En tajua miesten ajatustenjuoksua. Voiko joku selittää?
Olen viestitellyt erään miehen kanssa pari viikkoa ja nyt hän laittoi itsestään kuvan missä hän näyttää keskisormea. Ilmeisesti se oli hänen mielestään hauska juttu, mutta mä pidin sitä todella mauttomana ja jopa loukkaavana. Mitä tuosta pitäisi ajatella?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Äijä pistäny varmaan saman kuvan kavereilleen ja sen kummempia miettimättä sulle myös. Sinä reagoit kuvaan tuolla tavalla testataksesi miestä ja revit riidan aihetta asiasta mitä on kertomasi perusteella tuskin tarkoitettu loukkaavaksi
Jos joku näyttää keskisormea, se ON tarkoitettu loukkaavaksi. Jos joku lähettää KUVAN keskisormestaan, se on 100 pahempi loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Yksikään mies ei ole mulle näyttänyt keskisormea. Ei edes kuvissa.
Mitä hauskaa tuollaisessa muka on? Joku typerä teini voisi tehdä noin.
oIH MITEN neitseelisen williä PISTIT!
Yhyy.
Ime parsaa.
Toivon että Venäjä hyökkää suomeen
Vierailija kirjoitti:
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Moi feministi, mitä jos tuo olisi paras kuva sinusta (kasvoilta)?
nIIB herkän NUORTA JA PAHOITAVAT VIELÄ MIELENSÄ,,,,,,
Ihan oikeasti, se mies ei arvosta sua. Miehet näyttää sen hyvin aikaisin just tuollasilla tempuille. Jatkat eteenpäin ilman häntä.
"Olen läski nainen Kontulasta ja provoan"
Kyllä tämä miesvihapalsta ei petä
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Tai pillun levitys kuva olis kanssa hyvä loukkaus
Kannattaa varmaan ensin kysyä, että tietääkö se mieskin että lähetti sen sulle !!!
Vierailija kirjoitti:
Miehen, ei miesten.
Persulta vaikuttaa.
Palstakaheli sai persun ihan tavalliseen kysymykseen
Miksi tämä viesti poistettiin, mutta aloitus jatkaa täällä:
--
Yksi mies tekee jotain
AP: miesten ajatustenjuoksu
Luin kuinka nainen oli tappanut viisi vauvaansa ja pakastanut ne. Minäkään en tajua naisten ajatustenjuoksua. Voisiko joku kertoa miksi naiset tekevät noin?
--
Vierailija kirjoitti:
"Olen läski nainen Kontulasta ja provoan"
Kyllä tämä miesvihapalsta ei petä
Uuden tutkimuksen mukaan naiset vihaavat miehiä paljon enemmän kuin miehet vihaavat naisia. Kaikki lässytys naisvihasta pitäisi lopettaa ja keksittyä miesvihan poistamiseen. Feminismi lienee suurin miesvihan aiheuttaja ja on naurettavaa kun joka paikasta tuutataan päinvastaista agendaa. Mediakin lyttää jos joku yrittää kehittää miehiä paremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä viesti poistettiin, mutta aloitus jatkaa täällä:
--
Yksi mies tekee jotain
AP: miesten ajatustenjuoksu
Luin kuinka nainen oli tappanut viisi vauvaansa ja pakastanut ne. Minäkään en tajua naisten ajatustenjuoksua. Voisiko joku kertoa miksi naiset tekevät noin?
--
Eiköhän se ole selvä asia. Naisista ei saa kirjoittaa totuuksia jos se ei ole mairittelevaa.
Ei kaikkea tarvitse tajuta. Tässä maailmassa on monta asiaa mitä kukaan ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Moi feministi, mitä jos tuo olisi paras kuva sinusta (kasvoilta)?
Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa. Sekavan oloinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Tai pillun levitys kuva olis kanssa hyvä loukkaus
Älä jaksa pervo.
Perseen näyttäminen (pyllistäminen) on ele, joka tarkoittaa halveksuntaa, pilkkaa tai epäkunnioitusta.
Äärimäinen ultimate lokaus naisia kohtaan --> "homosuhteet ovat KAIKKEIN kestävimpiä ASVIOLIITOJA" , LPBSPSOPOPPOO avioliitot hajoavat kuin .......
Ap, ota itsestäsi selfie puukko kädessä ja äkäinen ilme, ja lähetät sille. Sitten ihan muina miehinä jatkat viestittelyä.
Spernaviemäri tarkoitaa yksiseliteisesti peppureikulia sillä pääportista voi vahingossa syntyä REISKA!!!