Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko vaimoksesi naisen, joka on tehnyt niin paljon kauneusleikkauksia, että näyttää eri ihmiseltä kuin ennen niitä

Vierailija
30.04.2026 |

Minusta alkaa olla jo huijausta. Itse ainakin haluan tietää minkä näköinen ihminen oikeasti on, jo tulevien lastenkin takia. Ja kauneusleikkauksissa joutuu myös kierteeseen. Silikonit pitää uusia, botoxia ottaa jatkuvasti ja huulitäytteitä samoin. Jos hiukset ovat feikit, se selviää jo aika pian seurustelun alettua.

Toisaalta myös sairaus voi muuttaa ihmisen ulkonäköä. Se on kuitenkin hieman eri asia kuin tarkoituksellinen muutos, joka useimmiten vielä on kulloisenkin muodin mukainen. Kissamaisten silmien leikkaus ei ehkä enää tunnukaan niin hyvältä idealta, kun muoti on muuttunut tai kun täyttää 60.

Saattaa kuitenkin olla, että olemme menossa suuntaan, jossa kauneusleikkaukset yms. toimenpiteet ovat jo normalisoituneet niin paljon, että on yksi ja sama miltä ihminen alun perin on näyttänyt.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on huolinut.

Tottakai ne julkkispellemiehet huolii.

Vierailija
102/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tehty face lift ja vähän muita pikku juttuja. Ja todellakaan en olisi voinut niitä rahoja paremmin käyttää. Suomessa ei saa sellaista kasvokirurgiaa, että alkaisi näyttää ihan toiselta mutta nuoremman ja freesimmän lookin saa.  Eikä ole aviomiestä häirinnyt eikä poikaystävääkään.😎

Viimeinen lause paljasti miksi se on näin kohdallasi. Olet pettävä tyhjäpää, joka arvostaa itseään miehisen huomion kautta. Säälittävää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksilla et saa luonnollista kauneutta koskaan. Jokin aika sitten satuin lukemaan jotain artikkelia amerikoista, en muista mihin se liittyi, mutta mielenkiintoinen havainto yllätti minut.

Jutun kertoja teki havaintoa paikalle kerääntyneestä ihmisjoukosta. 

Meni jotain tähän tapaan: "Selvästi on havaittavissa että tänne on kerääntynyt joukko on alemman luokan kansalaisia. Naisista huomaan, etteivät ole tehneet kauneusleikkauksia ja hampaansakin ovat myös harmaampia, kuin nykyään tapana on olla."

Kylläpä pelästytti havainto, kuinka helposti ihmiset lähtevätkään muotioikkujen perään. Tatuoinnit mm. Ollaan niin laumaeläimiä, että oma ajattelu aina loistaa poissaolollaan. Markkinamiehet kerää massit plakkariinsa alati uusine villityksineen.

Vierailija
104/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vaarallisilla vesillä, kun ihminen alkaa kriittisesti alinomaan tarkkailemaan omaa ulkonäköään. OCD eli pakkomielle oireyhtymältä mielestäni vaikuttaa tuollainen. Perfektionismi ja omaminäkuvan vajavainen ymmärrys, siinähän se soppa ja verkko sitten on. Pyristellä voit, mutta pakkomielteelle et voi ilman apua tehdä mitään. Ei siinä korjausleikkauksilla mieltä korjata. Noidankehä on rakentunut.

En väitä että Otusookalla olisi OCD, mutta miettikää..... Missiksi oli valittu , eli makutuomareiden arvostelun mukaan täysi 10..... Mutta, mutta eipä ollut itselle mieleen, neitohan korjautteli rintojaan, vaikka oli saanut niistä täydet kympit.. On tämä hullua touhua..

Itsekin olen sitä mieltä, että kun tervettä korjataan, on taustalla muutakin kuin estetiikkaa. Toisaalta meillä kaikilla on omat pienet omituisuutemme, kauneusleikkaukset vain ovat näkyviä ja sikäli asettuvat toisten silmätikuksi, sillä (toisin kuin nämä ihmiset itse ajattelevat), leikkaukset kyllä huomataan. 

Aihe kiinnostaa itseäni sikäli, että olen muutaman kerran joutunut tilanteeseen, missä minua itseäni epäiltiin niin taitavasti leikellyksi, että siitä piti kysyä (mitä on tehty ja kuka teki). Ja ilmeestä näki, ettei uskottu, kun sanoin, ettei ole tehty mitään. Ekan kerran näin tapahtui jo nuorena, kun yksi nainen epäili ripsiäni tekoripsiksi. Hän kyllä uskoi, kun osoitin alaripsiäni eli nekin ovat pitkät ja samanlaiset kuin yläripsetkin. Ja alaripsiähän ei ainakaan tuohon maailman aikaan laitettu tekoripsiksi. Nämä kyselleet naiset ovat olleet niitä, joille on tehty jotain, ei tosin huulitäytteitä tai kissansilmiä ym. nopeasti vanhenevaa halpisjuttua. 

