Tippuuko Sofia Virta eduskunnasta
Katsotaan kuinka kauan tämä saa olla täällä. Rydmanista vastaava aloitus saa näköjään olla.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Virta tipu, apllä tippuu pökäleet lahkeisiin
Sisäpiiristä kuulunut huhuja, että Virta loikkaa Persuihin. Odotan mielenkiinnolla, kun hän sättii opposition vihreitä, demareita ja vasemmistoliittoa.
Ei ole tarpeeksi rikollinen eikä sairas, että pääsisi persujen jäseneksi.
Joko Vornanen erosi?
Joko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh r y s s ä kun tulloo niin pääsee vihervasuritkin hommiin
Ja "isänmaalliset" persut pakenevat maasta pois. Tiedetään.
Ja vihervasurit pelastaa suomen😉 kummassahan porukassa ne sivarit on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitaan eduskuntaan niin monta kertaa kuin asettuu ehdolle.
Kunnes ottaa vastaan jonkun järjestöviran. Siksi hän niin raivoisasti vastusti järjestöiltä leikkaamista. Eri asia, onko hönmnainen paikallaan, vaikuttaa hieman tasapainottomalta.
Tuli kirjoitettua liian nopeasti. Po. Kunnes ottaa vastaan jonkun järjestön johtotehtävät. Siksi hän niin raivoisasti vastusti järjestöiltä leikkaamista. Eri asia, onko hän nainen paikallaan. Vaikuttaa hieman tasapainottomalta. Sopii varmaan äänestäjäkunnalleen.
No Rydman ON tasapainoton p e d a r i, mutta siksi(kö) monet fanittaa. Täälläkin puolustelevia avauksia vaikka kuinka paljon.
Ei kui*tenkaan pa*hemmin kiih*tynyt televisiossa eikä ole saanut tuo*miota. Miksihän tämäkin jonoutettiin?
Saanut tuomiota VIELÄ. Ei nuo parane vuosikymmenten terapiassakaan.
Rajaturvallisuus: Vihreät ovat vastustaneet esimerkiksi ns. käännytyslakia, pitäen sitä perusoikeuksien vastaisena, vaikka tunnustavatkin Venäjän hybridivaikuttamisen vakavaksi uhkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persut luikkii häntä koipien välissä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persut luikkii häntä koipien välissä ulkomaille.
Sivarit ei tajuu 🥱
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tippuu, vihreiden alamäki alkanut, äänet valuu koskelalle, samoin tippuu tuppurainen ja nuzzima, kenties lindmannikin, ääniä valuu demareistakin koskelalle. Mutta Vas,liitto ei koskaan niin paljon saa että olisivat Suomen suurin puolue, ja oppositiosta on kiva huudella ja räyhätä.
Vihreäthän porskuttaa hyvin perduihin verrattuna. Seuraavien vaalien aikaan persit ovat Liike Nutin luokkaa 1 prosentilla. Olipa seitaava hallitus mikä tahansa, SEKIN voi huudella mutku, mutku, mutku. Kuten tekee nykyinen hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson ihmisistä ja eritoten edustajista sen piirteen miten puhuu ja esittää asiansa. En tykkää "räksyttäjistä" enkä ole koskaan sietänyt sellaisia. Pitää kyetä esittämään asiansa asiallisesti kaikilla aloilla. Räksyttäjistä tulee mieleen heti mieleen Virta ja Tuppurainen. Ylipäätään näyttää siltä että käytöstavat ovat perinpohjin turmeltuneet liian monen kohdalla eduskunnassa. Muuallakin. Elämää olen nähnyt jo 80v.
Vanhaksikin voi näköjään elää oppimatta mitään ja höyrähtäen mukaan propagandaan. Ikä ei kaikille näemmä tuo viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitaan eduskuntaan niin monta kertaa kuin asettuu ehdolle.
Kunnes ottaa vastaan jonkun järjestöviran. Siksi hän niin raivoisasti vastusti järjestöiltä leikkaamista. Eri asia, onko hönmnainen paikallaan, vaikuttaa hieman tasapainottomalta.
