Mies, huolisitko vaimoksesi naisen, joka on tehnyt niin paljon kauneusleikkauksia, että näyttää eri ihmiseltä kuin ennen niitä
Minusta alkaa olla jo huijausta. Itse ainakin haluan tietää minkä näköinen ihminen oikeasti on, jo tulevien lastenkin takia. Ja kauneusleikkauksissa joutuu myös kierteeseen. Silikonit pitää uusia, botoxia ottaa jatkuvasti ja huulitäytteitä samoin. Jos hiukset ovat feikit, se selviää jo aika pian seurustelun alettua.
Toisaalta myös sairaus voi muuttaa ihmisen ulkonäköä. Se on kuitenkin hieman eri asia kuin tarkoituksellinen muutos, joka useimmiten vielä on kulloisenkin muodin mukainen. Kissamaisten silmien leikkaus ei ehkä enää tunnukaan niin hyvältä idealta, kun muoti on muuttunut tai kun täyttää 60.
Saattaa kuitenkin olla, että olemme menossa suuntaan, jossa kauneusleikkaukset yms. toimenpiteet ovat jo normalisoituneet niin paljon, että on yksi ja sama miltä ihminen alun perin on näyttänyt.
Kommentit (31)
Ja nämä paviaanit vielä kuvittelee olevansa se "älykkäämpi" sukupuoli". 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo haittaa. Vasektomia jo tehty, niin jälkikasvusta ei tarvitse huolehtia. Muutoinkaan ulkonäkö ei ole se tärkein, varsinkaan tässä iässä.
Tässä iässä varmaan tarkoittaa että olet jo ikääntynyt. Itsekin olen mutta nyt varsin ulkonäöllä on suurin merkitys kun on tullut kuultua kaiken näköisten naisten kälätyksiä ja on huomattu ettei ulkonäköllä ole mitään tekemistä minkään muun kanssa.
Ei ulkonäkö ole tärkeintä vaimon välinnassa. Vaikka täytyy myöntää, että joskus ulkonäkö voi karkoittaa. Itse kauneusleikkaukset ei, mutta jos ne on tehty huonosti taikka paljon tatuointeja.
Aika moni on huolinut. Tiedän itsekin nuoren naisen jolla pientä parannusta hyvään niin miljonäärimies. Ei siis sellaista mitään överiä.
En. Kauneusleikkauksissa käyvillä naisilla on ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. Mitä voi hyväksyä, jos ei itseään omine pikku puutteineen?
Tpttakai. Hän on nainen kaiken tuon jälkeenkin. En paheksu moista!
Ilmanmuuta. Ehtona se, että yksi niistä toimenpiteistä on isojen tissien asennus jos ei sellaisia aitona ole ollut. Naiselle luontaista on kaunistaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän nuo näyttää kelpaavan miehille, vaikka olisi kuinka irvokas ja kiristetty jokerinaama turbohuulineen.
No katsokaapa millaisille tyypeille.
Katso läski ämmyli peräreikääsi. Ja tee seuraava paska aloitus. 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo haittaa. Vasektomia jo tehty, niin jälkikasvusta ei tarvitse huolehtia. Muutoinkaan ulkonäkö ei ole se tärkein, varsinkaan tässä iässä.
Tässä iässä varmaan tarkoittaa että olet jo ikääntynyt. Itsekin olen mutta nyt varsin ulkonäöllä on suurin merkitys kun on tullut kuultua kaiken näköisten naisten kälätyksiä ja on huomattu ettei ulkonäköllä ole mitään tekemistä minkään muun kanssa.
Ei ulkonäkö ole tärkeintä vaimon välinnassa. Vaikka täytyy myöntää, että joskus ulkonäkö voi karkoittaa. Itse kauneusleikkaukset ei, mutta jos ne on tehty huonosti taikka paljon tatuointeja.
Tatuoi nit ei haittaa mitään eikä kauneusleikkaukset. Luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän nuo näyttää kelpaavan miehille, vaikka olisi kuinka irvokas ja kiristetty jokerinaama turbohuulineen.
No kaikki halveksivat sitä miestä.
No ei näköjään halveksi. Vaimolleni tehty 3 kauneusleikkausta ennen kun nähtiin. Kukaan ei ole tullut sanomaan mitään. Meillä on paljon ystäviä.
Kauneusleikkaukset on samaa sarjaa kuin silikonit, tekoripset, kotkan kynnet, tekohiukset, tatuoinnit ja lävistyksetkin.
Tasaveroinen pari ulkoisesti.