Täällä sitten törmäsin samaan eli naiset, jotka itse ovat jotain tehneet, väittävät jokaisen vähänkin kauniimman naisen tehneen myös. Kyseessä on ilmeisesti luja usko "näkymättömiin" toimenpiteisiin höystettynä genetiikan väheksymisellä. Omalla kohdalla noiden tuttavanaisten kohdalla voi johtua myös siitä, että olen vuosia seurannut erästä ihotautilääkäriä somessani. Siksi, että olen saanut hyvän avun hänen vastaanotollaan ihottumaani. Hän on nyttemmin perustanut kauneusklinikan, jossa tehdään kaikenlaista ja annetaan myös ihonhoitovinkkejä. En ole niitä hirveästi katsellut, mutta siitä on ehkä päätelty, että olen tehnyt klinikan toimenpiteitä itselleni? Voisin tehdäkin jotain ei-kajoavia ja kosmetologisia, mutta en ole kokenut tarvetta toistaiseksi. En ole kosmetologillakaan käynyt kuuteen vuoteen, koska kosmetologini jäi eläkkeelle. Täällä joskus oli puhetta jostain kohottavasta laitehoidosta, mutta senkin nimen olen jo unohtanut. Jos tunnen tarvetta ja alaosa naamasta alkaa roikkua, menen tuon lääkärin vastaanotolle selvittämään onko olemassa hoitoja, jotka ovat tehokkaita ja ei-kajoavia. Riskejä ei saa olla, kaikki hoidot eivät mulle käy lääkitykseni takia.

Vierailija
105/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan elää ja minua alkaa häiritä kasvojen roikkuminen, niin vaikka mieheni suhtautuu hyvin kielteisesti kauneusleikkauksiin, niin varmasti hän hyväksyisi päätökseni tehdä facelift tai joku muu toimenpide. Vähän veikkaan, ettei sellaista tarvetta ikinä tule, mutta varmaksi en pysty sanomaan. Tähän mennessä en ole ollut ikinä tyytymätön ulkonäkööni, itse asiassa vanhemmiten olen ajatellut ulkonäköäni huomattavasti enemmän ja myönteisemmin kuin nuorempana, jolloin en kiinnittänyt siihen juuri mitään huomiota (pohtinut olenko kaunis vai en tms. joka ilmeisesti on monille tuttua, vertailu tms.). Tyyli on se mikä on ollut polttopisteeni ulkonäössä ja siinä olen turhamainen ja tarkka ollut aina. Se pitää olla just eikä melkein.

Vierailija
106/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kauneusleikkauksissa käyvillä naisilla on ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. Mitä voi hyväksyä, jos ei itseään omine pikku puutteineen?

Kaikilla naisilla on ongelmia kehonkuvansa kanssa. Ne joilla on rahaa parantavat sitä. Säälittävää sinisilmäisyyttä 😅

Ei mulla ainakaan ole ongelmia kehonkuvani kanssa eikä ole koskaan ollut. Rahaa on kyllä :)

Niin naiset aina ajattelevat narsistisesti. On merkityksetöntä jos SINÄ olet erilainen kuin 99,9 %

En ole harvinaisuus. Sinulla vain on sellainen luulo, että kaikilla naisilla olisi tuollainen ongelma. On tosi normaalia ja tavallista olla tyytyväinen itseensä, kehoonsa, kasvoihinsa jne. niiden joukossa, jotka itse tunnen. Mutta tiedän kyllä, että osa naisista on tyytymättömiä itseensä. Ehkä sinä olet törmännyt vain sellaisiin. Jokuhan voi oppia sellaisen jo äidiltään, että aina pitää arvioida ja arvostella itseään ja muita naisia.

Meikkaatko ja meikkaako ystäväsi?

En viitsi sinulle vastata. Höpise yksinäsi.

Siinähän se vastaus tuli. Meikkaat ja meikkaavat. KOSKA ETTE OLE TYYTYVÄISIÄ ITSEENNE. Kiitos taas nauruista.

Juuri näin läskit rumat vanhatpiiat,  kellekkään kelpaamattomat räkyttää kun kun rakkikoirat kateuksisssaan ja tekevät tällaisia aloituksia . 🐖🐽🤮🤮🤮🤮🤮

Oletko savolainen lähäri, sinä porsasemojien kylväjä? 

Näen sinut kaikkialla wt 

porsasteluinesi.

Vierailija
107/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kauneusleikkauksissa käyvillä naisilla on ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. Mitä voi hyväksyä, jos ei itseään omine pikku puutteineen?

Katkeran ämmylin kirjoitus  🤣🤣🤣🤣🤣

Sama itsensä myymisellä 

elävä (wt amis savotar) kirjoittaa

herjaa minuksi luullen? x

Vierailija
108/108 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas olen. Juuri huomasin tuon aiemman hyvän maun raja-jutun villakoiran ytimen. Menipä minulla aikaa. Niin siinähän on se raja, missä lievä makea sillin maku muuttuu karvaisemmaksi kakan mauksi. Ihan hyvä laittaisin emojiakin, jos osaisin. Hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan