Uskotko "kodin energiaan", että jos on asunut vaikka asunnossa jossa tapahtunut paljon surua ja negatiivista?
Niin siitä ei pääse eroon kuin muuttamalla asuntoa?
Kommentit (21)
Uskon, mutta en tiedä miten siitä eroon pääsee.
En. Kummitteluakaan en pelkää, vaan ilmoitan tilanteen.
Meidän piha-aitassa on sukulainen kuollut tulipalossa, ihan valtava tuska koko perheelle, kun häntä ei saatu yrityksistä huolimatta pelastettua. Mutta missään ei ole niin lämmin ja rauhallinen, turvallinen tunnelma kuin siellä.
En, mutta en silti haluaisi muuttaa asuntoon, jossa on esim. murhattu joku.
Mikään ei asu seinissä vaan ihmiset tuovat sen mukanaan.
En minä ainakaan tiedä kuka tässä on asunut ennen minua, oliko hänellä onnea vai surua. Minun surut ja murheet ei ole asunnosta kiinni, ei ne surut ja murheet muuttamalla jää taakse.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piha-aitassa on sukulainen kuollut tulipalossa, ihan valtava tuska koko perheelle, kun häntä ei saatu yrityksistä huolimatta pelastettua. Mutta missään ei ole niin lämmin ja rauhallinen, turvallinen tunnelma kuin siellä.
Piha-aittanne jäi mieleen. Koska kaveri puhui saman tyyppisestä kokemuksesta joskus omassa kodissaan. En epäile että olet kaverini vaan mielenkiintoista että muillakin on ollut näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha-aittanne jäi mieleen. Koska kaveri puhui saman tyyppisestä kokemuksesta joskus omassa kodissaan. En epäile että olet kaverini vaan mielenkiintoista että muillakin on ollut näin.
Minustakin tuo on mielenkiintoista! Tämä sukulainen on herännyt kauhuun ja pyrkinyt ulos liekkien keskeltä, ja sieltä häntä on myös yritetty pelastaa. Turhaan.
Ja silti aitassa on niin ihana, rauhallinen tunnelma, etten missään ole kokenut. Usein siellä tulee tunne että haluaa jäädä sinne istuskelemaan, ja usein kesäaikaan otan siellä päiväunet. Siellä on tosi onnellinen olo.
Jotenkin outoa 😄
En usko, mutta jos on harrastrttu jotain okkulttista, noituutta ym., pahat henget voinevat oven avaamisen vuoksi viihtyä paikalla?
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en silti haluaisi muuttaa asuntoon, jossa on esim. murhattu joku.
Joo. Ei jotenkin pystyisi ehkä olemaan ajattelematta sitä kaameaa väkivaltaa ja omassa kodissaan ei halua tuollaisia kauheuksia miettiä. Voisi se tietty niinkin mennä ettei asia kummittele mielessä.
Ulvilan murhatalo olisi mielenkiintoinen koti
Naisia ei yleensä haittaa vaikka olohuoneessa viruisi ruumis pitkiäkin aikoja. Kunhan on muuten feng shui kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei yleensä haittaa vaikka olohuoneessa viruisi ruumis pitkiäkin aikoja. Kunhan on muuten feng shui kunnossa
Sanoo paskaa jauhava juntti, jonka on pakko saada puhua naisista rumasti aina kun mahdollista.
Olen asunut murha-asunnossa. Ei siellä mitään erityisiä energioita ollut, paitsi tietysti jos uskoo sellaiseen. Silloinkin ne energiat ovat omassa päässä. Oli kuitenkin edullinen, mikä sopi mulle opiskeluaikoina oikein mainiosti.
Siinä mielessä uskon energiaan, että jokainen uusi asukas mieltää asuinympäristönsä eri tavoin. Jos tietää, että asunnossa on tapahtunut murha tms, niin tuo henkilökohtainen energia/fiilis ottaa osumaa ja sitten ei enää tunnukaan kivalta siellä asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut murha-asunnossa. Ei siellä mitään erityisiä energioita ollut, paitsi tietysti jos uskoo sellaiseen. Silloinkin ne energiat ovat omassa päässä. Oli kuitenkin edullinen, mikä sopi mulle opiskeluaikoina oikein mainiosti.
No se on juuri sitä energiaa, että itse miellät sen tietynlaiseksi. Eli tuot sinne oman fiiliksesi eli energiasi. Selvästikään sinun "energiaasi" ei haittaa tieto asunnon menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö puinen piha-aitta tuhoutunut tuossa palossa?
Uskon. Mutta mä uskon myös siihen että siinä täytyy olla tietynlainen ihminen kuka sen aistii ja voi nähdä jotain. Se energia on aistittavissa esim sairaalassa kun menee sinne osastolle missä on mielenterveysongelmaisia (en tiedä mikä sen paikan nimi on, joku osasto mihin otetaan tai laitetaan) niin se energia voi olla tosi voimakas. Kerran meinasin itse tukehtua kun menin katsomaan läheistä sinne.
En todellakaan usko.