En tajua miesten ajatustenjuoksua. Voiko joku selittää?
Olen viestitellyt erään miehen kanssa pari viikkoa ja nyt hän laittoi itsestään kuvan missä hän näyttää keskisormea. Ilmeisesti se oli hänen mielestään hauska juttu, mutta mä pidin sitä todella mauttomana ja jopa loukkaavana. Mitä tuosta pitäisi ajatella?
Kommentit (81)
nIIB herkän NUORTA JA PAHOITAVAT VIELÄ MIELENSÄ,,,,,,
Ihan oikeasti, se mies ei arvosta sua. Miehet näyttää sen hyvin aikaisin just tuollasilla tempuille. Jatkat eteenpäin ilman häntä.
"Olen läski nainen Kontulasta ja provoan"
Kyllä tämä miesvihapalsta ei petä
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Tai pillun levitys kuva olis kanssa hyvä loukkaus
Kannattaa varmaan ensin kysyä, että tietääkö se mieskin että lähetti sen sulle !!!
Vierailija kirjoitti:
Miehen, ei miesten.
Persulta vaikuttaa.
Palstakaheli sai persun ihan tavalliseen kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä viesti poistettiin, mutta aloitus jatkaa täällä:
--
Yksi mies tekee jotain
AP: miesten ajatustenjuoksu
Luin kuinka nainen oli tappanut viisi vauvaansa ja pakastanut ne. Minäkään en tajua naisten ajatustenjuoksua. Voisiko joku kertoa miksi naiset tekevät noin?
--
Eiköhän se ole selvä asia. Naisista ei saa kirjoittaa totuuksia jos se ei ole mairittelevaa.
Ei kaikkea tarvitse tajuta. Tässä maailmassa on monta asiaa mitä kukaan ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Moi feministi, mitä jos tuo olisi paras kuva sinusta (kasvoilta)?
Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa. Sekavan oloinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä sille persettä. Siinäpä oppii.
Tai pillun levitys kuva olis kanssa hyvä loukkaus
Älä jaksa pervo.
Perseen näyttäminen (pyllistäminen) on ele, joka tarkoittaa halveksuntaa, pilkkaa tai epäkunnioitusta.
Äärimäinen ultimate lokaus naisia kohtaan --> "homosuhteet ovat KAIKKEIN kestävimpiä ASVIOLIITOJA" , LPBSPSOPOPPOO avioliitot hajoavat kuin .......
Ap, ota itsestäsi selfie puukko kädessä ja äkäinen ilme, ja lähetät sille. Sitten ihan muina miehinä jatkat viestittelyä.
Okei - kuka teistä ei tiedä, että naisen tunteet ovat kuin tuuliviiri pyörRRRemyrkyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä läpällä oon hyville kavereille lähettäny tollasen, mut en viestittelynaisille. Huono merkki.
Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa. Sekavan oloinen viesti.
Mikä tuossa oli sekavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota itsestäsi selfie puukko kädessä ja äkäinen ilme, ja lähetät sille. Sitten ihan muina miehinä jatkat viestittelyä.
Miksi luulet että mies tuosta välittäisi? Emme ajattele kuten naiset. Olette säälittäviä reppanoita 😅
Vierailija kirjoitti:
Okei - kuka teistä ei tiedä, että naisen tunteet ovat kuin tuuliviiri pyörRRRemyrkyssä?
Kaikki naiset ainakin tietää mutta on kieltävinään tuon.
No mieshän on juntti.
Mieti haluatko olla tuollaisen ääliön kanssa.
tissivako paljaana näkyvästi on loukkaus muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
ja taas yleistetään yhden idiootin toiminta koskemaan kaikkia miehiä.
Missäköhän näin tapahtui?