Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko vaimoksesi naisen, joka on tehnyt niin paljon kauneusleikkauksia, että näyttää eri ihmiseltä kuin ennen niitä

Vierailija
30.04.2026 |

Minusta alkaa olla jo huijausta. Itse ainakin haluan tietää minkä näköinen ihminen oikeasti on, jo tulevien lastenkin takia. Ja kauneusleikkauksissa joutuu myös kierteeseen. Silikonit pitää uusia, botoxia ottaa jatkuvasti ja huulitäytteitä samoin. Jos hiukset ovat feikit, se selviää jo aika pian seurustelun alettua.

Toisaalta myös sairaus voi muuttaa ihmisen ulkonäköä. Se on kuitenkin hieman eri asia kuin tarkoituksellinen muutos, joka useimmiten vielä on kulloisenkin muodin mukainen. Kissamaisten silmien leikkaus ei ehkä enää tunnukaan niin hyvältä idealta, kun muoti on muuttunut tai kun täyttää 60.

Saattaa kuitenkin olla, että olemme menossa suuntaan, jossa kauneusleikkaukset yms. toimenpiteet ovat jo normalisoituneet niin paljon, että on yksi ja sama miltä ihminen alun perin on näyttänyt.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikä ettei? Monesti paljon rennompia ja varsinkin jos kiinnostus on molemminpuolista. Naisissa on paljon analyytikkoja, joilla on pitkät luettelot syitä, miksi mies ei sovi heidän elämäänsä. Turha sellaista on yrittää skodata. Jos ei sovi niin ei sovi.

Vierailija
82/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen, mutta eiköhän se mene aika lailla niin, että komealle miehelle kelpaa vain luomukaunis.

Kaikki Hollywoodin naiset on kauneusleikattu, yleensä vähintään nenäleikkaus tehty jo nuorena. Mutta kuninkaalliset ovat usein luomuja.

Varmasti suurin osa, ja katso heidän miehiään... Toki tämä on vain mun mutua, mutta en itse ikinä näe komeaa miestä leikatun naisen kanssa. En julkisuudessa enkä muuallakaan.

On tosiaan VAIN SINUN MUTUA.  KYLLÄ KOMEILLE MIEHILLE KANIIT NAISET KELPAA , VAIKKA OLISI PIENIÄ KORJAUKSIA.   💃💃💃👠👠👠💄🎶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kauneusleikkauksissa käyvillä naisilla on ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. Mitä voi hyväksyä, jos ei itseään omine pikku puutteineen?

Kaikilla naisilla on ongelmia kehonkuvansa kanssa. Ne joilla on rahaa parantavat sitä. Säälittävää sinisilmäisyyttä 😅

Ei mulla ainakaan ole ongelmia kehonkuvani kanssa eikä ole koskaan ollut. Rahaa on kyllä :)

Niin naiset aina ajattelevat narsistisesti. On merkityksetöntä jos SINÄ olet erilainen kuin 99,9 %

En ole harvinaisuus. Sinulla vain on sellainen luulo, että kaikilla naisilla olisi tuollainen ongelma. On tosi normaalia ja tavallista olla tyytyväinen itseensä, kehoonsa, kasvoihinsa jne. niiden joukossa, jotka itse tunnen. Mutta tiedän kyllä, että osa naisista on tyytymättömiä itseensä. Ehkä sinä olet törmännyt vain sellaisiin. Jokuhan voi oppia sellaisen jo äidiltään, että aina pitää arvioida ja arvostella itseään ja muita naisia.

Meikkaatko ja meikkaako ystäväsi?

En viitsi sinulle vastata. Höpise yksinäsi.

Siinähän se vastaus tuli. Meikkaat ja meikkaavat. KOSKA ETTE OLE TYYTYVÄISIÄ ITSEENNE. Kiitos taas nauruista.

Juuri näin läskit rumat vanhatpiiat,  kellekkään kelpaamattomat räkyttää kun kun rakkikoirat kateuksisssaan ja tekevät tällaisia aloituksia . 🐖🐽🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
84/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kauneusleikkauksissa käyvillä naisilla on ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. Mitä voi hyväksyä, jos ei itseään omine pikku puutteineen?

Katkeran ämmylin kirjoitus  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
85/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tehty face lift ja vähän muita pikku juttuja. Ja todellakaan en olisi voinut niitä rahoja paremmin käyttää. Suomessa ei saa sellaista kasvokirurgiaa, että alkaisi näyttää ihan toiselta mutta nuoremman ja freesimmän lookin saa.  Eikä ole aviomiestä häirinnyt eikä poikaystävääkään.😎

Mitä muita pikkujuttuja on tehty? Facelift on siinä mielessä ymmärrettävä, että jos kasvot alkavat tosi paljon roikkua, niin silloinhan palautetaan vain "entinen naama" faceliftillä. Huulitäytteet, venytetyt kissansilmät, botox ja vastaavat muodikkaat jutut taas omissa silmissäni ovat sitä geneeristä ulkonäköä, joka paitsi vanhentaa, myös pilaa kasvot. On vaikea ymmärtää miksi joku haluaa näyttää vahanukelta. Anteeksi suorapuheisuuten, mutta on tosi harvoin tilaisuutta keskustella näistä asioista niiden kanssa livenä, jotka näitä toimenpiteitä tekevät. Jokaisella on niihin kuitenkin omat syynsä ja myös oma kauneuskäsityksensä. 

Vierailija
86/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen, mutta eiköhän se mene aika lailla niin, että komealle miehelle kelpaa vain luomukaunis.

Kaikki Hollywoodin naiset on kauneusleikattu, yleensä vähintään nenäleikkaus tehty jo nuorena. Mutta kuninkaalliset ovat usein luomuja.

Varmasti suurin osa, ja katso heidän miehiään... Toki tämä on vain mun mutua, mutta en itse ikinä näe komeaa miestä leikatun naisen kanssa. En julkisuudessa enkä muuallakaan.

On tosiaan VAIN SINUN MUTUA.  KYLLÄ KOMEILLE MIEHILLE KANIIT NAISET KELPAA , VAIKKA OLISI PIENIÄ KORJAUKSIA.   💃💃💃👠👠👠💄🎶

Itse en vain näe komeita miehiä heidän kanssaan, toisaalta ei se komeus tärkeintä ole. Yhtä harva on komea kuin on kauniskin. 

Vierailija
87/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän nuo näyttää kelpaavan miehille, vaikka olisi kuinka irvokas ja kiristetty jokerinaama turbohuulineen.

Kyllähän se laskee miehenkin arvoa, jos on saanut vain plastiikkakirurgin muovaaman muovinaaman, ja naisen, jonka persoona ja itsetunto johtavat raskaaseen omien kasvojen muokkaukseen. Ongelmatapaus. 

Niin ja kun ei muokata pelkästään kasvoja vaan muutakin kehoa niin että kokonaisuus on luonnottoman näköin.

Mitä mäkätätät jatkuvasti? Vittuako sulle kenenkään ulkonäöt kuuluu??  Laita itsestäsi tänne se 98kg kuva niin katsotaan onko varaa aukoa päätäsi. 

Vierailija
88/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on iso nenä. Siis ihan valtava ja se harmittaa. Olen perinyt sen isältäni, hänellä se ei näytä pahalta, koska hän on mies ja miehiset kasvojenpiirteet. Todellakin menen leikkaukseen heti kun on rahaa. Lapsi on, ja jos se hänelle periytyy niin ohjaan myös leikkaukseen. 

Elämä on ihan yhtä _h_elvettiä tämän kanssa. Oikeastaan se on pilannut elämäni.

No sulla on joku häiriö.

Jos se nenä ei näytä pahalta isälläsikään, niin mikään ihan hirveä mutanttinenä se ei voi olla. Eli dramatisoit asian ja olet henkisesti jälkeenjäänyt noine "nenäni pilasi elämäni" -juttuinesi.

Ei pitäisi tehdä lapsia, jos on noin pieni ihminen. Lapset ansaitsevat hyvät roolimallit ja edes välttävän omanarvontunnon omaavan äidin.

No kyllä se vaan on mutanttinenä. Isälläni on raamikkaat kasvonpiirteet, mutta minulla on äitini pieni leuka ja posket ja se nenä vaan on siihen nähden ihan jäätävä. Olen saanut ja saan kuulla jatkuvasti kommentteja siitä. Ihan vasta jotkut teinit kihisivät bussissa miten eivät ole koskaan nähneet naisella noin isoa nenää. 

Ja sekin vielä, että lapsena se ei ollut paha. Vasta teini-iän ja etenkin jälkeen se kasvoi sellaisiin mittoihin että kiinnittää kyllä huomion. 

Vierailija
89/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melania kelpasi Trumpille. Turvat tulkoon kateelliset.

Tasaveroinen pari ulkoisesti. 

Aijaa. Trumpin näköinen mies ilman miljoonia ja valtaa kilpailisi samassa sarjassa tavisten kanssa. Vai onko muualla maailmassa tarkat kriteerit, jotka miehen pitää täyttää kelvatakseen naisille?

Tarkoitin sitä, että nuo molemmat ovat olleet naimisiin mennessään ulkoisesti samaa tasoa ja ovat edelleen. Trump on nyt komeampi kuin nuorempana, tummat hiukset tekivät hänestä tuhruisen näköisen. Melanie on tyypillinen leikattu nainen, joka on ollut kasvoiltaan hyvin tavallisen näköinen. Ei leikatuissa naisissa yleensä ole kaunottaria kuin harvoin, sillä kauneus on harvinaista.

