin tämän kaiken hässäkän keskellä.varmasti näky kun minä kirjoittamassa esseetä ja lapset pyörii siinä ja pyytävät mitä milloinkin ja välillä vaihdetaan vaipat ja mitä kaikkea.Olen kuitenkin saanut ihan kivasti jotain aikaseksi.Opiskelen etäopistossa kasvatustiedettä omaksi iloksi.

juupa juu,aurinko paistaa ja kylläpäs näkyy kaikki liat ikkunoissa.pitäs jaksaa ne pestä ennen talvipakkasia.

ihana kuitenkin tämmönen aurinkoinen syksyilma.

Vierailija
27/80 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan PAKKO tulla tänne kurkkimaan.. Ja suureksi ilokseni meriutukin oli täällä!! HUIPPUA!! Ja toki muitakin tuttuja, joille Omppis nyt vilkuttaa niin vimmatusti! :x

Juu, viisi lapsukaista löytyy meiltä ja jo neljännen piti olla se viimeinen ja viidennen viimeistään. Ja nyt taas pieni haave päällä.. ;) Meidän lapset: kaksospojat-98, tyttö-00, tyttö-06 ja tyttö-08. Pienimmäinen siis vasta alle seitsenkuinen. Pieni ja ihana.. Enkä missään nimessä vielä suunnittelisi uutta raskautta. Haaveen tasolla vasta.. Minulla.. Isukki pitäisi taas kerran puhua ympäri.. ;)

Monta päivää olen taas yrittänyt unohtaa tämän koko asian, mutta kun.. Kyllä TE tiedätte!! :)

Haaveillaan yhdessä!

Olisi ihana odottaa vielä kerran! Olla raskaana ja synnyttää.. HUOKAUS.. :x

Omppis (hassu äippä..)

Vierailija
28/80 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, täältä löytyi muitakin hulluja! Kävin tuossa kuukausi sitten kurkkaan että eipä enää kukaan haaveile suurperheestä mutta nyt olikin ihana löytää teidät. Olen joskus vähiinsä kirjoitellut, muistin teistä monta.

Minulla siis taas sama "vika", esikoinen 9 kk ja aina vaan tulee tunne että jos vielä kerran, oli se niin ihanaa olla raskaana. Mutta välillä tekis mieli vannoa viimeisen kerran ettei ikinä enää! KUn oikein on tilanne päällä täällä ja tekis mieli paeta avaruuteen! Ehkä nyt haluan odotella et tuo pikku tyttö täyttää vuoden, sit vois alkaa yrittämään eli tammikuussa! Pari kuukautta vielä! Mut ehkä pitäis haastatella tuota isäntääkin!

Me myös asutaan maalla omakotitalossa, on lääniä pihallakin lapsille. Ja ensi kesänä tehdään meille yläkerta valmiiksi niin voisihan siihen heti vauvan pyöräyttää kun on tilaa! Nyt talo n 130 neliöö.

Ja voishan tuon kertoa että seiskasta haaveillaan! Joku mainitsikin ettei lukua voi jättää parittomaksi ja olen hieman samaa mieltä. Sehän se ropleema onkin kun tämä kuume oikeastaan vaatii kaksi vauvelia mut no thanks kaksoset.

Ihana asia sinällään mut ei tähän tilanteeseen.

Meillä siis lapset tytöt 00,02,03 ja pojat 05,06 ja tyttö 08. Olen halunnut tämän lapsiprojektin kerralla valmiiksi, siksi tiukka tahti! Äiti säälii yli kaiken, liekkö anoppikin (ainakin poikaansa). Muista ihmisistä ei edes kannnata puhua!!

Minä teen aina fiilispohjalta pientä lisätienestiä tässä kotona, ompelemalla. Mut eihän niillä tuloilla ole hurraamista, kiitos taas miehen palkankorotukselle!

Mutta niin eletään kun on varaa, eikä meidän elämä mielestäni ole liian tiukkaa. On varaa joskus toteuttaa haaveita. Ollaan kovia säästämään.

Mut palaanpa taas, oli niin kiva löytää teidät. Tällaista asiaa ei ihan joka piirissä viitsi julki lausua et olen taas vauvakuumeessa. Soittavat sairasauton...

Iuiu ja mukulalauma

Vierailija
29/80 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken tänne kuumeilijoihin kuulu vaan odottajiin,mutta muutaman kerran taisin tähän pinoon jo kirjoittaa miten tässä seiskaa ootellessa kuume nostaa päätään kasiin=)

Mutta kyllä nyt on niin rankkaa tämä odotus,keholle ja nupille että ollaan päädytty tämän jälkeen kunnon ehkäisyyn,eli horm kierukkaan.Eli jätänpä itten suosiolla tämän pinon ja keskityn kestämään tämän raskauden loppuun ja palaan sitten jokus sitä iltatähtikasia kuumeilemaan=)

Oikeen paljon onnea teidän kaikkien yrityksiin ja niitä tärppejä,toivottelee Leanna

Vierailija
30/80 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi te kaikki tutut ...etenkin meriutu, omppuäippä....

joo, täällä kuumeillaan ja kovasti kanssa, vauva on kohta 3kk, ja tuntuu että biologinen kello käy tiuhaan..

mies pitäisi saada mukaan vaan..

nyt tulee vieraita, jatkan myöhemmin,

sinuvi + 4lasta

Vierailija
31/80 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähti liian varhain tuo ed. viesti.

Niin, vieraat lähti, ja lapset on rauhassa puuhissaan, ehkä ennätän muutaman sanan kirjoittaa.

Ihan niinkuin tuolla edellä joku kirjoittikin, ettei vielä kuumeile varsinaisesti vaan haaveilee, niin sama juttu täällä.

Tuntuu että haave oli päällä silloin kun kuopus pian 3kk oli vielä masussa, että jos vielä yksi tämän jälkeen, ja se sama fiilis on valloilla yhä.

Olisi hienoa jos perhe kasvaisi vielä siihen että olisi 5lasta.

Tuo mies ei ole vaan ihan samoilla fiiliksillä.. miten nuo miehet on niin käytännöllisiä,.. meilläkin kovin pohtii auton vaihtoprosessia nyt, ja miten sitten jos olis 5 lasta?

Pitäis kuitenkin matkatavaroita mahtua kyytiin kun kaikki ollaan autossa.. eikä paku ole vielä (jos mieheltä kysytään, niin koskaan..) hankintalistalla.. Nii-iin, eipä sitä valmiita ratkaisuja ole, olen vaan sitä mieltä että kyllä sitä jotenkuten varmaan pärjättäisiin..

Asuntoon meillä kyllä mahtuisi jotenkuten uusi tulokas. Asutaan maalla, pihalla on tilaa temmeltää.

Lapsia on siis nyt tyttöjä 12 ja 11v, ja pojat pian 3 ja 3kk.

Oli puhetta että ollaanko kotiäitejä, vai uraäitejä, no minä olen ollut töissä kahden vanhimman jälkeen, kunnes jäin 3.ltä kotiin. Ja äippälomalla siis nyt olen. Ja aion jäädä hoitovapaalle kyllä, etten pyri heti työmaille.

Tälläistä tällä kertaa.

Miten teidän arkenne sujuu, pienten ja vähän isompien kanssa?

sinuvi

Vierailija
32/80 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meinaan NIIN mukavaa lukea Omppuäipän ja Sinuvin kuulumisia!!!

Mukavaa, että taas ollaan palattu juurillemme :D

Meillä tuo isäntä ehkäpä vielä pitkin hampain suostuisi yhteen naperoon, mutta sen jälkeen kuulemma pistäisi piuhat ihan kauhiaan umpisolmuun, että yhtään jälkeläistä ei enää hänelle tulisi ;)

Noo.. Katsellaan nyt kunhan imetys joskus loppuu ja kuukautiset toivon mukaan palaa. Mitään ehkäisyä meillä ei ole käytössä, koska tuo lapsenteko ei meillä ole kovin helppoa ja ilman apuja raskautuminen on aika epätodennäköistä (ja varsinkin imetyksen aikana).

