En tajua miesten ajatustenjuoksua. Voiko joku selittää?
Olen viestitellyt erään miehen kanssa pari viikkoa ja nyt hän laittoi itsestään kuvan missä hän näyttää keskisormea. Ilmeisesti se oli hänen mielestään hauska juttu, mutta mä pidin sitä todella mauttomana ja jopa loukkaavana. Mitä tuosta pitäisi ajatella?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
"Olen läski nainen Kontulasta ja provoan"
Kyllä tämä miesvihapalsta ei petä
Mitäs miesvihaa siinä on, kun pohditaan miehen käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei - kuka teistä ei tiedä, että naisen tunteet ovat kuin tuuliviiri pyörRRRemyrkyssä?
Kaikki naiset ainakin tietää mutta on kieltävinään tuon.
Kertokaas lisää meistä naisista, ketjussa, jossa kysytään miehistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jatkossa viestitellä miesten eikä keskenkasvuisten poikien kanssa.
Aika keskenkasvuinen naaras kun tarvitsee apua tuollaisessakin asiassa.
Parempi ettei se jatkossa viestittele kenenkään muun kuin äitinsä kanssa.
Incel neuvoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Tai pillun levitys kuva olis kanssa hyvä loukkaus
Ei ei netistä etsii ison valkoisen mo lon ja lähettää sen sille viestinä "tää on mun exän"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jatkossa viestitellä miesten eikä keskenkasvuisten poikien kanssa.
Aika keskenkasvuinen naaras kun tarvitsee apua tuollaisessakin asiassa.
Parempi ettei se jatkossa viestittele kenenkään muun kuin äitinsä kanssa.
Incel neuvoo.
Miehiä vihaava spermaviemäri kyselee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei - kuka teistä ei tiedä, että naisen tunteet ovat kuin tuuliviiri pyörRRRemyrkyssä?
Tulitko katselemaan vastauksia vai luuletko tietäväsi mitään miehistä?
Se kertoo ainakin sen, että miehen tilannetaju ei ole paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä en kuvittele mitään miehistä. Oletan miesten kertovan itse itsestään. Siksi aina jaksaa ihmetyttää, miksi miehet kertovat mitä muka naiset ajattelee ym. Tää viemärijonne on erityisen kunnostautunut tässä. Vihaa meitä, mut väkisin täällä aina hengailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä en kuvittele mitään miehistä. Oletan miesten kertovan itse itsestään. Siksi aina jaksaa ihmetyttää, miksi miehet kertovat mitä muka naiset ajattelee ym. Tää viemärijonne on erityisen kunnostautunut tässä. Vihaa meitä, mut väkisin täällä aina hengailee.
Miksi naiset tappavat vauvansa.
Selitäs käytöksesi.
No en kyllä itse noin tekisi. Mutta jos yrittää ymmärtää niin se voi olla pakit tai outoa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Älä analysoi miehiä, ne on aika suoraviivaisia olioita, vähän kuin pieni lapsi, sanoo suoraan mitä ajattelee. Viesti on selvä.
Lapset ja miehet on älykkäitä. Naiset taas vaikeita energiasyöppöjä, jotka eivät tiedä itsekään mitä haluavat, eivätkä ainakaan osaa sanoa sitä ääneen. Kuvittelevat että muut osaavat lukea ajatuksia. Itsekkyys huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä analysoi miehiä, ne on aika suoraviivaisia olioita, vähän kuin pieni lapsi, sanoo suoraan mitä ajattelee. Viesti on selvä.
Lapset ja miehet on älykkäitä. Naiset taas vaikeita energiasyöppöjä, jotka eivät tiedä itsekään mitä haluavat, eivätkä ainakaan osaa sanoa sitä ääneen. Kuvittelevat että muut osaavat lukea ajatuksia. Itsekkyys huipussaan.
Miten littyy aloitukseen?
En tajua naisten aivoituksia, tässä "voimaantuneet f**stit" ovat päättäneet etteivät tarvitse miehiä mihinkään, mutta kun ei ole voimaa tai käytännöllisyyttä, niin tuloksena on pelkkää kaaosta ja onnettomuuksia, varsinkin tuo joka sai autosta moottoriöljyt naamalleen, hyi hlevetti!
Vierailija kirjoitti:
En tajua naisten aivoituksia, tässä "voimaantuneet f**stit" ovat päättäneet etteivät tarvitse miehiä mihinkään, mutta kun ei ole voimaa tai käytännöllisyyttä, niin tuloksena on pelkkää kaaosta ja onnettomuuksia, varsinkin tuo joka sai autosta moottoriöljyt naamalleen, hyi hlevetti!
Miten liittyy aloitukseen?
Ero. En jatkaisi törkytyypin kanssa. Ei sivistystä. Myös rumat sanat miehillä kertovat paljon.
Kerran tai kaksi on tullut Tinderissä vastaan nainen, jolla on myös "vitsinä" keskisormi pystyssä. Suomi ei ole USA, mutta silti tuntuu vähän oudolta aikuisen ihmisen heilutella sormiaan kuvassa ja valita vielä tämä esittelyprofiiliinsa. Sama fiilis, ao nainen -> ruks.
Sehän riippuu varmaan siitä mitä olette keskusteluissa käynyt läpi
Koska mies näkee sinut yhtenä äijäkavereistaan. Haluatko sellaisen miehen itsellesi?
Mikä mahtoi olla tämän ”miehen” ikä 😕
Sehän se olis, kun kuvia on niin hankala nykyään ottaa...