Tuli kirjoitettua liian nopeasti. Po. Kunnes ottaa vastaan jonkun järjestön johtotehtävät. Siksi hän niin raivoisasti vastusti järjestöiltä leikkaamista. Eri asia, onko hän nainen paikallaan. Vaikuttaa hieman tasapainottomalta. Sopii varmaan äänestäjäkunnalleen.
No Rydman ON tasapainoton p e d a r i, mutta siksi(kö) monet fanittaa. Täälläkin puolustelevia avauksia vaikka kuinka paljon.
Narsisteilla on tapana kääntää (omat) ongelmat aina muiden syyksi. Siis Virta on tasapainoton eikä Rydman.
Kyllä minusta pe da rit ovat tasapainottomia. Sinustako normaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson ihmisistä ja eritoten edustajista sen piirteen miten puhuu ja esittää asiansa. En tykkää "räksyttäjistä" enkä ole koskaan sietänyt sellaisia. Pitää kyetä esittämään asiansa asiallisesti kaikilla aloilla. Räksyttäjistä tulee mieleen heti mieleen Virta ja Tuppurainen. Ylipäätään näyttää siltä että käytöstavat ovat perinpohjin turmeltuneet liian monen kohdalla eduskunnassa. Muuallakin. Elämää olen nähnyt jo 80v.
Vanhaksikin voi näköjään elää oppimatta mitään ja höyrähtäen mukaan propagandaan. Ikä ei kaikille näemmä tuo viisautta.
Kyllä olen paljon oppinut ja ollut tehtävissä joissa myös olen oppinut. Se on elämä kokemuksineen juuri joka opettaa eniten. Koulutustakin on taustalla. En ole ainoa, joka on huomannut huonon kehityksen mm politikkojen käytöksessä. Luin hiljan Paavo Lipposen haastattelun ja hänellä sama mieli muin minulla ko alueelta.
Mä voin hyvin äänestää Sofiaa. Vihreitä äänestän joka tapauksessa, ja mulla on tuohon mahdollisuus. Kun Ville Niinistö ei ole ehdolla. Ainakaan Varsinais-suomessa. Tää on nyt lukittu.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin hyvin äänestää Sofiaa. Vihreitä äänestän joka tapauksessa, ja mulla on tuohon mahdollisuus. Kun Ville Niinistö ei ole ehdolla. Ainakaan Varsinais-suomessa. Tää on nyt lukittu.
Mikä on se keskeisin teema mikä puhuttelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto varmaan vaikka huudeltu lapsiperheköyhyydestä, vai tietääkö ne itsekään? Kyllä ensin pitäisi laittaa talous kuntoon. Siitä seuraa hyvinvointia kaikille.
Ikävästi vihreistä jää fiilis että sieltä taikaseinästä vaan revitään rahaa kaiken maailman hankkeisiin ja tukiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jäsen kaikissa ympäristöliikkeissä teinivuosista 70- luvulta lähtien. Arvioin ympäristön ja luonnon monimuotoisuuden säilyttämisen elinkelpoisena, koko yhteiskunnan tärkeimmäksi tehtäväksi. Tätä perustehtävää hoitaa lähes ainoastaan vihreät ja vasemmistoliitto. Niistä minulle läheisempi on vihreät. Joistain detaljikysymyksistä en ole välttämättä samaa mieltä, ja jotkut ulostulot, varsinkin atte harjanteen, ovat enemmän huomionhakua. Se ei kuitenkaan hämärrä pääasiaa.
Viittaan yllä olevalla juuri siihen että useiden ulostulot ovat vieneet puoluetta siihen suuntaan että en voi enää sen arvoja tunnustaa
Vierailija kirjoitti:
Viittaan yllä olevalla juuri siihen että useiden ulostulot ovat vieneet puoluetta siihen suuntaan että en voi enää sen arvoja tunnustaa
No ei meillä ole enää ns vasemmistopuolueitakaan vaan huutelevia muikkeleita joilla työväen asioiden hoitamisen taito puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Rydman oli oikeassa
Ainakin siinä a-studion väittelyssä kaikki sen faktat oli virheellisiä.