Mun on varmaan pakko palata töihin aika pian äippäloman loppumisen jälkeen. Ei riitä rahat hoitovapaalla oloon.... Olisi se vaan huippua raskautua pian uudestaan, niin ei tarvisi sinne töihin könytä :|

-meriutu

Vierailija
33/80 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olisi 37v, 5n lapsen äiskä. Innoistaskos ajatusten vaihto?

Vierailija
34/80 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin täällä jokin aika sitten ennen kuopuksemme odotusta, joku saattaa muistaa nimimerkkini. Minulle täällä ainakin näyttää olevan vanhastaan tuttuja ...ainakin Sinuvi ja Meriutu!

Näyttää täälläkin taas vauvakuume nostavan päätään. Ennestäänhän meillä on neljä lasta; kolme poikaa (-00,-04 ja -07) sekä tyttö (-01). Viidettä siis olisin vailla. Meilläkin vielä ajatus haaveiluasteella ja miehessä vielä tekemistä, että yrittämään päästäis! Mutta olisi se viides vielä saatava...

Nyt täytyy lähteä jatkamaan hommia, mutta paremmalla ajalla..

Suviruusu

Vierailija
35/80 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuvikin täällä, huippua! Ja kuten meriutu sopivasti sanoi, ollaan palattu juurillemme! ;) Tosi ihanaa kun meitä on taas useampia saman ajatuksen omaavia, vauvakuumeisia...

Itse yritän nyt pitää koko ajatuksen taka-alalla ja odottaa ainakin ens vuoden alkuun, että miltä alkaa tuntumaan. Menkkojakaan ei vielä ole ja imetän yhä.

Myös me asutaan maalla ja tilaa olisi niin pihalla kuin talossakin. Auto kyllä menisi TAAS uusiksi jos pikkukuutonen tulisi... Isukki saa harmaita hiuksia.. ;)

Vaihdetaan kuulumisia ja haaveillaan yhdessä! Tuli ihana mieli löytää täältä taas tuttuja! :)))))))))))))))

Omppis ja viisi murulaista

Vierailija
36/80 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, omppis - täällä sama juttu, ettei menkkoja kuulu, ja täysimetyksellä mennään. Viimeks alkoi kun imetettävä oli 1v2kk, kun jätin yöimetyksen pois. Että kyllä en usko menkkojen alkavan vielä aikoihin. Ja minä kun en raskaudu ilman menkkoja. J

A oikeesti, JOS raskautuisin, pilaisinko tämän 'ihanan idyllin' joka tuntuu nyt olevan?? Nyt on aikaa vauvan ohella tuolle pian 3v'lle. Hakisko se sitten aikaa (joka olis kortilla) kenties raivoamalla,tai jollain muulla negatiivisella tavalla?? Ja miten nuo isommat lapset- kerropas omppis ja muut miten te ennätät kaikille antaa aikaa, vai tuntuuko että ennätätte?

Tämmöset askarruttaa..

Millainen auto teillä omppis nyt on? Sanoit että menis taas uusiksi jos tulisi 6. Eli vaihdoitteko nyt 5'n myötä? Kyllähän siitä silloin kirjoiteltiin, mutten millään jaksa kaivaa vanhoja kirjoituksia esille:)

Me laitettiin ford, jossa on 7'lle paikat, mutta olemattomat tavaratilat, ei varmaan kärryjäkään saisi mukaan, ellei olisi kattoteline tms. No, nythän meitä on 6,että siinä on tavaroille se yksi istuinpaikka.