Lisäys, ja ne nuoren Trumpin kulmakarvat! Harottavat isot kulmakarvat olisi voinut siistiä. Nyt hän on ikäisekseen hyvännäköinen, kun hiukset ovat ihan valkoiset ja raikastavat kasvot. Hyvä esimerkki miehestä, jota ikä komistaa ulkoisesti. Raamit olivat kunnossa jo nuorena, hän on pitkä ja luonnostaan leveäharteinen ja jalat ovat pitkät. Ei Herkules, vaan Diskobolos.

Vierailija
90/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kirjoittele lisää muka miehenä viestejä.   Nolo  😝

Vierailija
91/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän nuo näyttää kelpaavan miehille, vaikka olisi kuinka irvokas ja kiristetty jokerinaama turbohuulineen.

Kyllähän se laskee miehenkin arvoa, jos on saanut vain plastiikkakirurgin muovaaman muovinaaman, ja naisen, jonka persoona ja itsetunto johtavat raskaaseen omien kasvojen muokkaukseen. Ongelmatapaus. 

Niin ja kun ei muokata pelkästään kasvoja vaan muutakin kehoa niin että kokonaisuus on luonnottoman näköin.

Mitä mäkätätät jatkuvasti? Vittuako sulle kenenkään ulkonäöt kuuluu??  Laita itsestäsi tänne se 98kg kuva niin katsotaan onko varaa aukoa päätäsi. 

🐖🐖🐖🐖🐖🐖🤣🤣🤣🤣

Vierailija
92/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, missä se hyvänmaun raja sitten onkaan? Surullista katseltavaa yllin kyllin kun operaatioiden jälkiä tarkkailee. Huh huh, nakkihuulet ja ankkanaamiot, voi kristus sentään. Maksaneetkin varmaan maltaita.. Ihan myötähäpeään monesti sorrun. Luonnollinen kauneus ja ilmeikkyys mennyttä loppuelämäksi.

Eikö näille potilasraukoille esitetä koskaan, mitä tuleman pitää esim kuvasarjoilla "ennen ja jälkeen". Terveellä huomiokyvyllä varustettu todennäköisesti nostaisi kädet ylös ja luopuisi koko hommasta. MItä Kauniin Lindan kasvoille on käynyt, saa kyllä jokainen arvioida ihan itse.

Annan tuohon alussa esittämääni kysymykseen oikean vastauksen, "hyvän maun raja on välilihassa" ainakin mun mielestä.

Vierailija
93/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaisilla ihan tutkitusti suurempi itsemurha riski yms. 

Eli päässä heittää jokin ja yritetään leikkauksilla sitä paikata,tuloksetta.

Eli, en seurustelis .

Vierailija
94/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon korjausrumban erehtyy aloittamaan se ei suurella todennäköisyydellä pääty koskaan. Siinä tämän jutun pirullisuus sitten on. Korjaamo tietää sen koukuttavuuden. Sama se on viinan ja huumeiden kanssa.  Vain itseensä tyytyväinen ihminen voi olla onnellinen.

Vierailija
95/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen avaimia et tule löytämään pienemmästä nenästä, et sileämmästä ihosta, et suuremmasta suonikohjuisesta jormasta, haaveilla voit, mutta yritä edes olla tyytyväinen itseesi. Siitä se paraneminen voisi alkaa.

Vierailija
96/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon korjausrumban erehtyy aloittamaan se ei suurella todennäköisyydellä pääty koskaan. Siinä tämän jutun pirullisuus sitten on. Korjaamo tietää sen koukuttavuuden. Sama se on viinan ja huumeiden kanssa.  Vain itseensä tyytyväinen ihminen voi olla onnellinen.

Näin se menee ainakin silikonien suhteen. Eli silikonit pitää aika ajoin poistaa ja laittaa uudet. Jos se jostain syystä ei käy, esim. nukuttaa ei enää voi, niin silloin silikonien paikalla on kuoppa ja tyhjä pussi. Plastiikkakirugin kirjassa Ihmisten korjaaja näkyä kuvatiiin "surulliseksi". Silikonit ovat peruuttamaton muutos, sitoutuminen loppuelämän kestävään silikonien vaihtoon. Siinä mielessä se on omasta mielestäni pahin kauneustoimenpide. Rasvansiirrolla tehtävät rinnat ovat jo huomattavasti fiksumpi vaihtoehto. Olen joskus miettinyt, että tekisinkö rinnat, jos rintasyöpä veisi. En tiedä riittäisikö oma rasvakudos samanlaisiin rintoihin kuin omani ovat. Onneksi ei ole tarvinnut ratkaista tuollaista tilannetta, mutta rinnat ovat kyllä minulle tärkeät. Ja haluaisin ihan samanlaiset kuin omatkin ovat olleet, muuten ne varmasti tuntuisivat vääriltä ja vierailta.

