Istutteko te mummot siellä kiikkustuolissa ylioppilaslakki päässä ja luette kirjaston kirjaa?
Kommentit (36)
Syön kohta pikkupullan kuuman kaakaon kanssa ja katselen Areenasta Kylmän kauden jakson. Sitten pesen hampaat, voitelen jalat Tummelilla ja käyn yöpuulle. Ei ole krapulaa huomenna.
No mitäs Huoris tekee muuta kuin vauvapalstailee vappuna?
Mä olin iltavuorossa töissä. Tulin kotiin ja syötiin perheen kanssa pitsaa. Lapset äkkiä koristelivat, kun olivat unohtaneet sen nakin. Mä kävin suihkussa ja makaan nyt tässä sohvalla ylioppilaslakki päässä. Kohta katsotaan mieheni kanssa vähän yhtä sarjaa ja juodaan kuoharia. Huomenna mennään makkaranpaistoretkelle yhdessä. Semmosta.
Kyllä istun, mutta olen ollut Tukholmassa kuninkaan 80-vuotissynttäreillä ja nostin maljan hänen kunniakseen. Kippis ja kivaa iltaa tällä tavalla telkkarin Areenan mahdollistamaan.
Vappuiltana ap miettii, miten mummoilla menee, onko kaikki hyvin.
Olet niin empaattinen, että tulisin halaamaan sinua, jos tietäisin osoitteesi.
Voisit jo rentoutua, kyllä mummot nyt hetken pärjäävät, kulta pieni.
Jep, nukkumassa olivat kun ketju jäi tähän.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs Huoris tekee muuta kuin vauvapalstailee vappuna?
Mä olin iltavuorossa töissä. Tulin kotiin ja syötiin perheen kanssa pitsaa. Lapset äkkiä koristelivat, kun olivat unohtaneet sen nakin. Mä kävin suihkussa ja makaan nyt tässä sohvalla ylioppilaslakki päässä. Kohta katsotaan mieheni kanssa vähän yhtä sarjaa ja juodaan kuoharia. Huomenna mennään makkaranpaistoretkelle yhdessä. Semmosta.
Vilkas tuo palstalla päivystävän vanhapiian mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sympaattista 🥹
Vierailija kirjoitti:
En. Juon vuosikertashamppanjaa, syön sushia ja katson Pasila 2.5. Välillä roikun palstalla samalla.
Kiva olla kotona. Tulin tänään kotiin oltuani matkoilla kolme päivää.
Unohdit vaativan asiantuntijatyön.
Oon vanha, mutten mummo. En käytä hatuja ja luen tätä tanan palstaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei. Luen kirjaston kirjaa sängyssä. Ei oo kiikkustuolia. Oon hereillä vielä monta tuntia.
Jaksatko nousta enää makuulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Huoris voisi kyllä laittaa tänne osoitteensa, niin voitaisiin lähettää hänelle vihreillä kuulilla täytettyjä villasukkia.
Sinä se et todellakaan ikinä nuku.
Istutteko te mummot siellä kiikkustuolissa ylioppilaslakki päässä ja luette kirjaston kirjaa?
Vierailija
30.04.2026 | 20:56
Onko kivaa?
Niin ja sinä järjetön istit lukemassa NAISTEN vauvapalstaa! Kunnon sankari!
Kyllä, kiikkustuoli ja kirjat on parhautta, vaikkei olisi mummokaan.
Mä istuin tuomiokirkon portailla lakki päässä ja lasi kädessä. Nyt jo punkassa, että jaksaa taas huomenna.
Istun kiikkustuolissa ja kudon sukkaa jonka lapsenlapsi saa.
🤣 = 🦉