Värjäsin tässä illan kuluessa kakkosen tukan, tuli ihan kiva, vähän niinku samea tuhka...oli neiti itekin tyytyväinen. Ja kun oli käyny kampaajalla vähän aikaa sitten leikkuulla, niin oli oikein onnellinen kun oli kaikenlaista uutta saanut.

Kävin tänään kangaskaupassa, tekis mieli ommella jotain pientä, jos tulisi jotain kelvollista, voisi vaikka joululahjoiksikin miettiä.

Mutta ei nuo mahdolliset ompeluajat ole kovin pitkiä--- tuon 2v8kk ja 3kk vauva...kun äitin ilona on tässä ympärillä.

Mua nukuttaa, taidan mennä ottamaan iltapalaa, ja nappaan vauvan kainaloon ja lähden jännäämään, että nukutaanko taas 7h yöuni, ennen seur syöttöä.

Sydänkäpy on nukkunu kahtena viime yönä tuommoset huikoset, ja mamma on ihan ihmeissään... pitää olla rintapumppu vieressä, että saa ottaa pahimmat paineet ennen vauvan ruokailua..

Mukavaa viikkoa kaikille!

sinuvi &4

Vierailija
37/80 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nämä päivät tuntuvat pitkäveteisiltä, kun olen kahdestaan vauvan kanssa kotona. Suurin osa mun ystävistä on töissä, joten aika paljon tulee pyörittyä yksinään tässä kotosalla päivisin... "Päiväkahviseuraa" välillä kaipaan :)

Viikonloppuna lähden hyvän ystävän kanssa hotellilomalle, sitä odotellessa ;)

Noi Sinuvin mietteet idyllin rikkomisesta ovat juuri niitä, mitä mä pyörittelin pitkään ja hartaasti ennen tätä nelosta. Pelkäsin sitä, että "elämä menee pilalle" mahdollisen vauvan myötä. Rahat loppuu ja hermot pettää ja sitä rataa....

Nyt voi onneksi huomata, että ei tämä niin mennyt. Vauva sopii kuvioon ihan luonnostaan. Kaikkein ihaninta tässä pikkunelosen saamisessa on ollut se, miten järkyttävän innoissaan isommat ovat pikkuveljestään. Välillä tuntuu, että tuo pikku-ukko halataan ja pussataan ihan puhki.

Onhan tämä elämä tietysti jollakin tapaa muuttunut, meillä kun nuo isommat olivat jo ehtineet kasvaa taaperoiän yli. Heidän kanssaan oli helppo mennä ja tulla. Pärjäsivät myös jo keskenäänkin pieniä aikoja....

Tuo "helppous" on siis meidän osaltamme muutamaksi vuodeksi taas mennyttä ja siksi en pelkääkään mahdollisen viitosen mukanaan tuomia muutoksia. Jos tulisi aika lailla tähän perään, niin menisi samaan putkeen nelosen kanssa :)

Saa nyt sitten nähdä. Mun ajatukset heiluu aina ihan tuulen mukana. On tässä nähty niitäkin päiviä, jolloin olisin kiljuen heittämässä nämä kotiverkkarit nurkkaan ja lähdössä töihin....

-Meriutu

Vierailija
38/80 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Hitsin vimpulat, täällähän on tuttuja, JIIHAA! Olipas mieletöntä löytää teitä täältä! Ja sattumaa, että osuikin silmiin, kun tänne pitkästä aikaa eksyin.

EN siis ole ainoa hullu. Tai siis muiden mielestä hullu. Ei meillä kyllä ihan oikeesti mitään kuumeilla, haaveissa vaan, kuten teillä monella muullakin tuntuu olevan. Ja tämä haavekin ailahtelee, riippuu vähän päivän kaaosmäärästä =) Niin ja miehellä ei sitten minkäänlaista haaveilua, että ehkäpä ei mitään tsäänssiä.. Me ei kyllä käytetä mitään ehkäisyäkään, mutta se ei kerro mistään yrityksestä, koska näillä perinteisillä konsteilla raskaaksi tulo vaatii meillä vuosisadan ihmeen.. Ja tässä meidän härdellin keskellä nuo petipuuhatkin on kyllä jääneet aika minimiin =) Mutta siis meidän sydänkäpysten alkuun saaminen on vaatinut vahvasti lääketieteen apua. Siihen siis olisi turvauduttava, mikäli lisää mielimme. Ja siihen koko hela hoitoon ei ole rahaa, aikaa, ikää, terveyttä eikä haluja.

Ehkä luonto koitti jotenkin järjestää asiaa, sillä kuopusta, tätä "viimeistä", "tehdessämme" saimme ensimmäistä kertaa alkioita pakkaseen. Joten ehkä se pakastin on jossain vaiheessa tyhjennettävä, sopimus ei jatku ikuisesti. Mutta niiden varaankaan ei kannata kauheasti laskea. Eli tää on todellakin lähestulkoon mahdoton haaveenpoikanen...

Mutta tää on just tätä. Te tiedätte kyllä! Kiva, että on muitakin samassa venhossa :D

Palaamisiin siis!!

Vierailija
39/80 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Ihan pakko oli kurkata tämä pino ja todella kiva huomata että on muitakin suurperhe-hulluja :) . Meillä siis lapsia vastaa neljä ja vaikka jo neljännen raskausaikana vannoin että tämä on viimeinen niin ei tuo vauvakuume hellitä.

Kuten joku jo edellä kirjoitti, niin joskus illalla väsyneenä tuntuu, ettei yhtään jaksa enää, mutta kuiten mieliala muuttuu päivänmittaan -jopa useita kertoja.

Meillä on lapsia ennestään poika -99. tyttö -03, poika -05 ja tyttö -08 (puolivuotias). Minä niin haluaisin vielä yhden lapsen tähän, mutta nyt olen alkanut ensi kertaa miettiä, että mitä muut ajattelee (aivan niinku se jollekki lopulta edes kuuluisi..) kun lapsia tulee kokoajan lisää. Toinen miettimisen aihe on oma jaksaminen sekä raskaudenaikana (vaikeat raskaudet) ja se itse synnytys... Kunpa joku muu voisi päättää puolestani, eikä tarvitsisi itse :D

Itse olen kotiäitinä ja mies yrittäjä, olen ollut kotona yli 5 vuotta (esikoisen ja kakkosen välillä kävin töissä vuonna kirves) eikä työelämään tee mieli, päinvastoin on ihana olla kotona, turvana lapsille. eipä muuhunkaan elämään oikeastaan ole aikaa :) minulle riittää tunti-pari viikossa omaa aikaa ja siten jaksan taas. eikä aiana tuokaan järjesty..

Todella ihanaa että teitä muitakin täällä on, henkisenä tukena tukemassa näitä hurjia oireita, kun tahtoo vielä yhden, ainakin :D

Terkuin, kesämuru

Vierailija
40/80 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän löytyi monta tuttua *vilkvilk*! Meillä myös neljä lapsosta talossa, vanhin koulun juuri aloittanut ja nuorin 8 kuukautta. Imetys loppui reilu viikko sitten ja yya-neuvottelut miehen kanssa käyty. Pieni hidaste tuli lääkekuurista, joka ei salli raskautumista vähään aikaan:( Mutta hengessä mukana ja toivottavasti pian tuolla odotuspuolella:)

Kotiäitinä taas aloittelen äitiysLOMAN jälkeen. Kahteen kertaan olen lasten teon välissä ollut töissä, enkä ihan hevillä vaihda kotiäitiyttä tällä kertaa töissä käyntiin. Töitä riittää kotipiirissäkin aivan tarpeeksi ja ylikin jää.

Onhan tämä aikamoista pyöritystä lasten kanssa, mutta vauvakuume ei ihan vähästä hellitä. Ja onneksi kaiken tohinan keskellä läytyy niitä äidin kultamurujakin - ainakin ajoittain...

Hengessä mukana, Kitta75