Vierailija
97/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä muuten oli aika hyvä ketju ja kysymys. Aika söpöä, että moni mies suhtautuu kauneusleikkauksiin sallivasti ja suvaitsevaisesti ikään kuin osana normaalia kaunistautumista. Jos muuten täydellinen nainen olisi jotain pientä tehnyt itselleen (ettei näytä geneeriseltä tai oudolta), niin varmaankin oma mieskin sen hyväksyisi? Vaikka hän on aina sanonut, ettei voi sietää tuollaisia toimenpiteitä ja pitää karmean näköisenä. Se olisi ikään kuin naisen pieni heikkous, jollaisia kaikilla on, ei vain näkyviä kuten pienet viillot hiusten seassa tai rintojen alapoimussa.

Jos jokin asia on aina häirinnyt niin minusta on tosi ymmärrettävää, että siitä haluaa eroon. Joku kirjoitti isosta nenästä. Kannattaa lukea kirja Ihmisten korjaaja. Siinä kerrotaan myös nenäleikkauksista. Se on yksi vaativimmista (sanoiko jopa, että vaativin) kasvojen alueen kauneusleikkauksista. 

Neniin liittyen itseäni on aina häirinnyt Marilyn Monroen kasvoissa se rasvatippa, jolla hänen klassinen nenänsä tehtiin "söpömmäksi". Hänellä oli täydellinen nenä. Suora, sopusuhtainen, täsmälleen klassisen kauneuskäsityksen mukainen. Ja sitten se rasvatippa lisättiin.

Toivottavasti käytetään jotain ohjelmaa, mistä voi katsoa erilaisia nenämalleja omissa kasvoissa ennen kun leikkaus tehdään. Nenä on kasvoissa ehkä merkittävin tekijä. Jos se ei sovikaan kasvoihin, niin ikävämpi juttu. Toisaalta varmaan plastiikkakirurgi osaa katsoa sen paremmin kuin ihminen itse. Mittasuhteet ym. niin että näyttää sopusuhtaiselta. 

Mielenkiintoinen ammatti tuo plastiikkakirurgi.

Vierailija
98/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on iso nenä. Siis ihan valtava ja se harmittaa. Olen perinyt sen isältäni, hänellä se ei näytä pahalta, koska hän on mies ja miehiset kasvojenpiirteet. Todellakin menen leikkaukseen heti kun on rahaa. Lapsi on, ja jos se hänelle periytyy niin ohjaan myös leikkaukseen. 

No sulla on joku häiriö.

Jos se nenä ei näytä pahalta isälläsikään, niin mikään ihan hirveä mutanttinenä se ei voi olla. Eli dramatisoit asian ja olet henkisesti jälkeenjäänyt noine "nenäni pilasi elämäni" -juttuinesi.

Ei pitäisi tehdä lapsia, jos on noin pieni ihminen. Lapset ansaitsevat hyvät roolimallit ja edes välttävän omanarvontunnon omaavan äidin.

No kyllä se vaan on mutanttinenä. Isälläni on raamikkaat kasvonpiirteet, mutta minulla on äitini pieni leuka ja posket ja se nenä vaan on siihen nähden ihan jäätävä. Olen saanut ja saan kuulla jatkuvasti kommentteja siitä. Ihan vasta jotkut teinit kihisivät bussissa miten eivät ole koskaan nähneet naisella noin isoa nenää. 

Ja sekin vielä, että lapsena se ei ollut paha. Vasta teini-iän ja etenkin jälkeen se kasvoi sellaisiin mittoihin että kiinnittää kyllä huomion. 

Jos nenä on oikeasti kasvanut vielä aikuisiässäkin niin kyse on jostain sairaudesta.

Vierailija
99/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla on joku häiriö.

Jos nenä on oikeasti kasvanut vielä aikuisiässäkin niin kyse on jostain sairaudesta.

Esim. akromegalia, nenäpolyypit tms.

Vierailija
100/103 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaarallisilla vesillä, kun ihminen alkaa kriittisesti alinomaan tarkkailemaan omaa ulkonäköään. OCD eli pakkomielle oireyhtymältä mielestäni vaikuttaa tuollainen. Perfektionismi ja omaminäkuvan vajavainen ymmärrys, siinähän se soppa ja verkko sitten on. Pyristellä voit, mutta pakkomielteelle et voi ilman apua tehdä mitään. Ei siinä korjausleikkauksilla mieltä korjata. Noidankehä on rakentunut.

En väitä että Otusookalla olisi OCD, mutta miettikää..... Missiksi oli valittu , eli makutuomareiden arvostelun mukaan täysi 10..... Mutta, mutta eipä ollut itselle mieleen, neitohan korjautteli rintojaan, vaikka oli saanut niistä täydet kympit.. On tämä hullua touhua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan