En tajua miesten ajatustenjuoksua. Voiko joku selittää?
Olen viestitellyt erään miehen kanssa pari viikkoa ja nyt hän laittoi itsestään kuvan missä hän näyttää keskisormea. Ilmeisesti se oli hänen mielestään hauska juttu, mutta mä pidin sitä todella mauttomana ja jopa loukkaavana. Mitä tuosta pitäisi ajatella?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies tekee jotain
AP: miesten ajatustenjuoksu
Luin kuinka nainen oli tappanut viisi vauvaansa ja pakastanut ne. Minäkään en tajua naisten ajatustenjuoksua. Voisiko joku kertoa miksi naiset tekevät noin?
Minä voin kertoa. Naiset ovat väkivaltaisempia kuin miehet ja hakkasivat miehiä urakalla jos olisivat miehiä pystyvämpiä. Toivottavasti selkeni.
Lukekaapas ketju huolella läpi ja aprikoikaas moniko on nainen. Minä liityn keskisormen näytäjiin jos taso on tätä roskaa
Dumppaa se mies!!! Sinä ansaitsen niin paljon parempaa!!
Kannattaa kaikkien muidenkin ryhtyä sinkuksi kiin kuin itsekin olen ollut jo vuosia niin muuttuu teidänkin elämä helpommaksi. Ja ei tämä katkeruus parisuhteita kohtaan ei johdu siittä että.itsekäön en ole parisuhdetta saanut
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää etsiä jotain piilomerkityksiä?
Keskisormen näyttäminen on yli 3000 vuotta vanha, Kreikasta peräisin oleva tapa osoittaa halveksuntaa toista ihmistä kohtaan.
Keskisormi on eritäin tärkeä jousen jännitämisessä eli n 70 prpsentia pitovoimasta tulee keskisormesta. Totisesti se on halventamisen merkki - merkki, että se on jäljellä ja minä voi lävistää sinut jousella ja nuolella.
Vierailija kirjoitti:
Dumppaa se mies!!! Sinä ansaitsen niin paljon parempaa!!
Kannattaa kaikkien muidenkin ryhtyä sinkuksi kiin kuin itsekin olen ollut jo vuosia niin muuttuu teidänkin elämä helpommaksi. Ja ei tämä katkeruus parisuhteita kohtaan ei johdu siittä että.itsekäön en ole parisuhdetta saanut
Itse olet miehesi valinnut. Taas hyvä esimerkki että naiset eivät osaa valita miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Minä olen lähetellyt ......ja ...ja ....tiedätekö te edses mitä keskisormella naiselle tehdään? g...g,,,G....G - ei ole yleismaailmalinen eli riipuu yksilöstä.
No miten te hyväilette G pistettä? Ei kikkelissä ole hierontavoimaa ja ennenkaikkea tuntoa....
Tässä on nyt pari vaihtoehtoa. Joko kuva tarkoittaa just sitä mitä keskarin näyttö yleensä meinaa, eli mies haluaa haistattaa sulle pitkät. Toinen vaihtoehto on, että mies on tampio, eikä tajua että on loukkaavaa. Tai sit kyseessä on huumori, joka ei teillä vaan kertakaikkiaan kohtaa.
Eli hän joko vihaa sua, on vähä-älyinen tai teillä on ihan erilainen huumorintaju. En näe suhteella tulevaisuutta.
Kokeile vastaukseksi lähettää sille kuva vaikka kakkapökäleestä tai hevosen peräaukosta ja katso mitä vastaa siihen.
Me ollaan äkki KATARIINA SUUREN historiikissa jos hevosesta jo puhutaan.......
ja taas yleistetään yhden idiootin toiminta koskemaan kaikkia miehiä.
Niin pää-JADEPORTISTA sissee vai sekundäärisestä ja etu- vai keskisormella? Ja heppu taatusti valitsi kinky-.leidit repertuaariin. .
Voi lapsipieni, alkaa nyt sinullekin elämän reaaliteetit selviämään.
Vierailija kirjoitti:
Niin me emme tiedä jepun motiiwweja...........
En tiedä. Yksikään mies ei ole mulle näyttänyt keskisormea. Ei edes kuvissa.
Mitä hauskaa tuollaisessa muka on? Joku typerä teini voisi tehdä noin.
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit ovat tuollaisia
En kyllä keksi muuta kuin vahinko. Riippuu sovelluksesta. Ehkä on kavereille laittanut ja lipsahtanut sullekin, eikä ole huomannut.
Kannattaa kysyä suoraan. Jos ei tule jokin tuollainen syy, niin eipä kuulosta ihan normaalilta tyypiltä.
M40+
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Miksi aina pitää etsiä jotain piilomerkityksiä?
Keskisormen näyttäminen on yli 3000 vuotta vanha, Kreikasta peräisin oleva tapa osoittaa halveksuntaa toista ihmistä kohtaan.